sereczek55
Active User
- Dołączył
- Luty 1, 2009
- Posty
- 79
- Liczba reakcji
- 1
Witam. Postanowi?em napisa? poradnik dotycz?cy driftowania w Need For Speed Most Wanted, niestety nie mam kierownicy czy pada ?eby opisa? wam drift na tych sprz?tach. Dlatego skupi? si? na klawiaturze. Przejd?my do rzeczy...
Spis Tre?ci:
1. Co to w og?le jest drift?
2. Samoch?d i tuning.
3. Jazda...
4. Efekt ko?cowy.
1. Co to w og?le jest drift?
Drift to jeden ze styl?w jazdy samochodem. Jest to kontrolowany po?lizg, bardzo popularny w Japonii (napewno slyszeli?cie o filmie Szybcy i W?ciekli Tokyo Drift).
(Przyk?ad driftu, zdj?cie znalaz?em na Google.)
2. Samoch?d i tuning.
Na pocz?tek najlepszymi samochodami do driftu s? Toyota Supra, i Mitsubishi Lancer. Je?eli chodzi u tuning to osi?gi najlepiej zmaksymalizowa?, a wygl?d pojazdu to jusz wasza sprawa. Oto screen, na kt?rym pokaza?em, jak powinny wygl?da? ustawienia "gara?owe":
(To zdj?cie wykona?em sam, i wklei?em za po?rednictwem Imageshack.)
Je?eli chodzi o Nitro, Prze?wit, Prowadzenie czy Uk?ad Kierowniczy, to musicie dostroi? to "pod siebie". Ja na przyk?ad je?d?e na takich jak tu wida? i jest mi dobrze.=)
Przyk?ady samochod?w ustawionych pod drift. (z mojego zapisu)
(Mitshubishi Lancer, zdj?cie wykonane przezemnie i wrzucone za po?rednictwem Imageshack.)
(Toyota Supra, zdj?cie wykonane przezemnie i umieszczone... bla bla bla... znacie ju? to
)
3. Jazda
W je?dzie wyr??niamy 3 etapy:
- Najazd na zakr?t
- Podczas zakr?tu
- Wyj?cie z zakr?tu.
Aby pokona? zakr?t po?lizgiem musimy wykona? kilka czynno?ci, jedna po drugiej. Te czynno?ci to:
1. Hamowanie
2. Skierowanie samochodu w stron? zakr?tu (prawo, lewo)
3. Redukcja biegu
4. Dodanie gazu.
5. Kontrowanie (skierowanie samochodu w stron? przeciwn?)
Hamowanie powinno trwa? nie d?u?ej ni? sekund?, musimy tylko "musn??" przycisk. Hamujemy oczywi?cie hamulcem r?cznym. Odrazu po hamowaniu skr?camy. Tu ju? przycisk mo?emy trzyma? troch? d?u?ej, ale bez przesady. Redukcja biegu powinna odbywa? si? ju? w trakcie kierowania samochodu w stron? zakr?tu (musimy mie? manualn? skrzyni?). Odrazu po zmianie biedu dodajemy gazu (ju? raczej nie trzymamy klawiszu skr?tu, bo samoch?d idzie ju? sam) i w zale?no?ci jaki to zakr?t, w odpowiedniej chwili kontrujemy, czyli dajemy zakr?t w stron? przeciwn?. Narysowa?em w Paincie mini instrukcj?...
(Prosz? o nie komentowanie mojego talentu plastycznego)
(to nad obraskiem to na powa?nie....)
4. Efekt Ko?cowy
Je?eli dobrze zrozumieli?cie to co napisa?em (co jest chyba do?? trudne) to efekt powinien by? taki:
(samoch?d jest poobijany, ale nie wiecie jaki ja akrobacje robi?em, ?eby dobrze wejsc w po?lizg, zmieni? kamer? i zrobi? ss jednocze?nie:huh
Ach, zapomnia?bym... Na pocz?tek proponuj? uczy? si? driftu w dokach. Policja nie potrafi tam wjecha?, a jak ju? to ?atwo j? tam zgubi?.
Pami?tajcie, ?e nie wyjdzie wam odrazu... Nie ?amcie si? i pamie?tajcie, ?e to trening czyni mistrza.
Pozdrawiam...
(poradnik 99% by me... tylko to jedno zdj?cie z googli)
Spis Tre?ci:
1. Co to w og?le jest drift?
2. Samoch?d i tuning.
3. Jazda...
4. Efekt ko?cowy.
1. Co to w og?le jest drift?
Drift to jeden ze styl?w jazdy samochodem. Jest to kontrolowany po?lizg, bardzo popularny w Japonii (napewno slyszeli?cie o filmie Szybcy i W?ciekli Tokyo Drift).

