Msq
Active User
- Dołączył
- Lipiec 4, 2010
- Posty
- 128
- Liczba reakcji
- 38


Na samym pocz?tku, gdy odpalimy elfa ujrzymy komunikat :

Choose a skin file to load - wybierz styl wygl?du Elfa - lecz to nic nie zmienia w opcjach bota, poza wygl?dem.

Spis tre?ci:
- 1.Healing
- 2.Aimbot
- 3.Lists
- 4.Hud
- 5. Extras.
- 6.Hotkey's/Shortkey's
- 7.Reconnect
- 8.Cavebot+Targeting
- 9.Navigation/Links/Proxy
- 10.Creature spy
- 11.Icons

Jest to podstawowa i wa?na rzecz w ka?dym bocie - leczenie.
Auto-Heal :
Spell Hi - Pierwszy poziom healingu. Od lewego okienka [-czar-] [-je?eli spadnie poni?ej xx hp to bot u?yje (czar)-] [-od ilu many bot ma si? leczy?-]
Spell Lo - Drugi poziom healingu. Wype?niamy go identycznie jak pierwszy poziom.
UH Rune - Bot b?dzie u?ywa? runy UH.
HP Potion - Bot b?dzie u?ywa? potion?w (w prawym okienku mo?emy wybra? rodzaj healt potiona).
MP Potion - Bot b?dzie u?ywa? mana potion?w, gdy spadnie poni?ej x (w prawym okienku mo?emy wybra? rodzaj mana potiona).
Healer options - W tej kategorii mo?emy ustawi? szybko?? u?ywania potion?w (je?eli u?ywacie bota na RL to zalecam zostawi? tak, jak jest), je?eli za? na OTS to mo?ecie to zmieni? ( 100 ms - 1 sekunda).
Heal friend :
W tej kategorii ustawiamy, ?eby bot leczy? naszego przyjaciela potionem/run?.
Health - Ustawiamy jakim potionem / jak? run? bot ma leczy? naszego przyjaciela.
Mana - Ustawiamy jakim mana potionem bot ma manasowa? naszego przyjaciela.
Pami?tajcie, ?e bot b?dzie leczy? tylko tych ludzi, kt?rych macie wpisanych w List Friend.
Aby zmiany zosta?y wprowadzone nale?y u?y? opcji Save.
2. Aimbot :

Owa opcja jest bardzo ?atwa w obs?udze i przydatna w warach, bo po co odlicza? combo, skoro mo?na to ustawi? w bocie, wystarczy ustawi? opcje :
- Aim leaders - wpisujemy nick osoby, kt?ra ma rozpocz?? combo.
- Lock on leader's target - zaznaczamy t? opcj?, aby Aimbot wybra? t? sam? osob? co leader.
- Aim type - tutaj wybieramy z czego nasz bot ma uderza? (oczywi?cie m?wimy o runach).
Teraz pozosta?e opcje :
a) Core Aimbot :
Priotitize mages with least cur mp - Zaznacza sorcerer'a/druid'a kt?ry ma najmniej many.
Prioritize mages with most miss. mp - Zaznacza sorcerer'a/druid'a kt?ry ma najwi?cej many.
Choose enemies with lowest cur hp - Zaznacza przeciwnika z najmniejsz? ilo?ci? hp (niezale?nie od profesji).
Auto combo paralyze/leader target - Je?li leader Aimbota wybierze osob? z parali?em nasz bot zaatakuje j?, je?li ta osoba nie b?dzie sparali?owana - bot nie zaatakuje tej osoby.
Trace shots - Dok?adniej wida? kto w kogo strzela z run.
Display best target - Zaznacza najlepszego przeciwnika (wed?ug bota).
Discount Protection zones - Zaznacza osoby bez pz.
Lock on paralyzed sub/enemies - Zaznacza ka?dego wroga/podwroga kt?ry ma na sobie parali?.
Choose subenemy if no enemy- Zaznacza podwroga je?li na ekranie nie ma wroga.
b) Trigger Aimbot :
Word triggering enabled - Zaznaczaj?c t? opcj? w??czasz Trigger Aimbot.
Execute automatically - Zaznaczaj?c t? opcj? b?dziesz automatycznie "strzela?" z target leaderem (kt?rego poda?e? wcze?niej), je?li opcja ta jest wy??czona, pozostali (kt?rzy maj? ciebie w leaderze) b?d? musieli czeka? na tw?j strza?.
Target others if target can't be shot - Gdy zdarzy si? sytuacja, ?e bot nie widzi postaci w kt?r? atak wymierzy? Aim Leader, bot b?dzie ostrzeliwa? inn? posta?.
Combo - Po wpisaniu tutaj komendy wszystkie postacie z ustawionym Aim Leaderem b?d? ostrzeliwa? dan? posta? co np. 2 sekundy.
Sync combo - Po wpisaniu w to pole odpowiedniej komendy, Aimbot zatrzyma na chwil? combo, aby "odliczy?" je od nowa.
Paralyze - Po wpisaniu w to pole odpowiedniej komendy, zmusza druida z wype?nionym polem do sparali?owania danego gracza.
Wi?kszych szczeg??ow na temat Aimbota dowieci? si?
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć link.
Zaloguj or Rejestracja
c) Pozosta?e :
Ignore lower priority leaders - Ignoruje mniej wa?ne targety.
Target enemies only if skulled/war - Atakuje wroga tylko ze skullem.
Target subenemies if skulled/war - Atakuje podwroga tylko ze skullem.
Target others if skulled/war - Atakuje ka?d? inn? osob? ze skullem.
Uwaga!
W wi?kszo?ci przypadk?w potrzebna jest uzupe?niona tabelka Lists.Polecam j? wype?ni? zanim ustawimy Aimbota, aby unikn?? przypadk?w w kt?rych bot zaatakuje kogo? z naszej gildii.
Aby zmiany zosta?y wprowadzone nale?y u?y? opcji Save.
3. Lists

