• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Creaturescripts Nowy AOL, dodatkowe atrybuty

Status
Zamknięty.

DiS

Advanced User
Dołączył
Kwiecień 5, 2008
Posty
274
Liczba reakcji
12
Witam, wykona?em sobie nowy amulet of loss, z dodatkowymi atrybutami i si? nim dziel?:
Poniewa? chcia?em doda? dodatkowe atrybuty typu ochrona przed ogniem, energy musia?em wykombinowa? maly skrypcik, dzi?ki kt?remu AOL bd znika? po dedzie.
Poniewa? gdy mamy te 2 atrybuty razem
<attribute key="preventitemloss" value="1"/>
<attribute key="absorbPercentAll" value="50"/>

To ten atrybut, powoduje znikni?cie AOL przy dedzie, ale te? przy ka?dym trafieniu potwora czy gracza.
<attribute key="charges" value="1"/>


Zwyk?y AOL wygl?da tak:

<item id="2173" article="an" name="amulet of loss">
<attribute key="weight" value="420"/>
<attribute key="slotType" value="necklace"/>
<attribute key="preventitemloss" value="1"/>
<attribute key="charges" value="1"/>


Nowy AOL dodaj?cy np 50% ochrony od wszystkiego i maj?cy 10arr wygl?da tak:

ITEMS.XML
<item id="2132" article="a" name="silver amulet of loss">
<attribute key="weight" value="350"/>
<attribute key="armor" value="10"/>
<attribute key="slotType" value="necklace"/>
<attribute key="absorbPercentAll" value="50"/>
<attribute key="description" value="This amulet give you 50% protection for all."/>
<attribute key="preventitemloss" value="1"/>

teraz wchodzimy do creaturescripts/scripts i tworzymy nowy o nazwie aoldie.lua

function onDie(cid, corpse)
if (getPlayerSlotItem(cid, CONST_SLOT_NECKLACE).itemid == 2132) then
doPlayerRemoveItem(cid, 2132, 1)
end
end

nast?pnie w login.lua dodajemy t? linijke:
registerCreatureEvent(cid, "aoldie")

nast?pnie w creaturescripts.xml
dodajey t? linijke:
<event type="die" name="aoldie" script="aoldie.lua" />

Mo?e komu? si? r?wnie? przyda

A mnie to dzia?a na Avesta 7.6
 
Status
Zamknięty.
Do góry