• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Skrypty & Kody Ring kt?ry daje speed attack

Status
Zamknięty.

bocz

Advanced User
Dołączył
Październik 18, 2009
Posty
237
Liczba reakcji
3
Ring kt?ry daje speed attack w % np daje 15 % wiecej speeda.

rep ++
 
Odp: Ring kt?ry daje speed attack

Na moje wymaga edycji ?r?d?a. Chyba, ?e onequip b?dziesz zmienia? postaci profesj? na kopi? tej co ma ?e zwi?kszon? szybko?ci? ataku.
Pomog?em, jak chcesz gotowy kod to nie tutaj
 
Odp: Ring kt?ry daje speed attack

Silnik? TFS ma w items.xml wiele mo?liwo??.. z tego co kojarz? mo?na te? ustawi? attack speed poszczeg?lnych item?w. Ale tyczy to si? chyba tylko broni.. dlatego wymaga?o by to lekkich edycji w ?r?d?ach.
 
Odp: Ring kt?ry daje speed attack

PHP:
			else if(tmpStrValue == "attackspeed")
			{
				if(readXMLInteger(itemAttributesNode, "value", intValue))
					it.attackSpeed = intValue;
			}
I player.cpp:
PHP:
    Item* weapon = getWeapon();
	if(weapon && weapon->getAttackSpeed() != 0)
		return weapon->getAttackSpeed();
Znaczy to tyle, ?e pobiera attackSpeed tylko od posiadanej broni. By to zmieni? trzeba napisa? now? funkcj? w player.cpp:
PHP:
int32_t Player::getPlayerSpeedAttack() const
{
	int32_t attackSpeed = 0;
	for(int32_t i = SLOT_FIRST; i < SLOT_LAST; ++i)
	{
		Item* item = getInventoryItem((slots_t)i);
        if(item && item->getAttackSpeed() != 0)
            attackSpeed += item->getAttackSpeed();
    }
 
	return attackSpeed;
}
A w player.cpp zmieni? na:
PHP:
if(getPlayerSpeedAttack() != 0)
	return vocation->getAttackSpeed() - getPlayerSpeedAttack();
Proste.
 
Status
Zamknięty.
Do góry