7.6 Devland 7.6 [Actions]
Witam, posiadam oto taki kod poniżej, który służy do użycia dźwigni, po czym miał pojawić się monster. Po kliknięciu w dźwignię od razu wyskakuje informacja "Sorry, not possible." Po wyrzuceniu systemu exhausted dźwignia działa.
Pozdrawiam
Witam, posiadam oto taki kod poniżej, który służy do użycia dźwigni, po czym miał pojawić się monster. Po kliknięciu w dźwignię od razu wyskakuje informacja "Sorry, not possible." Po wyrzuceniu systemu exhausted dźwignia działa.
Pozdrawiam
Code:
function exhaust(cid, storevalue, exhausttime) storevalue = 828240 exhausttime = 60
newExhaust = os.time()
oldExhaust = getPlayerStorageValue(cid, storevalue)
if (lastexhaust == nil or lastexhaust < 0) then
lastexhaust = 0 end if (exhausttime == nil or exhausttime < 0)
then exhausttime = 1 end diffTime = os.difftime(newExhaust, oldExhaust)
if (diffTime >= exhausttime) then setPlayerStorageValue(cid, storevalue, newExhaust)
return 1
else
return 0
end
end
Code:
--Example switch--
demon1pos = {x=489, y=1965, z=7}
demon2pos = {x=505, y=1978, z=8}
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if (exhaust(cid, 1000, 1) > 0) then
if item.uid == 7777 then
if getPlayerStorageValue(cid,8193992) == 41 then
doSummonCreature("Suke", demon1pos)
elseif getPlayerStorageValue(cid,8193992) == 42 then
newpos = {x=492, y=1978, z=8}
doTeleportThing(cid,newpos)
doSummonCreature("Mira", demon2pos)
else
newpos = {x=492, y=1978, z=8}
doTeleportThing(cid,newpos)
end
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"Sorry, not possible.")
doSendMagicEffect(topos,2)
end
end
Last edited by a moderator: