Damain1996
Active User
- Joined
- Jun 7, 2009
- Messages
- 118
- Reaction score
- 9
Witam!
Ostatnio przegl?daj?c karty w RME natkn??em si? na ciekawe itemy.
Mog? one pos?u?y? jako np. nagrody od GM'a lub, nagrody z jakiego? Q. Poni?ej podaje ich obrazki razem z id:
Aby doda? je do OTS wchodzimy do OTS/Data/items/ i otwieramy "items.xml".
Aby doda? np medal o id "10129", szukamy w "items.xml" te id, po czym edytujemy np. :
na
Ten kod zmieni nieznany silnikowi item o id "10129" na "Miedziany Medal Si?acza", kt?ry wa?y 7,5 cap.
Gdy w pliku "items.xml" nie ma id np. "10129", mo?emy po prostu je doda?, ale nale?y pami?ta?, aby dobrze zrobi? klamry <items> . Mo?e te? wersja naszego silnika jest mniejsza od 8.5, wtedy raczej item nie b?dzie dzia?a?.
Ponadto mo?na ustawi? ?eby medal np. zwi?ksza? wszystkie skille zwi?zane z walka, zwi?ksza? obron? itp. Poni?ej przedstawiam tabelk?:
Pozdrawiam, Damian.
Ostatnio przegl?daj?c karty w RME natkn??em si? na ciekawe itemy.
Mog? one pos?u?y? jako np. nagrody od GM'a lub, nagrody z jakiego? Q. Poni?ej podaje ich obrazki razem z id:
Aby doda? je do OTS wchodzimy do OTS/Data/items/ i otwieramy "items.xml".
Aby doda? np medal o id "10129", szukamy w "items.xml" te id, po czym edytujemy np. :
Code:
<item id="10129" name="item of type">
</item>
Code:
<item id="10129" name="Copper Medal of The Strongman ">
<attribute key="weight" value="75"/>
<attribute key="description" value="The third place in xxx. "/>
</item>
Gdy w pliku "items.xml" nie ma id np. "10129", mo?emy po prostu je doda?, ale nale?y pami?ta?, aby dobrze zrobi? klamry <items> . Mo?e te? wersja naszego silnika jest mniejsza od 8.5, wtedy raczej item nie b?dzie dzia?a?.
Ponadto mo?na ustawi? ?eby medal np. zwi?ksza? wszystkie skille zwi?zane z walka, zwi?ksza? obron? itp. Poni?ej przedstawiam tabelk?:
Code:
<attribute key="slotType" value="x"/> -- okre?la miejsce w kt?re zak?ada si? item, ( NIEZBEDNE aby moc zwi?ksza? itemem np. skille ) a mozliwosci to:
feet = na miejsce butow
legs = na miejsce legsow
head = na g?owie
body = na miejsce armora
necklace = w miejsce naszyjnika
ring = w miejsce pier?cienia
backpack = w miejscu plecaka
two-handed = by zabiera?o 2 sloty w d?oniach
______________________________________
<attribute key="armor" value="x"/>
To ustawia ile item ma obrony
______________________________________
<attribute key="increasePhysicalPercent" value="x"/>
Dodaje extra procent do obra?e? fizycznych zadawanych przez item w miejscu x wpisujesz warto?? w procentach.
______________________________________
<attribute key="X" value="x"/>
To jest do skillow w miejscu gdzie masz ma?e x wpisujesz ile lvl wi?cej skilla ci dodaje.
W miejscu du?ego X wpisujesz :
skillSword - je?li chcesz by dawa?o wi?cej sword fighting skill
skillAxe - je?li chcesz by dawa?o wi?cej axe fighting skill
skillClub - je?li chcesz by dawa?o wi?cej club fighting skill
skillDist - je?li chcesz by dawa?o wi?cej distance fighting skill
skillFish - je?li chcesz by dawa?o wi?cej fishing skill
skillShield - je?li chcesz by dawa?o wi?cej shielding skill
skillFist - je?li chcesz by dawa?o wi?cej fist fighting skill.
______________________________________
<attribute key="absorbPercentAll" value="x"/>
Absorbuje dany procent wszystkich dmg jakie s? zadawane postaci w miejscu x piszesz ile procent.
Energii
<attribute key="absorbPercentEnergy" value="x"/>
Ognia
<attribute key="absorbPercentFire" value="x"/>
Trucizny
<attribute key="absorbPercentPoison" value="x"/>
Fizycznego dmg
<attribute key="absorbPercentPhysical" value="x"/>
Life Drain
<attribute key="absorbPercentLifeDrain" value="x"/>
Mana Drain
<attribute key="absorbPercentManaDrain" value="x"/>
Toni?cie
<attribute key="absorbPercentDrown" value="x"/>
______________________________________
NA PODSTAWIE POSTU U?YTKOWNIKA *Javimax* !!
______________________________________