Enemy names - Tutaj wpisujemy nicki naszych wrog?w, tych najwa?niejszych
Subenemy names - Tutaj wpisujemy nicki naszych podwrog?w, tych mniej wa?nych.
Friend names - Tutaj wpisujemy nicki naszych przyjaci??, najwa?niejszych.
Subfriend names - Tutaj wpisujemy nicki podprzyjaci??, tych troche mniej wa?nych.
Team Marks - Po u?yciu tej opcji przy nickach pojawiaj? si? literki [F - friend] lub [E - enemy]
Przyk?ad :
Przyjaci?? widzimi w kolorze niebieskim :

Za? wrog?w w kolorze czerwonym :

Aby zmiany zosta?y wprowadzone nale?y u?y? opcji Save.
4. Hud

Kategoria, w kt?rej mo?emy ustawi? r??ne informacje na temat graczy/potwork?w.
a) Player info - opcja dotycz?ca graczy. :
Player Info Enabled - Zaznaczamy to, aby w??czy? pokazywanie innych opcji.
Show guild name - Gildia w kt?rej jest dana posta? b?dzie pokazywana pod nickiem danego gracza.
Show vocation, level, hp - Pod nickiem gracza b?dzie widoczna jego profesja, poziom i liczba punkt?w ?ycia.
Show estimated mana - Ko?o liczby punkt?w ?ycia b?dzie wy?wietla?a si? przypuszczalna liczba many, kt?r? mo?e mie? w tej chwili dany gracz.
Look at players automatically - Bot b?dzie automatycznie sprawdza? ka?dego gracza. Nie b?dziemy musieli klika? na niego r?cznie.
Cache player information - Wszyscy spotkani gracze i informacje o nich b?d? zapisywane do folderu playerinfo w Elfbocie. (domy?lnie C:\Program Files\ElfBot NG\playerinfo)
Look and update cached entries - Bot b?dzie aktualizowa? zgromadzone dane je?eli bed? tego wymaga?y.
b) Display options - reszta :
On-screen Info Enabled - Zaznaczamy to, aby kolejne opcje by?y wy?wietlane na ekranie.
General Information - Informacje podstawowe, Ping, Exp/h, Stime, Aktualny/Ostatni target postaci.
Death timers - Opcja ta ukazuje kiedy na naszych oczach zosta?a zabita posta?, bardzo przydane gdy chcemy „zgubi?” pz'a.
Magic wall timers - Gdy na naszych oczach zostanie rzucony Magic wall, pojawi si? informacja za ile sekund dany magic wall zniknie (dzia?a r?wnie? przy krzakach).
Activated hotkeys/shortkeys - Opcja ta pokazuje jakie hotkey'e/shortkey'e mamy w tym momencie aktywne.
Healing percentages - Gdy gracz/potw?r straci punkty ?ycia/many, lub uleczy si?, opcja ta poka?e nam ile % hp odnowi?/straci? gracz/potw?r.
Damage per secon - Zostanie wy?wietlony damage zadawany na sekund? danemu graczowi/potworowi.
Navigation & exiva players - Gdy b?dziemy kogo? szuka? za pomoc? czaru Exiva, na kraw?dzi pola gry zostanie wy?wietlony nick postaci,l iczba kratek (sqm) w ilu dana posta? jest od nas oddalona.
Aby zmiany zosta?y wprowadzone nale?y u?y? opcji Save.
5. Extras

Framerate booster – Zwi?ksza liczb? FPS?w
World Only View - Okienko Tibii powi?ksza si?. Znikaj? natomiast kana?y (default i wszystkie inne), oraz nie wida? EQ.
Open windows small -
Keep charlist open – Nie znika otworzona lista char?w
Load settings at login - Po zalogowaniu automatycznie wczytuje poprzednie ustawienia.
Open backpacks at login - Otwiera wszystkie plecaki przy zalogowaniu.
Click reuse enabled – Nie znika strza?ka z Magic wallem. Gdy raz u?yjesz mwalla, to przy ka?dym klikni?ciu LPM na widocznym obszarze rzucisz mwalla. Dzia?a dot?d a? nie klikniesz PPM.
Xray view - Widzisz name potwork?w, kt?re s? ni?ej
Alternate time format -
Use old rune aiming – Wy??cza hotkeye poczawszy od F1 a? do F12. Bijesz si? jak na kliencie 7.6.
Take screenshot at death - Robi screena w momencie gdy padasz. Zdj?cie zapisuje si? w folderze z Elfbot NG.
Load last skin - Wczytuje poprzednio u?ywany styl Elfa.
Aby zmiany zosta?y wprowadzone nale?y u?y? opcji Save.
6. Hotkey's/Shortkey's
a) Hotkeys :

W tej dziedzinie mo?na praktycznie zrobi? wszystko.. Ka?dy, kt?ry potrafi pisa? skrypty do ElfBota m?g?by zrobi? nawet skrypt o kt?rym nigdy nikt nie s?ysza?, ale przejd?my do konkret?w.
Hotkeys enabled - Zaznaczaj?c t? opcj? uaktywniamy dzia?anie hotkey?w.
Persistent - Po wpisaniu skryptu w Persistent, b?d? ukazywa?y si? informacje aktualizuj?ce si? podczas gry, np : Gold/h, Exp/h, etc.
Edit - Tutaj edytuje si? opcje, kt?re s? aktywowane poprzez aktywowanie Persistent.
Create Hotkey - Tutaj tworzymy/edytujemy hotkeye.
Panel Hotkey?w/pola - Zaznaczaj?c okienko aktywujemy skrypt, ale to nie wszystko.. W okienku obok nale?y wklei? dany skrypt, nast?pnie zaznaczy? okienko i u?y? opcji Save, natomiast w tej kategorii, je?eli chcemy, aby nasz hotkey dzia?a?, musimy w grze wcisn?? dany hotkey, kt?ry uzyli?my w skrypcie, dajmy na to przyk?ad :
[v] - (hotkey) x - auto 200 say utana vid // Gdy w grze wci?niemy x, bot automatycznie uaktywni hotkeya.
b) Shorthotkeys :

