• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

NPC Npc item za item

Status
Zamknięty.

qwasniak

Advanced User
Dołączył
Maj 9, 2013
Posty
302
Liczba reakcji
7
No to zaczynamy !
do data/npc/nasznpc.xml
[XML]<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<npc name="NAZWA" script="nasznpc.lua" walkinterval="350000" floorchange="0" speed="0">
<health now="100" max="100"/>
<look type="194" head="114" body="94" legs="94" feet="57"/>
<parameters>
<parameter key="message_greet" value="Czesc |PLAYERNAME|! Potrzebuje 30 miesek, zdobedziesz je z Dragon?w. Masz je moze? Jesli masz wpisz {mam} A otrzymasz ode mnie Prezent !"/>
</parameters>
</npc>[/XML]
Pozniej data/npc/scripts/nasznpc.lua
[LUA]local keywordHandler = KeywordHandler:new()
local npcHandler = NpcHandler:new(keywordHandler)
NpcSystem.parseParameters(npcHandler)
local talkState = {}

function onCreatureAppear(cid) npcHandler:onCreatureAppear(cid) end
function onCreatureDisappear(cid) npcHandler:onCreatureDisappear(cid) end
function onCreatureSay(cid, type, msg) npcHandler:onCreatureSay(cid, type, msg) end
function onThink() npcHandler:onThink() end

function creatureSayCallback(cid, type, msg)

if(not npcHandler:isFocused(cid)) then
return false
end

if msgcontains(msg, "mam") then
if(doPlayerRemoveItem(cid, 2671, 30)) then
doPlayerAddItem(cid, 9941, 1)
else
selfSay("Hej ! Nie masz tych przedmiot?w", cid)
end
end
return true
end

npcHandler:setCallback(CALLBACK_MESSAGE_DEFAULT, creatureSayCallback)
npcHandler:addModule(FocusModule:new())
[/LUA]
Okej a tutaj link do przentu : http://tibia.net.pl/threads/581326-Event-box-%21?p=1680544#post1680544
Licze na rep :P
 
Odp: Npc item za item

Mo?e mi kto? powiedzie? jak zrobi? w tym skrypcie w .lua, aby gracz musia? da? dwa lub wi?cej r??nych przedmiot?w, ?eby otrzyma? po??dany przedmiot? Powiedzmy ustawie jako nagrod? miecz, a chc? ?eby wymagane itemy do przyniesienia to iron ore x3 oraz broken sword.
 
Odp: Npc item za item

Dzi?ki za ?adn? pomoc ju? sam ogarn??em, nie b?d? pica i dam jak to zrobi?, chocia? ?e jest to ?atwe.
if(doPlayerRemoveItem(cid, 5901, 4)) and (doPlayerRemoveItem(cid, 5913, 2)) then
Czym wi?cej r??nych item?w tym wi?cej and.
 
Odp: Npc item za item

Dzi?ki za ?adn? pomoc ju? sam ogarn??em, nie b?d? pica i dam jak to zrobi?, chocia? ?e jest to ?atwe.
if(doPlayerRemoveItem(cid, 5901, 4)) and (doPlayerRemoveItem(cid, 5913, 2)) then
Czym wi?cej r??nych item?w tym wi?cej and.

Je?li pierwszy warunek przejdzie, a drugi ju? nie to graczowi usunie pierwsze cztery przedmioty, a nagrody i tak nie dostanie. Najpierw nale?y sprawdzi? liczb? przedmiot?w jak? gracz posiada, nast?pnie dopiero mu je usuwa?.
[MENTION=114337]damian995[/MENTION]
Przecie? napisa?em...
 
Ostatnia edycja:
Odp: Npc item za item

W takim razie jak zrobi?, aby nie po?era?o tych przedmiot?w?
 
Ostatnia edycja:
Status
Zamknięty.
Do góry