n0t
User
- Joined
- Sep 18, 2010
- Messages
- 27
- Reaction score
- 0
Witam
Hej, jak ju? wiecie z tytu?u jest to skrypt na Red/black skull removera.
Zaczn? od remove red:
1.Tworzymy plik o nazwie "xxx.lua" nazwa mo?e by? jaki kto ma gust.
2.Otwieramy i wklejamy tam:
[LUA]local COST = 4000000 --400cc za delete redskulla
function onSay(cid, words, chanel, param)
if (getCreatureSkullType(cid) == SKULL_RED) and (getCreatureCondition(cid, CONDITION_INFIGHT) == FALSE) then
if doPlayerRemoveMoney(cid, COST) then
doCreatureSetSkullType(cid, SKULL_NONE)
doCreatureSay(cid, "Red Skull zlikwidowany 4000000 Zlota", TALKTYPE_ORANGE_1)
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), 27)
else
doPlayerSendCancel(cid, "Nie posiadasz 4000000 Zlota do zlikwidacji Red Skull'a.")
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), CONST_ME_POFF)
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "Nie masz Red Skull'a lub posiadasz pz.")
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), CONST_ME_POFF)
end
return TRUE
end[/LUA]
3. Do edycji koszt?w, edytujemy [LUA]local COST = 4000000[/LUA] i zmieniamy walut?.
Teraz zaczniemy z black skullem.
1. Tworzymy plik .lua jak w red remover.
2. Wklejamy podobny kod lecz r??ni si? on [LUA]SKULL_RED/SKULL_BLACK[/LUA]
[LUA]local COST = 5000000
function onSay(cid, words, chanel, param)
if (getCreatureSkullType(cid) == SKULL_BLACK) and (getCreatureCondition(cid, CONDITION_INFIGHT) == FALSE) then
if doPlayerRemoveMoney(cid, COST) then
doCreatureSetSkullType(cid, SKULL_NONE)
doCreatureSay(cid, "Black Skull zlikwidowany za 5000000 Zlota", TALKTYPE_ORANGE_1)
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), 27)
else
doPlayerSendCancel(cid, "Nie masz 5000000 Zlota aby usunac Black Skull'a.")
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), CONST_ME_POFF)
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "Nie masz Black Skull'a lub masz pz.")
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), CONST_ME_POFF)
end
return TRUE
end[/LUA]
Teraz wchodzimy: TW?J OTS/data/talcations/scripts/i wklejamy pliki kt?re utworzyli?my.
Cofnijmy teraz si? o jeden folder i edytujmy talcations.xml pod wszystkim wklejamy .[XML]<!--zmie? "twojanazwa.lua" na te kt?re zrobi?e? wcze?niej.-->
<!--do edycji jest opcja "!red" i "!black" to s?owa kt?re odpowiadaj? za ten skrypt.-->
<talkaction words="!red" event="script" value="twojanazwa.lua"/>
<talkaction words="!black" event="script" value="twojanazwa.lua"/>[/XML]
Dzi?kuj? licz? na dobre komentarze to moje pierwsze skrypty tworzone na Spisie funkcji lua by Kahras