W zasadzie Shorthotkeys nie r??ni? si? niczym, pr?cz tego, ?e zamiast u?y? hotkeya, wpisujemy dan? komende w grze.
Shortkeys enabled - Zaznaczaj?c t? opcj? uaktywniamy dzia?anie shortkey'?w.
Command symbol - …
Create Shortkey - Tutaj tworzymy/edytujemy shortkeye.Shortkey'?w.
Panel Shorthotkey'?w/pola - Zaznaczaj?c okienko aktywujemy skrypt, ale to nie wszystko.. W okienku obok nale?y wklei? dany skrypt, nast?pnie zaznaczy? okienko i u?y? opcji Save, natomiast w tej kategorii, je?eli chcemy, aby nasz shorthotkey dzia?a?, musimy w grze wpisa? dan? komende, kt?r? uzyli?my w skrypcie, dajmy na to przyk?ad :
[v] - (shorthotkey) autoutana - auto 200 say utana vid // Gdy w grze wpiszemy 'autoutana', bot automatycznie uaktywni shorthotkeya.
Aby zmiany zosta?y wprowadzone nale?y u?y? opcji Save.
Spis skrypt?w do ElfBota :
7. Reconnect :
Owa opcja s???y do szybkiego przelogowania naszej postaci. W sumie.. ma?o przydatna opcja.
Aby zmiany zosta?y wprowadzone nale?y u?y? opcji Save.
8. Cavebot + Targeting
a) Cavebot :

Aby robi? waypointy nale?y chodzi? po mapce u?ywa? odpowiednich funkcji. Zobaczmy, co my tu mamy.. :
Stand – Char zatrzyma si? na chwil? w tym miejscu.
Node – Opcja podobna do Walk. Powiedzmy, ?e je?eli gonimy potworka przez p?? jaskini, to po zabiciu nie wracamy si? do poprzedniego waypointa, tylko idziemy do nast?pnego.
Walk – Biegamy od waypointa do waypointa. Gdy bijemy jakiego? potworka, to przestaje biega?, by nie nalurowa? ich sobie wi?cej.
Action – Opcja, kt?r? mo?emy bardzo rozbudowa?. Tu w?a?nie dodajemy skrypty takie jak depositer, rozmowa z NPC, levitate itd...
Rope – Domy?lnie u?ywa zwyk?ej Rope na rope place. Wa?ne, by wcze?niej zaznaczy? opcj? Stand.
Ladder – Wchodzi po drabinie. R?wnie? najpierw trzeba u?y? obok (lub na miejscu drabiny) opcji Stand.
Shovel – Domy?lnie u?ywa zwyk?ego Shovela
Lure – Gdy u?yjemy tej opcji, to bot b?dzie lurowa? potworki do tego miejsca.
Show labels – Zamiast numerk?w (pozycji) w Waypoints wida? nazw?, kt?r? wpisali?my w opcji Label.
Follow waypoionts – No i fina?.. Od tej pory bot b?dzie chodzi? po wybranych waypointach.
Tutaj pozwol? sobie skopiowa? cz??? owego zadania :
Wchodzenie w/na - dziury, rope place, schody, drabiny, etc.

W tym przypadku stajemy na schodach, zaznaczamy w Emplacement opcj? North, a nast?pnie klikamy Walk. Tak samo robimy, gdy schody np. s? po lewej, czy te? prawej stronie, tylko zamiast Emplacement North, u?ywamy np. West/East. Tak samo robimy z wchodzeniem do dziury.
Saving & Loading Settings - wczytujemy, lub zapisujemy dany waypoint.
Alerts :
S – Odtwarza alarm.
P – Wstrzymuje wszystkie funkcj? Cavebota.
X – Daje loga.
R – Pr?buje zalogowa? si? ponownie.
----------------------------------------------------
Player on screen – Gdy kto? jest na naszym ekranie.
GM/CM detected – Gdy teleportuje si? do nas GM lub CM.
Player attaking – Gdy kt?ry? gracz nas zaatakuje.
Default chat msg – Gdy na naszym kanale default pojawi si? jakakolwiek wiadomo??.
Private chat msg – Gdy kto? do nas napisze prywatn? wiadomo??.
Disconnected – Gdy nas wyloguje.
Cavebot Hotkeys :
Tu wklejamy nasze hotkeye, kt?re b?d? odpalone wraz z tymi waypointami.
Looting :
W tym miejscu wybieramy co mamy zbiera? do naszego plecaka. Mamy trzy okienka do wype?nienia. Od lewej.
Pierwsze pole – Wpisujemy ID danego itemu. Aby zobaczy? ID nale?y klikn?? „look” na item, a jego ID poka?e si? nam w miejscu, w kt?rym wy?wietlany jest napis „You are full”.
Drugie pole – Wpisujemy e, gdy chcemy zbiera? dany item do plecaka, lub g, gdy chcemy dany item/dane itemy wyrzuca? pod siebie.
Trzecie pole - Wpisujemy dowoln? nazw? itemu. Nie ma znaczenia co tam wpiszemy.
Options :
Use Rope – Wybieramy jakiej liny ma u?ywa?, je?eli mamy gdzie? w skryptach zaznaczon? opcj? Rope.
Use Shovel – Wybieramy jak? ?opat? mamy u?ywa?, je?eli mamy gdzie? w skryptach zaznaczon? opcj? Shovel.
Open next bp – Gdy w plecaku mamy plecak i ten pierwszy zostanie zape?niony, to otworzy drugi.
Loot nearby targets – Otwiera tylko potworki, kt?re pad?y obok. Otwiera r?wnie? bagi.
Loot distant targets – Zapami?tuje gdzie pad?y potworki i otwiera je wszystkie.
b) Targeting :

Monsters definition and behaviours :
Poni?ej opisz?, jak doda? monstera do targetingu.
Name - Wpisujemy jakiego? potworka, kt?ry ma by? zabijany przez naszego chara.
Count – Gdy count jest na Any, to targeting dzia?a przy dowolnej liczbie potwor?w.
Setting – Cyfra, kt?r? tutaj wybierzemy wyznacza warto?? dla ilu potwork?w widzianych na ekranie ustawienie b?dzie dzia?a?.
Categories - ...
HP% range - Wybieramy ile HP ma zje?d?a? potworkowi. Domy?lnie od 100 do 0 (liczone w procentach).
Danger level – Wybieramy poziom niebezpiecze?stwa potworka. Im wy?sza warto?? tym potw?r jest bardziej niebezpieczny i bot b?dzie pr?bowa? go zabi? w pierwszej kolejno?ci.
Monster attacks :
- Don’t avoid – Nie ucieka przed potworkami.
- Avoid wave – Unika atak?w typu fire wave Draga.
- Avoid beam – Unika atak?w typu energy beam Warlocka.
- Malee Strike – Stoi w miejscu gdy zobaczy potworka. Jednak gdy ten podejdzie, to zawsze ustawia si? twarz? w twarz.
- Malee Parry – Bot po prostu podchodzi do potworka i stoi. Ale gdy mamy na sobie wi?cej ni? 2 potworki, to zaczyna tak biega?, by bi?y go tylko 2.
- Dist Away – Uciekamy przed potworkami. Na ile kratek ma ucieka? b?dzie opisane w Stance Options.
- Melee Reach – Podchodzi i klatuje potworka nie ruszaj?c si? przy tym.
- Melee ParryReach – ...
- Melee Approach – Bot b?dzie podbiega? do potworka i ustawia? si? na skos.
- Melee Cirlce – ...
- Melee ReachCircle – Podbiega do potworka, ustawia si? na skos od strony, w kt?r? ma skierowan? potworek g?ow?.
- Melee ReachStrike – Podbiega do potworka, a g?ow? zawsze kieruje w stron? przeciwn? do niego.
- Distance Wait – ...
- Lose Target - Stara si? zgubi? cel.
- Lure Target - Luruje potworka.
Attack mode :
- Stand/Offensive – Posta? stoi w miejscu, czeka na potworka i bije na full atk.
- Stand/Balanced – Posta? stoi w miejscu, czeka na potworka i bije na balanced.
- Stand/Defensive - Posta? stoi w miejscu, czeka na potworka i bije na defie.
- Chase/Offensive – Posta? biegnie do potworka i bije na full atk.
- Chase/Balanced - Posta? biegnie do potworka i bije na balanced.
- Chase/Defensive - Posta? biegnie do potworka i bije na defie.
Play alarm – odtwarza alarmy.
Loot monster – Podbiega do cia? potwork?w, otwiera je i zbiera loota, kt?rego podali?my w Cavebot.
Stance Options :
Range distance – Wybieramy ile kratek od potworka ma si? trzyma? z daleka. Najlepiej mie? zaznaczon? opcj? Dist Away.
Attack frequency – Z jak? cz?stotliwo?ci? ma sprawdza? odleg?o?? mi?dzy Tob? a potworkiem.
Ignore other’s monster – Ignoruje reszt? potwork?w, ucieka tylko przed tym jednym.
Ignore Anti-bot monsters – Ignoruje potworki zwane „antybotami”.
Allow diagonal movement – ...
Run Targeting – Dopiero teraz wszystkie stworzone opcje zaczynaj? dzia?a?.
Target selection :
List Order – Najpierw kara potworka, kt?ry znajduje si? wy?ej w Monster Definition.
Health – Napada te potworki, kt?re maj? procentowo mniejsz? ilo?? HP.
Proximity – Bije potworki znajduj?ce si? najbli?ej.
Danger – Bije te, kt?re s? najniebezpieczniejsze.
Random – Tak jakby losowo wybiera? potworka, kt?rego ma bi?.
Stick – Je?eli potworek ucieknie, a p??niej wr?ci, to zostanie on ponownie zaatakowany.
Target must be reachable – Je?eli mo?emy podej?? do potworka, to b?dziemy go atakowa?.
Target must be shootable – Je?eli zobaczymy potworka na ekranie i b?dzie mo?na w niego odda? strza? z czaru/runy (niekoniecznie podej?? do niego), to b?dzie go atakowa?.
9. Navigation/Links/Proxy



