zaglada90
Active User
REUPLOAD:16.09.10
No niestety znowu ja m?cz? forum
nudna prawie druga w nocy co? trzeba po robi?, no to lecimy wow thanks
1.Wymagania
istnieje kilka r??nych oprogramowa? ale wybra?em te:
na przyk?adzie oraz pe?en download Corn Snake
2. Konfiguracja i dodaje:
W porz?dku. Teraz, wyci?g sw?j Dat Editor gdzie? [czy to desktop, pliki programu, niezale?nie od ...]. Zrobi? to samo z Corn Snake sprites.
Otworzy? Dat Editor, a nast?pnie kliknij przycisk, co pokazano na poni?szym obrazie:
Teraz kliknij tych przycisk?w i za?adowa?. Dat i. Spr [s? one zlokalizowane w tym samym folderze, gdzie zainstalowany jest tw?j tibia]:
(UWAGA! zawsze przed ten spos?b zrobi? kopi? zapasow?. i dat. SPR, w razie dostaje co? f ** ked up!)
Naci?nij przycisk "Open"i niech ?adowania danych programu. Po za?adowaniu mo?na zauwa?y?, ?e duchy si? po lewej i prawej stronie. W tym momencie chcemy doda? nasz Corn sprites Snake, wi?c mo?emy looktype z niego. Jak zrobi? obraz m?wi:
Teraz Import wszystkie duchy znajduj? si? w folderze Corn Snake:
Sprites pojawi si? na dole sprite listy po prawej stronie okna. [, W kt?rym klikni?to przywozu]
Teraz trzeba utworzy? nowy, pusty slot dla naszego w??a.
Zrobimy to, klikaj?c w ten spos?b:
Dobrze! .. Teraz, gdy mamy wolne gniazdo dla naszego w??a, mo?emy wprowadzi? do niego duchy. wybra? gniazda za pomoc? myszy. [Slot powinien pojawi? si? zaraz po najnowsze (ostatnie) w stroju zawarte. Dat]
Sp?jrz tam, a zobaczysz sprite konfiguracji:
Chcemy zmieni?, ?e tak mo?na dopasowa? w?asne sprite. Teraz nasz sprite jest w??, prawda? .. musimy spojrze? na sprite rzeczywistych tibia w??a, i zobaczy?, co to konfiguracja, ale:
Wr?? do naszego pustego gniazda i upewnij si?, ?e nasze gniazdo ale SAME SPRITE KONFIGURACJA jak prawdziwy w?? ma.
W porz?dku. Kiedy sko?czymy z tym, mo?na go uruchomi? inputing sprites. W konfiguracji, mamy ustalone, ?e nasz w?? dosta? 3 "Animacja"[ruchy] dla ka?dego kierunku [4 kierunkach] .. 4x3 = 12, wi?c .. Powinni?my mie? 12 sprites [widoczne w Sprite Kwota]. Na szcz??cie, mamy ich, a my teraz rozpocz?? import wewn?trz szczeliny, aby stworzy? pe?ny looktype pracy. Gotowy?
Wyboru kierunku sprite nale?y. Domy?lnie [jest "Po?udnie"]. Nast?pne zdj?cie pokazuje przyciski b?dziemy u?ywa?, aby obr?ci? sprite [] zmiana kierunku, liczba animacji zmiany - i rzeczywi?cie, jak to zrobi?, teraz pobieramy pierwszy sprite [widokiem na wybranym kierunku (po?udnie)] za pomoc? myszy, i przeci?gnij go, jak pokazano na obrazku:
Podczas dodawania animacji po?udniowo-Snake 1, kliknij przycisk, aby przej?? do nast?pnej animacji, animacji i doda? po?udniowo-Snake 2, kliknij przycisk ponownie i dodaj animacji po?udniowo-Snake 1 znowu. Wi?c nie powinno by? animacji posortowane jak: 1-2-1.
Czy we wszystkich kierunkach i sko?czysz edycj?.
Teraz, jak zrobi? obraz m?wi:
3. Zastosowanie w serwerze:
(UWAGA! - Ten zwyczaj jest sprite, a dane s? modyfikowane, ludzie nie b?d? mogli go zobaczy? [otrzymaj? debug], je?eli nie maj? one takie same. dat i. spr jak to zrobi?. Tak, ten Oznacza to, ?e trzeba b?dzie przes?a? swoje dane i niech ludzie go pobra?, aby mogli gra? na serwerze przy u?yciu niestandardowych sh * t: P)
Aby korzysta? z w??a w grze, musisz zna? numer to looktype. Mo?na ?atwo sprawdzi?, ?e w Dat Editor, tutaj:
Ale nie martw si?! Zrobi?em. Xml potw?r dla Ciebie. Prawdopodobnie wiesz, jak poradzi? sobie z przywozu, kt?re, tak tutaj jest, wystarczy zmieni? [numer looktype jak wcze?niej:
I nasta?a zag?ada
?
Poradnik z otland t?umaczony by me yoo.
No niestety znowu ja m?cz? forum
1.Wymagania
istnieje kilka r??nych oprogramowa? ale wybra?em te:
na przyk?adzie oraz pe?en download Corn Snake
2. Konfiguracja i dodaje:
W porz?dku. Teraz, wyci?g sw?j Dat Editor gdzie? [czy to desktop, pliki programu, niezale?nie od ...]. Zrobi? to samo z Corn Snake sprites.
