What's new

[Remake] Cyclopolis by MappingFOR

Status
Not open for further replies.

MappingFOR

Advanced User
Joined
Apr 3, 2009
Messages
431
Reaction score
18
Minimapa

1.png

2.png

3.png


Mapa

cyclopo1.PNG


cyclopo2.PNG


cyclopo3.PNG


cyclopo4.PNG




Prosz? uwagi...
 

GarQet

Senior User
Joined
Jul 27, 2008
Messages
512
Reaction score
31
Odp: [Remake] Cyclopolis by MappingFOR

No wi?c tak, ma?o pokaza?e?, troch? mi to przypomina RealMap Cylopolis na Edron, lecz tutaj jest bardziej zawalone.
Minusem w Twoich pracach jest zbyt du?a ilos? Kamyk?w na pod?o?ach. Zasypa?e? ca?e i zadowolony.
Sk?d si? kawa?ki pustyni znalaz?y to nie wiem...
Co do tych 2 behemoth?w to nie widz? sensu ale to ju? offtop.
No jak na map? to ma?o pokaza?e? i chyba za bardzo si? nie przy?o?y?e?.
Moja Ocena: 3+/10.
Pozdrawiam GarQet.
 

MappingFOR

Advanced User
Joined
Apr 3, 2009
Messages
431
Reaction score
18
Odp: [Remake] Cyclopolis by MappingFOR

Powiem tak, mapa si? olbrzymia i gdybym przyk?ada? si? do ka?dego kawa?ka zaj??oby mi to ok 2x wi?cej czasu, czyli ok. 7 godz. a w tym dniu chcia?em mie? to za sob? :p

W tych 2-?ch behe te? nie widz? sensu ;/ Ale chcia?em da? 4 scr to da?em na pocz?tek co? g?upiego ...
Poza tym tylko mapperzy zwracaj? uwag? na map? podczas gry (ew. Testerzy)
 

GarQet

Senior User
Joined
Jul 27, 2008
Messages
512
Reaction score
31
Odp: [Remake] Cyclopolis by MappingFOR

H?? To po co robisz mapy do kt?rych si? nie przyk?adasz?
Te? nie widz? sensu w robieniu map w takim razie.
W og?le to szkoda ?e sensu nie widzisz w mapach kt?re sam tworzysz...
No ale c??, s? i tacy jak ty.
Pozdrawiam GarQet.
 

Vendeto

First to fight!
Joined
May 22, 2008
Messages
2,400
Reaction score
396
Age
28
Odp: [Remake] Cyclopolis by MappingFOR

Mapa ?rednio mi si? podoba, troszk? ma?o da?e?, ale ten resp Behemtoth?w mi si? ca?kiem widzi=) Jak na razie 5/10, mo?e dlatego, bo za ma?o da?e?. Tak czy inaczej dobry pomys?, pracuj =)
 

Chris

Senior User
Joined
Apr 5, 2008
Messages
733
Reaction score
180
Age
32
Odp: [Remake] Cyclopolis by MappingFOR

Nasrane, nawalone. Du?o rzeczy si? nie trzyma kupy - piasek, zdech?a trawa, drzewa bagienne ro?linki. No i 100% auto borderu.
 

MappingFOR

Advanced User
Joined
Apr 3, 2009
Messages
431
Reaction score
18
Odp: [Remake] Cyclopolis by MappingFOR

H?? To po co robisz mapy do kt?rych si? nie przyk?adasz?
Te? nie widz? sensu w robieniu map w takim razie.
W og?le to szkoda ?e sensu nie widzisz w mapach kt?re sam tworzysz...
No ale c??, s? i tacy jak ty.
Pozdrawiam GarQet.

Nie tyle si? nie przyk?adam, co poprostu nie chcia?o mi si? tego wype?nia? xD
Poza tym mapy robi? do expienia..


Nasrane, nawalone. Du?o rzeczy si? nie trzyma kupy - piasek, zdech?a trawa, drzewa bagienne ro?linki. No i 100% auto borderu.

Dzi?ki za szczeg??owy komentarz i bardzo cenne propozycje dzi?ki kt?rym lepiej si? mappuje ^.^
 

Viper xD

Senior User
Joined
Jun 22, 2009
Messages
693
Reaction score
110
Odp: [Remake] Cyclopolis by MappingFOR

Nawet niezla do 1 behemotha nie da sie dojsc ale tak to niezla fajne zroznicowanie terenu duzo szczegolow sam bym tam poexpil jakbym gral w tibie.Oceniam 8/10
 

MappingFOR

Advanced User
Joined
Apr 3, 2009
Messages
431
Reaction score
18
Odp: [Remake] Cyclopolis by MappingFOR

Nawet niezla do 1 behemotha nie da sie dojsc ale tak to niezla fajne zroznicowanie terenu duzo szczegolow sam bym tam poexpil jakbym gral w tibie.Oceniam 8/10

Ten behe jest dla palka, maga i druida... jest banalny do pokonania :p
Co niekiedy z kamienia walnie, ale og?lnie ?atwizna...
 
Status
Not open for further replies.
Top