What's new

[Poland][Custom] Gothania - pierwszy Gothic 2 OTS w historii 1.06.2022

dejvv

New User
Joined
May 29, 2022
Messages
2
Reaction score
0
[Poland][Custom] Gothania - pierwszy Gothic 2 OTS w historii 1.06.2022-2bb9a143-0f6e-4ab6-bb01-6a4b1d2b8473_200x200.png


Gothania to tworzony latami hobbystyczny projekt by pewnego dnia zjednać w sobie graczy Tibii, miłośników Gothica II oraz każdego kto lubi dobre RPG w świecie online.
Naszym marzeniem było przeniesienie świata znanego nam w Gothic'u do tego w Tibii, zachowując jednocześnie tibisjki gameplay.
W środę, 1 czerwca 2022 roku o godz. 16:00 planowany jest pierwszy oficjalny start serwera na którego serdecznie zapraszamy każdego gracza.

Oficjalny start serwera
Gothania startuje 1 czerwca (Środa) 2022 roku o godzinie 16:00 CEST
Możliwość zakładania postaci zostanie włączona 48h przed startem serwera.


Stwórz konto na stronie


Dołącz na nasz serwer discord:



Informacje o serwerze (wersja skrócona, pełna prezentacja dostępna poniżej)
Mapa:
100% customowa, stworzona na bazie Gothica 2
Klient: customowy, do pobrania na stronie
Exp/Skill/Loot/Magic Rate: 1x (nowe potwory, czary, skille, spelle)
Dostepne profesje: Strażnik (Paladyn), Najemnik (Łowca smoków) oraz Nowicjusz (Mag Ognia)
Rodzaj PVP: Open PvP z doświadczeniem za graczy
Boty: niedozwolone (GM sprawdzający graczy i reporty)

Informacje o serwerze są również dostępne na stronie:

Zwiastun serwera

Pełna mapa serwera oparta na wyspie z Gothica
attachment.php


Świat Gothanii znajduje się na jednym wielkim kontynencie o nazwie Khorinis i kilku wyspach.

Profesje

Najważniejszą decyzją dla nowych graczy jest wybór jednej z profesji.
Najpierw dołączyć do pomniejszych gildii: strażników, najemników lub nowicjuszy w klasztorze.
Następnie można awansować, stając się pełnoprawnym członkiem jednej z „głównych gildii”: Paladynów, Łowców Smoków lub Magów Ognia.

Pełny opis profesji dostępny pod linkiem:

Umiejętności
Podstawowe czynniki postaci to Siła, Zręczność, punkty życia (hp) i Punkty Many (mana).
Spośród tych czterech trzech można wyszkolić, np. możemy nauczyć się ich w trakcie gry, wydając na nią zdobyte punkty nauki u NPC.
Dodatkowo wszystkie z nich można na stałe zdobyć poprzez wypicie specjalnych mikstur, potraw itp. lub tymczasowo zwiększyć poprzez noszenie specjalnych przedmiotów.
Ponadto gracz może nauczyć się umiejętności, takich jak umiejętności walki itp., które również opisano poniżej.
Stwarza to wiele możliwości indywidualnego rozwoju postaci.

Magic Circle & Magic Level
Obie umiejętności nawiązują do magii, ale są zupełnie inne.
Większość magicznych zwojów ma swoje odpowiedniki w postaci magicznych run, które można używać w nieskończoność.
Runy wymagają wyuczonego określonego magicznego kręgu magii w zależności od zaklęcia.
Magicznych kręgów mogą się nauczyć tylko magowie ognia od NPC.

Magic Level wzrasta za każdym razem, gdy wydatkowana są punkty many za pomocą magii.
Im wyższy poziom magii, tym większe obrażenia zadaje się zaklęciami.

Strength / Dexterity
Siła to jedna z podstawowych umiejętności w grze, na której powinien skupić się i rozwijać każdy wojownik chcący posługiwać się bronią lub kuszą.
Zwiększając swoją siłę, mamy okazję używać lepszej broni, która jest cięższa i jednocześnie lepsza.

Zręczność jest również dedykowana głównie wojownikom, ale w przeciwieństwie do siły, zręczność odgrywa ważną rolę w karierze łuczniczej.
Wysoka zręczność jest również ważna dla złodziei m.in. podczas kradzieży kieszonkowych.


One-handed / Two-handed
Umiejętności te przeznaczone są dla osób lubiących walczyć bronią wręcz.
Dzięki tym umiejętnościom możemy uczyć się i rozwijać w sztuce posługiwania się bronią jednoręczną lub dwuręczną.
Możemy nauczyć się go od NPC lub wyszkolić, zadając ataki na inne stworzenia.
Im wyższa umiejętność, tym większa szansa na trafienie krytyczne.

Bow / Crossbow
Te umiejętności są dla osób lubiących walczyć na odległość. Kolejne poziomy tych umiejętności zwiększają celność twoich strzałów i zadawane obrażenia.

Take Trophies (zbieranie trofeów)
Nauka jakiejś dziedziny tej umiejętności jest jednym ze sposobów na łatwe i szybkie zarabianie pieniędzy.
Możliwości w tej rozległej i dość ciekawej dziedzinie są niezwykle zróżnicowane.

Create Runes (tworzenie run)
Dzięki odpowiednim składnikom możemy stworzyć potrzebną nam runę. Niestety tej umiejętności nie może zdobyć nikt poza sługami Innosa.

Alchemy
Jest to jedna z najbardziej praktycznych umiejętności, jakich możemy się nauczyć. Ucząc się alchemii od mistrza, odkrywamy tajniki pradawnych metod leczenia roślinami.

