What's new
  • logo_cipsoft
    Latest servers:
    New servers will open on: 16th Oct 2024:
    Bravoria (Open PvP) Aethera (Open PvP) us_logo Cantabra (Open PvP)

Konfiguracja Polaczenia Ots 11.49 z real mapa - jak wrzuci? na dedyka

Tecrtr

User
Reaction score
0
Witam.
Posiadam ots z real mapa 11.49 z silnikiem theforgottenserver
Czy m?glby mi kto? pom?c w konfiguracji itd na serwerze? Nie chodzi mi o sw?j w?asny serwer z kompa jak tu wsz?dzie w poradnikach.

Tylko na serwer, host/dedyk p?atny z w?asn? nazwa strony www.
Nie wiem gdzie mam wrzuca? pliki.
Gdzie wrzuci? silnik A gdzie ots i gdzie www - tzw Acc Maker. I jak to konfigurowa?. Czy mam w config.php wpisywa? ?cie?k? www adresu hostu gdzie b?dzie Silnik?

Jestem zielony w tym. Ledwo umiem skonfigurowa? na swoim pc.

Mog? zap?aci? za po?wi?cony czas.

Kirjee

New User
Reaction score
0
Odp: Ots 11.49 z real mapa - jak wrzuci? na dedyka

jak nie ogarniasz nic to sie poducz troche linuxa ;) bo przyda ci sie bardzo to :)

Tecrtr

User
Reaction score
0
Odp: Ots 11.49 z real mapa - jak wrzuci? na dedyka

Mam tak:
Serwer z ots na D:\Gry\W?asnyots\Server
strone www, kt?r? uruchamiam przez Xampa na C:\xamp\htdocs
Gdy chc? u siebie na localhost w??czy? gr?, to robi? tak:
Uruchamiam xamp control - najnowsza wersja Apach, mysql - Start, gdy s? na zielono - dzia?a mi moje localhost i mog? wej?? w phpmyadmin. Tworz? tam baz? danych nast?pnie importuj? plik o nazwie DATABASE.sql z ots - nie ma schemas.sql jak to widze u wi?kszo?ci. Po czym strona zosta?a za??czona. Wszystko dzia?a, mo?na tworzy? konta na stronie.
Teraz wchodze na serwer ots i uruchamiam, ?aduj? mi si? to godzin?. Po czym wchodze w klienta 11.49 w folder bin>127.0.0.1-11.49.5813>uruchamiam gr? - bez ip changera, w?aczam, loguje si? i dzia?a. Problem, ?e to jest serwer z mojego komputera, a nie host/dedyk i ci?zko si? zalogowa?.
A chcia?bym zrobi? testy, nauczyc si?.