Tutaj mamy rozmaite opcje dotycz?ce ??czenia 2 bot?w w jeden (po odpowiednim ustawieniu dwie lub wi?cej postaci na r??nych lub tych samych ?wiatach b?dzie robi?o to samo co inna posta? z odpalonym serwerem.
Szczerze m?wi?c, nigdy si? tym nie bawi?em, wi?c nie b?d? w tym macza? palce.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć link.
Zaloguj or Rejestracja
10. Creature spy

Po wybraniu tej opcji pojawi si? okienko, na kt?rym bed? pokazane wszystkie potwory, postacie znajduj?ce si? w zasi?gu wzroku postaci jak i te, kt?re s? pod i nad nami. Podane s? szczeg??owe informacje takie jak:
- Pozycja wzgl?dem postaci.
- Poziom zdrowia (w procentach).
- Szybko??.
11. Icons

Ikony s? to zwyk?e skrypty z t? ro?nic?, ?e aktywujemy je poprzez klikni?cie przyciskiem myszki na symbolu ikony.
Umo?liwiaj? one np. :
- Szybk? zmian? soft?w na bohy i odwrotnie, szybk? zmian? boh?w na softy.
- Szybkie wy??cznie cavebota i targetingu.
Lclick - Akcja przy klikni?ciu na ikon? Lewym przyciskiem myszy.
Rcklick - Akcja przy klikni?ciu na ikon? Prawym przyciskiem myszy.
Size - Rozmiar ikony.
On - W??cza dan? ikon?
Bkg Draw - Pokazuje ikon? na drugim planie.
Enable icons - Uaktywnia wszystkie ikony.
Copy - Kopiuje parametry z Inactive state do Active state.
Make icon space top - Robi miejsce na ikony na g?rze panelu gry.
Make icon space bottom - Robi miejsce na ikony na dole panelu gry.
Large - Powi?ksza miejsce na ikony.
Inactive state - Kolory, miejsce ikony, gdy jest nieaktywna.
Active state - Kolory, miejsce ikony, gdy jest aktywna.
~Zako?czenie~
To ju? koniec. Przyznam si? szczerze, ?e dan? cz??? targetingu i cavebota kopiowa?em z innego Forum, aczkolwiek reszte pisa?em samemu.
Je?eli za? chodzi o kopiowanie to dopilnowa?em, by nie by?o tam ani jednej liter?wki, tak samo dopilnowa?em tego, aby wszystko by?o przejrzy?cie napisane.
Dzi?kuj?,
by Msq
by Msq
Notka moderatorska: |
Sklejam w ca?o??. |