• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Pierwsza powa?na.

Status
Zamknięty.

Marcin24

Ja i Kazia
Liczba reakcji
207
Witam.
Wracam do mappowania po ponad rocznej przerwie. Tamte prace by?y tylko i wy??cznie robione z nud?w, kt?re zajmowa?y mi 10 minut. Kr?tko m?wi?c shit.
Ta praca jest powa?na i robi?em j? par? dni, ale tylko po maksymalnie 30 minut.
Sam w?a?ciwie nie wiem co zrobi?em, kierowa?em si? fantazj? i my?l?, ?e Wam si? spodoba. Oczywi?cie prosz? wytkn?? mi wszystkie b??dy, jestem nowicjuszem ;)

przystav1.png

przystav2.png

przystav3.png

Odp: Pierwsza powa?na.

Nic specjalnego kochaniutki, bordering nie powala, wr?cz ssie kwadratami. Natura porozpieprzana po ca?ej mapie, bez przemy?lenia jej u?o?enia, kolejny i jak?e wa?ny minus. Ta trawa nie pasuj? na ?rodku tej pustyni, mimo, ?e jest najlepsza to i tak brak jej uroku <k?pki traw> oraz jest masa zb?dnych element?w.

My?l?, ?e sta? Ci? na co? wi?cej, cho? rozumiem, ?e rok przerwy daje w ko??.
Pozdrawiam!

Radze poczyta? pare poradnik?w ;) Zgodze si? z panem up. Ta trawa nie pasuje , estetyczniej by?o by z id :3263
Ta ja?niejsza woda na ?rodku jest do podziemi.
Ja wr?cz nie nawidze jak kto? do piasku daje ten br?zowy border , ja bym radzi? zej?? z autobordera , nacisn?? A i pom?czy? si? troszke palet? Raw.

To chyba tyle , moja rada : ?wicz

Praca na poziomie ni?ej ?rednim.
S?abo dobrane detale, mapa nic szczeg?lnego nie przedstawia.
Bordery mia?y by? ?adne, ale s? dziwne, troch? chaotycznie porozrzucane.
Wida?, ?e z mappingiem mia?e? ju? kiedy? styczno?c, poniewa? nie pope?niasz podstawowych b??d?w, s? k?pki trawy, starasz sie jako? urozmiacac borderami i innymi g?wnami, tylko p?ki co, to Ci nie wychodzi.
Powiem Ci, ?e kiedy zaczyna?em, to te? robi?em takie prace, ba! niekt?re nawet gorsze.
Tak wi?c nie martw si?, ?e nie jest bardzo dobrze, bo to normalne.