Otworzy? Dat Editor, a nast?pnie kliknij przycisk, co pokazano na poni?szym obrazie:
Teraz kliknij tych przycisk?w i za?adowa?. Dat i. Spr [s? one zlokalizowane w tym samym folderze, gdzie zainstalowany jest tw?j tibia]:
(UWAGA! zawsze przed ten spos?b zrobi? kopi? zapasow?. i dat. SPR, w razie dostaje co? f ** ked up!)
Naci?nij przycisk "Open"i niech ?adowania danych programu. Po za?adowaniu mo?na zauwa?y?, ?e duchy si? po lewej i prawej stronie. W tym momencie chcemy doda? nasz Corn sprites Snake, wi?c mo?emy looktype z niego. Jak zrobi? obraz m?wi:
Teraz Import wszystkie duchy znajduj? si? w folderze Corn Snake:
Sprites pojawi si? na dole sprite listy po prawej stronie okna. [, W kt?rym klikni?to przywozu]
Teraz trzeba utworzy? nowy, pusty slot dla naszego w??a.
Zrobimy to, klikaj?c w ten spos?b:
Dobrze! .. Teraz, gdy mamy wolne gniazdo dla naszego w??a, mo?emy wprowadzi? do niego duchy. wybra? gniazda za pomoc? myszy. [Slot powinien pojawi? si? zaraz po najnowsze (ostatnie) w stroju zawarte. Dat]
Sp?jrz tam, a zobaczysz sprite konfiguracji:
Chcemy zmieni?, ?e tak mo?na dopasowa? w?asne sprite. Teraz nasz sprite jest w??, prawda? .. musimy spojrze? na sprite rzeczywistych tibia w??a, i zobaczy?, co to konfiguracja, ale:
Wr?? do naszego pustego gniazda i upewnij si?, ?e nasze gniazdo ale SAME SPRITE KONFIGURACJA jak prawdziwy w?? ma.
W porz?dku. Kiedy sko?czymy z tym, mo?na go uruchomi? inputing sprites. W konfiguracji, mamy ustalone, ?e nasz w?? dosta? 3 "Animacja"[ruchy] dla ka?dego kierunku [4 kierunkach] .. 4x3 = 12, wi?c .. Powinni?my mie? 12 sprites [widoczne w Sprite Kwota]. Na szcz??cie, mamy ich, a my teraz rozpocz?? import wewn?trz szczeliny, aby stworzy? pe?ny looktype pracy. Gotowy?
Wyboru kierunku sprite nale?y. Domy?lnie [jest "Po?udnie"]. Nast?pne zdj?cie pokazuje przyciski b?dziemy u?ywa?, aby obr?ci? sprite [] zmiana kierunku, liczba animacji zmiany - i rzeczywi?cie, jak to zrobi?, teraz pobieramy pierwszy sprite [widokiem na wybranym kierunku (po?udnie)] za pomoc? myszy, i przeci?gnij go, jak pokazano na obrazku:
Podczas dodawania animacji po?udniowo-Snake 1, kliknij przycisk, aby przej?? do nast?pnej animacji, animacji i doda? po?udniowo-Snake 2, kliknij przycisk ponownie i dodaj animacji po?udniowo-Snake 1 znowu. Wi?c nie powinno by? animacji posortowane jak: 1-2-1.
Czy we wszystkich kierunkach i sko?czysz edycj?.
Teraz, jak zrobi? obraz m?wi:
3. Zastosowanie w serwerze:
(UWAGA! - Ten zwyczaj jest sprite, a dane s? modyfikowane, ludzie nie b?d? mogli go zobaczy? [otrzymaj? debug], je?eli nie maj? one takie same. dat i. spr jak to zrobi?. Tak, ten Oznacza to, ?e trzeba b?dzie przes?a? swoje dane i niech ludzie go pobra?, aby mogli gra? na serwerze przy u?yciu niestandardowych sh * t: P)
Aby korzysta? z w??a w grze, musisz zna? numer to looktype. Mo?na ?atwo sprawdzi?, ?e w Dat Editor, tutaj:
Ale nie martw si?! Zrobi?em. Xml potw?r dla Ciebie. Prawdopodobnie wiesz, jak poradzi? sobie z przywozu, kt?re, tak tutaj jest, wystarczy zmieni? [numer looktype jak wcze?niej:
Kod:
<? Xml version = "1.0" encoding = "UTF-8"?> Nazwa potwora <= "Corn Snake" nameDescription = "kukurydza w??a" wy?cigu = "krew" do?wiadczenie = "15" speed = "135" manacost = " 205 "> max="35"/> now="35" <health <look type="ENTER ItemType HERE" <targetchange corpse="2817"/> interval="2000" chance="0"/> <strategii ataku = "100" obrony = "0" /> <flagi> <flag summonable="1"/> <flag attackable="1"/> <flag hostile="1"/> <flag illusionable="1"/> convinceable="1"/> <flag <flag pushable="1"/> <flag canpushitems="0"/> <flag canpushcreatures="0"/> <flag targetdistance="1"/> staticattack <flag = " 90 "/> <flag runonhealth="0"/> </ flags> <attacks> <attack name="melee" interval="2000" skill="11" attack="5" poison="20"/> < / ataki> <defenses armor="0" defense="1"/> <elements> <element earthPercent="100"/> <element energyPercent="22"/> <element firePercent="-10"/> element < icePercent = "-10" /> </ elementy> <voices interval="5000" chance="10"> <voice sentence="Zzzzzzt"/> </ g?os?w> </ monster
Game Over
I nasta?a zag?ada
Poradnik z otland t?umaczony by me yoo.