What's new

Inne Nowy silnik

Status
Not open for further replies.

Korektorex

Active User
Joined
Dec 11, 2009
Messages
61
Reaction score
5
Witam, mam problem mianowicie kiedys sta? m?j server na hostingu. Silnik by? skompilowany na linuxa i jako? mi ten silnik zagin??. Mam sam datapack, ?ci?gn??em tfs 0.3.6 pod 8.6 lecz niekt?rych skrypt?w nie czyta i s? r??ne b??dy w konsoli.R?wniez w map edytorze wszyscy npc s?, wszystko fajnie a w grze ich nie wida?. Da si? ten datapack jako? scali? z jakim? silnikiem ?eby to dobrze dzia?a?o?
 

Kahras

Senior User
Joined
Aug 26, 2011
Messages
2,714
Reaction score
167
Age
25
Odp: Nowy silnik

Ci??ko odpowiedzie? na twoje pytanie.
Dla ciebie najlepsza opcja bedzie pobranie innych i sprawdzanie.

Ja osobi?cie bym te skrypty pofixowal :)
 

S3baso

Advanced User
Joined
Mar 7, 2010
Messages
424
Reaction score
30
Odp: Nowy silnik

Wszystko fajnie pi?knie, ale jasnowidzami nie jeste?my. Te b??dy trzeba ponaprawia?. Ponadto dodam po raz kolejny, ?e W LINUXIE WIELKIE i ma?e litery to ogromna r??nica - by? mo?e w tym tkwi tw?j problem.
 

Kage Shadow

Active User
Joined
Oct 12, 2014
Messages
93
Reaction score
6
Odp: Nowy silnik

Mo?liwe ?e wcze?niej robi?e? co? w source , i pozmienia?e? sobie funkcje ?
 

Korektorex

Active User
Joined
Dec 11, 2009
Messages
61
Reaction score
5
Odp: Nowy silnik

Nic nie grzeba?em w source na bank. Taki najprostszy przyk?ad : skrypt magicefects kt?ry nie dzia?a:
Code:
-- Magic effects by Gelio
local pozycje = {
{pos = {x=1024, y=1026, z=7}, tekst = "QUEST TP"},
{pos = {x=1024, y=1024, z=7}, tekst = "CLOSED"},
{pos = {x=1030, y=1031, z=7}, tekst = "VIP AREA"},
{pos = {x=1033, y=1032, z=7}, tekst = "SMP&SHP"},
{pos = {x=1029, y=1024, z=7}, tekst = "CLUB"},
{pos = {x=1026, y=1024, z=7}, tekst = "SWORD"},
{pos = {x=1028, y=1031, z=6}, tekst = "ROPE"},
{pos = {x=1027, y=1024, z=6}, tekst = "SHOVEL"}
}
local kolor = TEXTCOLOR_RED   -- Jakim kolorem jest dany napis
local efekt = {odEfektu = 1, doEfektu=4}  -- Jaki efekt sie wyswietla

function onThink(interval, lastExecution)
for i=1, #pozycje do
	local efektLosowy = math.random(efekt.odEfektu,efekt.doEfektu)
	doSendMagicEffect(pozycje[i].pos,efektLosowy)
	doSendAnimatedText(pozycje[i].pos,pozycje[i].tekst,kolor)
end
return TRUE
end

Globalevents:
Code:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<globalevents>
	<globalevent name="save" interval="900000" event="script" value="save.lua"/>
	<globalevent name="clean" interval="7200000" event="script" value="clean.lua"/>

	<globalevent name="init" type="startup" event="script" value="init.lua"/>
	<globalevent name="globalsave" type="globalsave" event="script" value="init.lua"/>
	<globalevent name="record" type="record" event="script" value="record.lua"/>
	<globalevent name="magiceffects" interval="3964" script="magic effects.lua"/>
	<globalevent name="shop" interval="30" script="shop.lua"/>

	<!-- <globalevent name="timer_example" time="21:35:11" event="script" value="my_script.lua"/> -->
</globalevents>
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Top