What's new

Prawie jak Terraria

Status
Not open for further replies.

Revares

User
Joined
May 24, 2011
Messages
21
Reaction score
0
Ot?? strasznie zaciekawila mnie gra Terraria i okropnie mnie natchnela:
54811589431345140122.png

Nie jest to co? specjalnego. Jestem kompletnie ciemny w Pixelarcie wi?c chce wiedzie? jakie jest wasze zdanie bo jak narazie umiem tylko takie co?, ?adnych innych element?w.

Pozdrawiam, Revares !

#Down
A co ja Kur** chcialem pokaza? !? Moje zdj?cie z dzieci?stwa ? Czytaj ze zrozumieniem.

#Nixodin
Pozb?d? si? w ?rodku czarnych linii
To tak wygl?da bo nalo?ylem na siebie 2 klocki... ale dzi?ki.

P.s
Przepraszam wszystkich za to jeb*** "l".. klawiatura :/


31.05.2010
#01:42 To co dotychczas udalo mi si? stworzy?:
33300172036702365697.png

88376153213953580381.png

No coment >.<

Rysunki obj?te prawami autorskimi !!!
 

Coore

Senior User
Joined
May 2, 2011
Messages
511
Reaction score
33
Odp: Prawie jak Terraria

Co to jest? To wygl?da jak cz??ci z MineCrafata... Nie pokazuj takich rzeczy wi?cej.



Powodzenia :D
 

Nixodin

Advanced User
Joined
Mar 31, 2010
Messages
197
Reaction score
10
Odp: Prawie jak Terraria

Skojarzy?o mi si? z minecraftem :D
Pozb?d? si? w ?rodku czarnych linii
 

Kuzyn

Dziad.
Staff member
Joined
May 3, 2008
Messages
1,944
Reaction score
166
Odp: Prawie jak Terraria

Ni jak sie ma to do Terrari opr?cz tego drzewa, ale nie jest ?le. Jak na typowy pixelart (nie patrzcie tu pod k?tem Tibii) jest okey!
 

Ksajan

Advanced User
Joined
Jan 13, 2011
Messages
228
Reaction score
21
Age
14
Odp: Prawie jak Terraria

Terraria jest 2D, wtf? Poza tym, nie pokazuj tego na przybli?eniu.

@Down:
Nosz cholera, wiem, ?e Terraria jest gr? 2D. Moje pytanie polega?o na tym, dlaczego przedstawiasz grafiki w rzucie izometrycznym, a tytu? tematu to "Prawie jak Terraria" >.>

Co do tego, co napisa?e? o przybli?eniu, a rozmiarze rzeczywistym: nie rozumiem tego, co napisa?e? o przybli?eniu, a rozmiarze rzeczywistym. Mi w ka?dym razie chodzi o to, ?e wida? pixele du?o bardziej ni? przy normalnych pixel artach, wi?c wnioskuj?, ?e grafiki kt?re tu widz? w rozmiarze rzeczywistym nie s? pokazane.
 
Last edited:

Revares

User
Joined
May 24, 2011
Messages
21
Reaction score
0
Odp: Prawie jak Terraria

Terraria jest 2D, wtf?
Mo?e i jest stworzona w XNA Game Studio 4.0 w kt?rej tworzy si? gl?wnie gry w przestrzeni ale uznaje si? j? za gr? 2D.
Poza tym, nie pokazuj tego na przybli?eniu.
Umiesz odr??ni? przybli?enie od rzeczywistego rozmiaru? . W Tej chwili testuje jak wygl?da generowanie r?cznie teren i wygl?da to nawet fajnie. Mo?e uda mi si? taki generator stworzy?.
Widz?c twoje posty w innych tematach, stary, szukasz dziury w calym. W tej chwili generuje r?cznie teren. Wygl?da to nawet nawet fajnie.

Pozdrawiam, Revares!

#Edit
Mi w ka?dym razie chodzi o to, ?e wida? pixele du?o bardziej ni? przy normalnych pixel artach, wi?c wnioskuj?, ?e grafiki kt?re tu widz? w rozmiarze rzeczywistym nie s? pokazane.
Yay, dlatego ?e tu prostok?t zlo?ony jest z 8pixeli a nie z 4.

Nosz cholera, wiem, ?e Terraria jest gr? 2D. Moje pytanie polega?o na tym, dlaczego przedstawiasz grafiki w rzucie izometrycznym, a tytu? tematu to "Prawie jak Terraria" >.>
Nosz cholera, a dlaczego temat brzmi "Prawie" i dlaczego napisalem "natchniony" w po?cie !?!? Gdym chcial zrobi? co? podobnego, to bym cal? grafik? skopiowal od Re-Logic.

#Edit
Oto wygenerowany r?cznie teren przedstawiaj?cy jak ten caly ground si? komponuje, bez wody, dodany zostal jeden blok z ciemniejsz? traw?:
55122447377469906277.png


#Edit2
Testy z blok?w g?rskich:
04545220091380906907.png
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Top