Odp: Projekt xDevil
@Frost_Dragon, Master Stefcio
przepraszam, od dzisiaj domki beda robione okragle, naprawde, nie chcialem je robic kwadratowymi...
@Zega
crystal spidery zostaly usuniete we wczesniejszym updacie, kilka screenow juz jest nie aktualnych, bo mapa jest ciagle przebudowywana..
@oceny powyzej 7
dzieki wszystkim za oceny, ale wyjasnijmy sobie jedno. Nie bede ujawnial najciekawsze kawalki mapy, poniewaz ludzie z innych projektow wykorzystaja nasze rozwiazania przed odpaleniem naszego serwera. Mapa jest robiona na podstawie czystej mapy evolutions (czyli pierwowzor of Xidaozu, ktory juz nie bawi sie w serwery), na ktora wywalilem kilka nocek by zliftowac ja na 8.31 i poprawic wiekszosc bledow. Wiekszosc graczy na tej mapie odrazu bedzie moglo jakos sie orientowac. Aktualnie mapa ma rowniutenko 11mb. Na te liczbe sklada sie 5 miast (z tego 2 nie dostepne narazie), full miejscowek i takich tam.. Lucyfer (Wojna) robi dla mnie drobne respiki lub przerabia kawalki mapy gdy ja nie moge.
Informacje o projekcie:
Wersja clienta:
aktualnie 8.31, chociaz mam juz przygotowany silnik do 8.4, wole poczekac na oficjalne wydanie od developmentu
Mnozniki:
exp/skill/mlvl/loot
7 / 7 / 7/ 1
Silnik:
TFSb1pl2, wystartuje prawdopodobnie z wersji RC1, ale na nia troche poczekamy, development ciagle przesuwa date wydania b2..
Hosting:
serwer dedykowany, linux (dokladnie nie wnikalem jaka dystrybucja), luzem pomiesci 300+ graczy bez lagow..
Team:
Hermes (zalozyciel, mapper, skrypter etc.)
Karan (hosting, koder, webmaster)
Lucyfer/Wojna (mapper, ideaman)
Ldrozd (bedzie sie zajmowal forum, betatester)
Jak sie wyrobie z ostatnimi skryptami moze umieszcze tutaj pierwszy teaser.
Pozdrawiam,
Hermes