• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

OnDeath

Status
Zamknięty.

BuRcZyK

Senior User
Dołączył
Wrzesień 2, 2010
Posty
834
Liczba reakcji
34
Witam, napisa?em skrypta na efekt gdy si? padnie ale gdy testowa?em i poszed?em noob harem pa?? to on tylko do by?o wszystko by pi?knie ale itemki (nawet bp) nie wypad?y. Ma kto? jakie? sugestie? I ?eby pomi?dzy doSendAnimated by? ma?y ost?p czasowy.
PHP:
function onDeath(cid, corpse, killer)
local posb = {x=491,y=501,z=7}
	if getPlayerLevel(cid) <= 50 then
doSendAnimatedText(getThingPos(cid), "O", TEXTCOLOR_RED)
doSendAnimatedText(posb, "Next Dead", TEXTCOLOR_RED)
else
doSendAnimatedText(posb, "Next Dead", TEXTCOLOR_RED)

end
return
end

Znasz si? na spellach? Pom?? tutaj!
 
Odp: OnDeath

Kod:
local p = {x = 491, y = 501, z = 7}
function onDeath(cid, corpse, killer)
	return (getPlayerLevel(cid) <= 50 and doSendAnimatedText(getThingPos(cid), "O", TEXTCOLOR_RED) and doSendAnimatedText(p, "Next Dead", TEXTCOLOR_RED) or doSendAnimatedText(p, "Next Dead", TEXTCOLOR_RED))
end
 
Odp: OnDeath

Dobrze, ale jak zrobi? ?eby przedzia?y by?y odst?py czasowe pomi?dzy doSend~ bo mam kilka tak
 
Odp: OnDeath

Kod:
addEvent(funkcja, czas, parametry)
, np.
Kod:
addEvent(doSendAnimatedText, 500, getThingPos(cid), "O", TEXTCOLOR_RED)
 
Status
Zamknięty.
Do góry