• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Miasto na wyspie

Status
Zamknięty.

Matez360

Advanced User
Liczba reakcji
17
Witam !

Chcia?bym w tym temacie przedstawi? moj? jedn? z pierwszych prac. Ze wzgl?du ?e jestem totalnym nowicjuszem bardzo prosz? o wytykanie mi wszelkich b??d?w, niedoci?gni?? i ?eczy kt?re m?g?bym doda?, lub poprawi?.

Widok z g?ry:
uo0001za.jpg

Miasto (otoczone ogrodzeniem z obawy przed gro?nymi stworzeniami):
uo0003a.jpg

Bagna:
uo0004.jpg

Las dzikus?w:
uo0005l.jpg

G?ra smok?w:
uo0006q.jpg

Chcia?bym te? zaznaczy? ?e nie robi?em tego miasta aby s?u?y?o do gry, tylko chodzi?o mi bardziej zrobi? go tak, jak zrobili by ludzie w realnym ?wiecie (ofc. pomijaj?c depozyt ;d).
Tak wi?c bardzo prosz? o oceny oraz komentowanie mojej pracy.

Pozdrawiam
Matez

@down (x3lio)
?a?osny jeste?, najlepiej skrytykowa?, opieprzy? wszystko ?le i ju?, ta ? Gdyby? nauczy? si? czyta? ze zrozumieniem to ja nie wystawiam tej pracy aby si? pochwali?, tylko aby si? dowiedzie? co jest ?le bo dopiero zaczynam mapowa? -.-
Co do kwadrat?w - sory, nast?pnym razem b?d? robi? okr?g?e domki :O
tak nawalone, nie doko?czone miejsca,
- to si? zdecyduj, niedo?czone czy za du?o ? O.o
jeszcze autobroder.
- nie rozumiem, co jest z?ego w auto borderze ?

Odp: Miasto na wyspie

Ocenie to szczerze i tak, abym Ci to wbi? do g?owy.
Je?eli masz robi? takiego rodzaju mapki to - daruj sobie.
Wszystkie prace s? tak kwadratowe, tak nawalone, nie doko?czone miejsca, jeszcze autobroder.
Najlepszym rozwi?zaniem b?dzie - skasowanie tego posta, poczytanie poradnik?w na Temat mappingu 'Blackq jest jak narazie dobrym i w sam raz dla Ciebie przyk?adem'.
Jeszcze ten drugi screen, to ju? totalna za?amka.
Na Twoim miejscu wstydzi?bym si? ukazywa? takie mapki, tylko po?miewisko z Siebie robisz, po kt?ry? tam, niszczysz klimat wspania?ych mapek, kt?re mo?na znale?? na tym Forum.
'x3lio.

'up