What's new

Reset system

Status
Not open for further replies.

Jet123

User
Joined
Jul 12, 2011
Messages
41
Reaction score
2
Siemka mam ma?y problem chcia?bym aby po wbiciu reseta nie resetowa?y si? czary tylko si? dalej atak dodawa? wie kto? jak to zrobi? ??
 

felek06

Advanced User
Joined
Aug 9, 2008
Messages
464
Reaction score
41
Odp: Reset system

to trzeba ogarnac wszystkie spelle ;p musial bys przerobic kazdy czar pod
PHP:
function onGetFormulaValues(cid, level, maglevel)
	local min = -((level/8)+(maglevel*32))
	local max = -((level/8)+(maglevel*35))
	return min, max
end
i dodac cos w stylu
PHP:
elseif reset >= 1 then
	local min = -(((level/8)+(maglevel*32)+((reset/8-- to najlepiej w lib ustawic co oznacza czyli level na jakim robi sie reset;p)*ilosc resetow)
	local max = -((level/8)+(maglevel*35))
innego wyjscia nie widze ;p
 

Jet123

User
Joined
Jul 12, 2011
Messages
41
Reaction score
2
Odp: Reset system

E no to ju? troszk? wiem a m?g?by? mi to dok?adnie opisa? ??
Podsy?am ci jeden z moich czar?w
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 17)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -40.0, -5000, -35.2, -5500)

arr = {
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
}

local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
 

felek06

Advanced User
Joined
Aug 9, 2008
Messages
464
Reaction score
41
Odp: Reset system

dokladniej to chodzi oto abys zamienil
PHP:
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -40.0, -5000, -35.2, -5500)
na
PHP:
    local min = -((level/8)+(maglevel*32))
    local max = -((level/8)+(maglevel*35))
i wtedy mozna myslec :D
chociaz jak dla mnie to by bylo lepiej to zrobic w c++ sam ci tego nie zrobie bo nie umiem c++ ale napewno ktos sie znajdzie co umie to zrobic ;p
bo tak to za duzo przerabiania ;p
 
Status
Not open for further replies.
Top