• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

nagroda lvl za bossa

stefanek1

New User
Dołączył
Wrzesień 12, 2017
Posty
5
Liczba reakcji
0
czesc, moglby mi ktos pomoc ze skrypcikiem, ze jak kazdy kto bije stone metina dostaje 2 lvl i nagrode ? sil. 8.6
 
Odp: nagroda lvl za bossa

Szukalem no dzieki ci za to ale tu masz tylko na item mi bardzie zalezy zeby kazdy dostawal tez lvl za niego bylby ktos mily i pomogl mi go przerobic?
 
Odp: nagroda lvl za bossa

[lua]local cfg = {boss = "Rat", item = 2160, count = 1, addlevels = 2, msg = "Gratulacje, otrzymales nagrode."}

function onKill(cid, target, damage, flags)
if (getCreatureName(target) == cfg.boss) then
doPlayerAddItem(cid,cfg.item,cfg.count)
doPlayerAddLevel(cid, cfg.addlevels)
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, cfg.msg)
return true
else
return true
end
return true
end[/lua]
 
Odp: nagroda lvl za bossa

return true
else
return true
end
return true
end
Podoba mi si? takie podej?cie XDDD
Btw. Mia?o dawa? wszystkim kt?rzy bossa bili, a nie tym, kt?rzy maj? go zaznaczonego jako target w momencie ?mierci.
Lepiej by by?o przeiterowa? po graczach z deathlist ;x
 
Odp: nagroda lvl za bossa

To by?o na zasadzie kopiuj wklej, niedopatrzenie :hah:
Tutaj wersja sprawdzaj?ca deatliste:
[xml]<event type="death" name="NAZWA" event="script" value="nazwa.lua"/>[/xml]
[lua]local cfg = {boss = "rat", item = 2160, count = 1, addlevels = 2, msg = "Gratulacje, otrzymales nagrode."}

function onDeath(cid, corpse, deathList)
if (getCreatureName(cid):lower() == cfg.boss) then
for i=1, #deathList do
doPlayerAddItem(deathList,cfg.item,cfg.count)
doPlayerAddLevel(deathList, cfg.addlevels)
doPlayerSendTextMessage(deathList, 22, cfg.msg)
end
end
return true
end[/lua]
monster_name.xml
[xml]<script>
<event name="NAZWA"/>
</script>[/xml]
 
Do góry