• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 27 Sie 2025:
    Escura (Retro Open PvP) Mystera (Retro Open PvP) us_logo Penumbra (Retro Open PvP)

Ririana.net Mega projekt szuka zespo?u kt?rego nie mo?e znale??

Status
Zamknięty.

kimini111

User
Liczba reakcji
1
Witam, mam 21 lat i serwami tibii zajmuje si? od oko?o 2009 roku, zawsze kocha?em komputery i jestem z nich samoukiem. Pracuje aktualnie jako mechanik samochodowy a wi?c nad serwerem pracowa? tylko wieczorami. Jestem z okolic Zgierza woj ??dzkiego. M?j serwer kt?ry tworzy?em blisko 10 miesiecy jest do?? nie typowy i ju? wyja?niam. Posiadam uko?czon? sklejke full real mapy bez miast ab i kazo. Stworzony jest jeden g??wny kontynent bazuj?cy na real mapie ale i nie tylko. Kontynentu miastami s?: Carlin, Enigma City, Thais i Venore. Idea ca?ego serwera jest dla mnie jasna i sensowna. Chodzi o stworzenie serwera jakiego praktycznie nie by?o, sorki by? jeden kt?ry mia? podobn? idee dzia?ania (chodzi o oriona). Gatunek mapy nazwa?em revolution bo nie zalicza si? do typowej real mapy ani evolution wi?c wysz?o Revolution. Dok?adnie szukam konkretnego mappera kt?ry umie tworzy? mapy do rpg. Serwer jest uko?czony w ogromnym nak?adzie pracy i jest czyst? baz? do dalszej roboty. Z pocz?tku my?la?em o klimacie rpg+tp ale to bez sens mimo ?e to zrealizowa?em w godziwy spos?b. Dzisiaj chce zrobi? z tego full rpg bez ?adnych teleport?w.

IP: Ririana.net
Klient: 8.60

Wielko?? mapy: 154mb ale do wyrzucenia jest spora ilo?? expowisk z teleport?w
Masa skrypt?w
Ponad 1500 domk?w
Na ten moment jest oko?o 27 miast na serwerze

Kontakt GG: 15653803

Screeny

Kontakt GG: 15653803

Odp: Ririana.net Mega projekt szuka zespo?u kt?rego nie mo?e znale??

Polecam , ch?opak wie co robi tylko dla odwa?nych !

Dok?adnie dla odwa?nych czyli tych co nie boj? si? zaryzykowa? swoj? prac?.

Nie podoba mi si? ??czenie real mapy z innymi mapkami albo robisz real albo robisz OTS!