Forge Weapons (kowalstwo)
Jest to bardzo przydatna umiejętność, ponieważ po nauczeniu się kowalstwa możemy tworzyć broń od słabszej do silniejszej.

Szczegółowe informacje na temat umiejętności można znaleźć tutaj:

NPC
Na serwerze dostępnych jest ponad 160 customowych NPC z Gothica. Poniżej w linku znajdziesz wszystkich NPC pogrupowanych według lokalizacji.


Potwory
Na serwerze znajduje się ponad 60 regularnych potworów oraz ponad 20, które można spotkać podczas wykonywania questów,
co daje prawie 100 unikalnych potworów stworzonych na bazie tych z Gothica II.

Ponadto, w górniczej dolinie można spotkać smoki, które można pokonać tylko posiadając na sobie nałożone Oko Innosa.

Szczegółowe informacje na temat potworów można znaleźć tutaj:

Przedmioty:
Na serwerze znajduje się ponad 483 przedmioty, z czego dzieląc je na kategorie to:
  • Produkty do spożycia: 56 przedmiotów (jedzenie, zioła, mikstury itp.)
  • Ekwipunek: 67 przedmiotów (zbroje, amulety, pierścienie itp.)
  • Magia: 96 przedmiotów (zwoje i runy)
  • Różnorodne przedmioty: 139 przedmiotów (akcesoria, trofea itp.)
  • Bronie: 126 przedmiotów (miecze, łuki itp.)


Co jeszcze Gothania ma do zaoferowania?
  • brak regeneracji życia i hp po zjedzeniu fooda, food dodaje natychmiastowo życie i/lub manę
  • magowie w świątyniach lecza graczy za darmo
  • stale bonusy życia, many oraz umiejętności po użyciu mikstur itp.
  • 5 punktów nauki zdobywane co kazdy kolejny poziom, które można wykorzystać u NPC na naukę umiejętności
  • pickpocketing, czyli okradanie NPC w celu zdobycia złota/itemów questowych.
  • 5 blessów, które można się nauczyć u magów wody oraz ognia.
  • modlenie się do statuetek Innosa w celu uzyskania stałych bonusów każdego dnia
  • system zbierania trofeum z potworów dopiero po nauczeniu się
  • unikalny gameplay
  • rozmowa z NPC za pomocą dialogów jak w Gothicu
  • możliwość zostania czeladnikiem u Bospera, Harada lub Constantino w Khorinis
  • fabuła, rozdziały oraz questy na bazie Gothica
  • smażenie mięsa na ogniu przy użyciu patelni
  • możliwość kupienia konta premium oraz XP Boostów (50% bonus XP na godzinę)
  • ładowanie oka innosa za pomocą serc smoka
  • możliwość spania w dowolnym łózko na mapie w celu uleczenia się
attachment.php


  • resp ziół oraz grzybów na podstawie lokazacji w gothicku
attachment.php


  • i wiele więcej, które czekają na graczy
attachment.php




attachment.php



attachment.php
 

dejvv

New User
Joined
May 29, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Niedawno pobiliśmy nowy rekord graczy online: 71 players (on Jun 8 2022, 21:47:03 CEST), co jest dla nas dużym sukcesem.
Dołącz do nas i graj na Gothanii :

NOWY SYSTEM EXPA ZA GRACZY W PVP (oparte na retro hardcore pvp)
- Zdobędziesz doświadczenie, jeśli zabijesz postać, której poziom pomnożony przez 1,1 i zaokrąglony w dół do najbliższej liczby całkowitej jest wyższy niż twój poziom,
np. poziom 40 otrzyma doświadczenie tylko wtedy, gdy jego przeciwnik ma poziom 38 lub wyższy.
np. poziom 50 otrzyma doświadczenie tylko wtedy, gdy jego przeciwnik ma poziom 47 lub wyższy.
np. poziom 80 otrzyma doświadczenie tylko wtedy, gdy jego przeciwnik ma poziom 74 lub wyższy.

- Ilość zdobywanego doświadczenia jest ograniczona.
Na poziomie 20 i wyższym maksymalna ilość doświadczenia, które możesz zdobyć za zabójstwo, jest ograniczona do 200% obecnej sumy punktów doświadczenia twojej postaci.
Poniżej 20, maksymalna ilość doświadczenia, które możesz zdobyć za zabójstwo, jest ograniczona do 25% punktów doświadczenia twojej obecnej postaci.
np. poziom 18 z 69700 exp. nie zdobędzie więcej niż 17425 exp. (25% jego całkowitego doświadczenia)
np. poziom 44 z 1.238.400 exp. nie zyska więcej niż 2 476 800 exp. (200% jego całkowitego doświadczenia)

- Tylko pierwsze pięć zabójstw tego samego gracza w ciągu ostatnich 20 godzin zapewni ci doświadczenie. Co więcej, ilość zdobywanego doświadczenia zmniejsza się o 10% z każdym zabójstwem.
- Wszyscy gracze, którzy brali udział w zabójstwie gracza, otrzymują doświadczenie za zabójstwo. Ilość doświadczenia zależy od zadanych obrażeń.


DODANO NOWE SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DLA KAŻDEGO GRACZA (tylko właściciel może je zobaczyć)
9c8d5db6bab68302d95bf01d77b74813.jpg

Screenshoty od graczy:

855be03edc2c755c495da29648d6dc06.png

7287ab082e1bb4b9019a8de4fb31621b.png
beac252f9bf695c479a7aead4405e2cd.png pedrakhan.PNG
smoczydlo.PNG
e6a54cefb75796965faef744df3f6961.png
 
Top