• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 27 Sie 2025:
    Escura (Retro Open PvP) Mystera (Retro Open PvP) us_logo Penumbra (Retro Open PvP)

Program do obr?bki zdj??.

Status
Zamknięty.

Awesome Asimov

Forum friend
Liczba reakcji
106
Hello, jaki polecacie program? Bo w czasie wolnym zajmuj? si? fotografi? i zdj?cia na fb wygl?daj? strasznie i chcia?bym to jako? poprawi?, nie chodzi tutaj o zdj?cia mordeczek ludzi, tylko pi?kno natury :D.

Odp: Program do obr?bki zdj??.

Zdecydowanie Photoshop. Jestem na kierunku technik cyfrowych proces?w graficznych i dosy? cz?sto mamy do obr?bki zdj?cia, kt?re wykonuje klasa fotograficzna. Przyjemnie i ?atwo si? to robi wi?c problem?w jako tako nie powiniene? mie?. Mo?esz te? u?y? Gimpa, kt?ry jest najbardziej zbli?onym programem do Photoshopa.

Z tego co mi m?wiono to Photoshop jest troch? trudny do ogarni?cia, Gimpem si? bawi?em ale wg mnie to chyba najgorszy program z mo?liwych ;/. A Photoshop idzie pobra?? Jaka? wersja na okres pr?bny?

30 dni okresu pr?bnego. Pewnie b?dzie Ci trudno rozpracowa? interface, ale po kilku dniach praktyki p?jdzie ju? g?adko.

Skoro zdj?cia wygl?daj? strasznie, to si? naucz robi?zdj?cia przede wszystkim.
Tu nie chodzi o to, ?eby zrobi? s?abe zdj?cie i je poprawi? ?eby by?o pi?kne. Tu chodzi o to, ?eby zrobi? dobre zdj?cie. No i ewentualnie je?li na prawd?zajdzie taka potrzeba to je delikatnie ulepszy?.
Je?li ty chcesz po prostu klepa? zdj?cia i poprawia? je w PSie czy czymkolwiek innym, to s?abo to widz?, bo fotograf z Ciebie b?dzie ?aden.

A alternatyw do gimpa/PSa mo?esz szuka? tutaj:
Jak ju? tak bardzo chcesz...

I ten... bez obrazy, ale takie s? fakty.
Zadasz takie pytanie na jakimkolwiek forum zwi?zanym z fotografi? i dostaniesz wpierdol. Jedyne co b?dzie w takim temacie to twoje pr?by t?umaczenia si?, ?e jednak nie chcesz tak bardzo tych zdj?? przerabia?. :P