(Przyk?ad driftu, zdj?cie znalaz?em na Google.)
2. Samoch?d i tuning.
Na pocz?tek najlepszymi samochodami do driftu s? Toyota Supra, i Mitsubishi Lancer. Je?eli chodzi u tuning to osi?gi najlepiej zmaksymalizowa?, a wygl?d pojazdu to jusz wasza sprawa. Oto screen, na kt?rym pokaza?em, jak powinny wygl?da? ustawienia "gara?owe":

(To zdj?cie wykona?em sam, i wklei?em za po?rednictwem Imageshack.)
Je?eli chodzi o Nitro, Prze?wit, Prowadzenie czy Uk?ad Kierowniczy, to musicie dostroi? to "pod siebie". Ja na przyk?ad je?d?e na takich jak tu wida? i jest mi dobrze.=)
Przyk?ady samochod?w ustawionych pod drift. (z mojego zapisu)

(Mitshubishi Lancer, zdj?cie wykonane przezemnie i wrzucone za po?rednictwem Imageshack.)

(Toyota Supra, zdj?cie wykonane przezemnie i umieszczone... bla bla bla... znacie ju? to

3. Jazda
W je?dzie wyr??niamy 3 etapy:
- Najazd na zakr?t
- Podczas zakr?tu
- Wyj?cie z zakr?tu.
Aby pokona? zakr?t po?lizgiem musimy wykona? kilka czynno?ci, jedna po drugiej. Te czynno?ci to:
1. Hamowanie
2. Skierowanie samochodu w stron? zakr?tu (prawo, lewo)
3. Redukcja biegu
4. Dodanie gazu.
5. Kontrowanie (skierowanie samochodu w stron? przeciwn?)
Hamowanie powinno trwa? nie d?u?ej ni? sekund?, musimy tylko "musn??" przycisk. Hamujemy oczywi?cie hamulcem r?cznym. Odrazu po hamowaniu skr?camy. Tu ju? przycisk mo?emy trzyma? troch? d?u?ej, ale bez przesady. Redukcja biegu powinna odbywa? si? ju? w trakcie kierowania samochodu w stron? zakr?tu (musimy mie? manualn? skrzyni?). Odrazu po zmianie biedu dodajemy gazu (ju? raczej nie trzymamy klawiszu skr?tu, bo samoch?d idzie ju? sam) i w zale?no?ci jaki to zakr?t, w odpowiedniej chwili kontrujemy, czyli dajemy zakr?t w stron? przeciwn?. Narysowa?em w Paincie mini instrukcj?...
(Prosz? o nie komentowanie mojego talentu plastycznego)

(to nad obraskiem to na powa?nie....)
4. Efekt Ko?cowy
Je?eli dobrze zrozumieli?cie to co napisa?em (co jest chyba do?? trudne) to efekt powinien by? taki:
(samoch?d jest poobijany, ale nie wiecie jaki ja akrobacje robi?em, ?eby dobrze wejsc w po?lizg, zmieni? kamer? i zrobi? ss jednocze?nie:huh


Ach, zapomnia?bym... Na pocz?tek proponuj? uczy? si? driftu w dokach. Policja nie potrafi tam wjecha?, a jak ju? to ?atwo j? tam zgubi?.

Pami?tajcie, ?e nie wyjdzie wam odrazu... Nie ?amcie si? i pamie?tajcie, ?e to trening czyni mistrza.

Pozdrawiam...
(poradnik 99% by me... tylko to jedno zdj?cie z googli)