What's new

Nast?pna szko?a

Status
Not open for further replies.

Exedras

Senior User
Reaction score
25
Dawno mnie tu nie by?o lecz tak jako? dziwne sobie tutaj wbi?em og?lnie to zapytanie jest takie w szkole informatyki nie mam nic (mam ale nic tam nie robimy) chcia?bym p?j?? do ?redniej na informatyke(nie interesuje mnie grafika tylko programowanie) i mam takie pytanie czy je?li jestem zielony w te sprawy to czy sobie tam poradze ? I czy je?li b?de si? tam uczy? programowa? b?de m?g? t? wiedze wykorzysta? do towrzenia skrypt?w kod?w pod ots'y ?

Blackq

Advanced User
Reaction score
73
Odp: Nast?pna szko?a

Szko?a ?rednia, a dok?adnie technikum na profilu informatycznym, je?li ci chodzi o programowanie, ma w programie Pascala, C / C++, u mnie by?a jeszcze JAVA, u niekt?rych Delphi (u mnie by? za to Builder). Co za tym idzie nie uczysz si? skrypt?w, a nic co zwi?zane z kodami tibi. Jest niby C++, a w tym j?zyku s? pisane silniki OTS, jednak wiedza kt?ra nab?dziesz na temat C++ jest zbyt ma?a, musisz sam si? uczy? tego j?zyka :). Nie m?wi?c o tym ?e C++ jest dopiero 3 klasie. Og?lnie powiniene? poradzi? sobie z programowaniem je?li b?dziesz uwa?a? na lekcjach i my?la? logicznie. Grafiki w technikum jest ma?o, chyba ?e wybierzesz tak? specjalizacje.

Og?lnie to program nauczania ma si? zmienia?, nie wiem czy ju? od wrze?nia, je?li tak to nie mam poj?cia jak to wszystko b?dzie teraz wygl?da?o :)

Raa

Senior User
Reaction score
50

Co do zmiany programu nauczania w technikum informatycznym.
1. Programowanie odrazu zaczyna si? od C++. [b. du?y plus]
2. Chemia b?dzie polega?a na co? a'la identyfikacja kwiatk?w.. haha, czyli zero wzor?w itd. [b. du?y plus]
3. Ca?a pierwsza klasa to teoria. xDDDDDDD Czyli wszystkie lekcje informatyczne s? w normalnych salach, gdzie korzystaj?c z d?ugopisu zapisujesz jakie? niepotrzebne rzeczy. [pozostawi? bez komentarza]

Tak przynajmniej u mnie jest.