• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Pierwszy Pacc

Status
Zamknięty.

wojtek1003

Advanced User
Liczba reakcji
9
Nied?ugo dostane pierwszego Pacca :D na 90 dni ...
I mam kilka pyta? ....
Posiadam 76 [bodaj?e RP] skile... 87/70

1.Gdzie mam zacz?? Gr?...(miasto do jakiego si? przenios?)
2.Co tam b?d? bi? ....
3.Jakie czary kupi?
4.Jakie Questy wykona?

Ps.Jak piszecie to dajcie od razu linka jak do tego expowiska doj?? lub napiszcie itp... Jestem zielony w PACC'u pierwszy raz gram na nim ... A chce go dobrze wykorzysta?

Odp: Pierwszy Pacc

PROSZ? o jakie? sensowne wypowiedzi pacc ju? nied?ugo a ja nie wiem gdzie zacz?? itp,.

I mam kilka pyta? ....
Posiadam 76 [bodaj?e RP] skile... 87/70
2.Co tam b?d? bi? ....
3.Jakie czary kupi?
4.Jakie Questy wykona?

1.Yalahar/Liberty bay/Port hope
2.Wyrmy liberty bay,mutated raty,giant spidery,dragony,bog raidery albo mo?esz poplyn?? do port hope i robi? taski na water elementale z flash arrowami
3.Najlepiej wszystkie
4.In service of yalahar (dost?p do yalaharu),blue/green djin quest,postman i opcjonalnie rashid

Wacham si? mi?dzy EDRON na BOG RAIDERY ... A LB na CULTY i potem Wyrmy ?????????

na ile dni?? ;p
90dni jak napisa? na bog raiderach ci??ko ci b?dzie na tym lv wczoraj expi?em koledze 76rp wbi?em 79 i dzisiaj pad? od Cyclop Drone nieeeeee ja polecam Wyrmy,Dragi(yalahar),Piraty,Hellspawny z sio bez waste i jak chcesz mo?esz spr?bowa? Bog Raidery ale przy wiekszej ilo?ci masz pewnego owneda.Czary kup podstawowe dla pacc Exori San,Exori Con,Exani Hur Up/Down,Exeta Con-Do robienia enchanted spear?w,Utani Hur wydaj? mi si? ?e to s? najbardziej przydatne czary.

Ostatnia edycja:

2.Co tam b?d? bi? ....
3.Jakie czary kupi?
4.Jakie Questy wykona?
1. Niemal wszystkie paccowe
2. nie tam tylko bedziesz latal po calej tibii praktycznie. gsy yala, watery z flash arrowsow, wyrmy lb, culty i jeszcze tego troche bylo poczytaj poradniki