Matt
Banned
- Joined
- May 9, 2013
- Messages
- 595
- Reaction score
- 45
Hej.
Pozdrawiam,
Matt.
Kto? tam pisa?, ?e mo?na zrobi? portale podr??ne co? a'la Diablo II, wi?c chwilk? czasu mia?em to nabazgra?em co?.
Taki system znajdziecie na Ascalon World.
Autor: Matt
Opis: Je?li wejdziesz na dany punkt to stoisz w nim 5 sekund i Cie przenosi do danej pozycji. Nast?pnie przez najbli?szy czas nie mo?esz ponownie stan?? w tym punkcie.
Skrypt:
Przechodzimy do data/movements/scripts i tworzymy plik punkt.lua i wklejamy:
Potem jeszcze otwieramy plik movements.xml i dodajemy:
I to na tyle, mo?e komu? si? to przyda mo?e nie.
Je?li wyst?pi? jakie? b??dy, ale my?l?, ?e nie powinny to pisa?, poniewa? nie mia?em niestety jak sprawdzi? skryptu.
Taki system znajdziecie na Ascalon World.
Autor: Matt
Opis: Je?li wejdziesz na dany punkt to stoisz w nim 5 sekund i Cie przenosi do danej pozycji. Nast?pnie przez najbli?szy czas nie mo?esz ponownie stan?? w tym punkcie.
Skrypt:
Przechodzimy do data/movements/scripts i tworzymy plik punkt.lua i wklejamy:
PHP:
field_id = 1022 -- id punktu na kt?rym stanie gracz
destpos = {x=160,y=54,z=7} -- pozycja do kt?rej ma przenosi? ?w punkt
effect = 78 -- jaki efekt ma wyskoczyc podczas teleportu
interval = 5000 -- po ilu sekundach teleport? 1000 - 1 sek
storage = 159357 -- jaki storage do zapisu czasu?
_interval = 60 -- na ile sekund punkt nawigacyjny b?dzie zablokowany? 1 - 1 sekunda
function onStepIn(cid, item, frompos, item2, topos)
start = getPlayerStorageValue(cid, storage)
if os.difftime(os.time(), start) < (_interval) then
delta = _interval - os.difftime(os.time(), start)
doPlayerSendTextMessage(cid, 27, "Aby ponownie skorzystac z punktu nawigacyjnego musisz odczekac " ..delta.. " sekund.")
return false
end
function teleport(params)
if not params.cid then
return true
end
doTeleportThing(params.cid, destpos)
doSendMagicEffect(getThingPos(params.cid), effect)
setPlayerStorageValue(params.cid, storage, os.time())
return true
end
addEvent(teleport, interval, {cid = cid})
return true
end
Potem jeszcze otwieramy plik movements.xml i dodajemy:
PHP:
<movevent type="StepIn" itemid="XXXX" event="script" value="xxxx.lua"/>
I to na tyle, mo?e komu? si? to przyda mo?e nie.
Je?li wyst?pi? jakie? b??dy, ale my?l?, ?e nie powinny to pisa?, poniewa? nie mia?em niestety jak sprawdzi? skryptu.
Pozdrawiam,
Matt.