• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Set system - C++

Oskar

Forum friend
Dołączył
Styczeń 24, 2009
Posty
2256
Liczba reakcji
331
System set?w pisany w C++, ca?a konfiguracja sprowadza si? do jednego pliku w data/XML/sets.xml, kt?ry wygl?da tak:
[xml]<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>
<sets>
<set id="1" name="iron" requiedLevel="1">
<item id="14348"/>
<item id="14349"/>
<item id="14350"/>
<item id="14351"/>
<item id="14352"/>
<item id="14339"/>

<attribute key="ignoreenemyarmor" value="31" requiedItems="3" requiedItem="14352"/>
<attribute key="armor" value="8" requiedItems="4"/>
<attribute key="absorb" type="physical" value="6" requiedItems="5" requiedItem="14339"/>
<attribute key="absorb" type="death" value="2" requiedItems="5" requiedItem="14339"/>
</set>
</sets>[/xml]

W skr?cie - po skompletowaniu konkretnego zestawu przedmiot?w (np. plate armor, plate legs, steel helmet) dostajemy jaki? bonus. Je?li dorzucimy do tego kolejny itemek (np. steel bootsy) to dostaniemy kolejny itd. Pe?na konfiguracja. Szczeg??y wyja?niam po zakupie.
Lista atrybut?w bonusowych:
{"speed", ITEM_SPEED},
{"attackspeed", ITEM_ATTACK_SPEED},
{"doublehit", ITEM_DOUBLE_HIT},
{"criticalhitchance", ITEM_CRITICAL},
{"chanceblockcritical", ITEM_BLOCK_CRITICAL},
{"ignoreenemyarmor", ITEM_IGNORE_ARMOR},
{"absolutlyignorearmor",ITEM_FULL_IGNORE_ARMOR},
{"chanceonstolenlife", ITEM_CHANCE_STOLEN_LIFE},
{"percentofstolenlife", ITEM_COUNT_STOLEN_LIFE},
{"chanceblockhit", ITEM_BLOCK_HIT},
{"armor", ITEM_ARMOR},
{"magicattack", ITEM_MAGIC_ATTACK},
{"reducecriticalhit", ITEM_REDUCE_CRITICAL_HIT},
{"hitchance", ITEM_HIT_CHANCE},
{"questitem", ITEM_QUEST_ITEM},
{"luck", ITEM_LUCK},
{"deathhit", ITEM_DEATH_HIT},
{"monsterdefense", ITEM_MONSTER_DEFENSE},
{"monsterdamage", ITEM_MONSTER_DAMAGE},
{"absorb", ITEM_ABSORB},
{"bonusdamage", ITEM_BONUS_DAMAGE},
{"increment", ITEM_INCREMENT},
{"conditionticks", ITEM_CONDITION_TICKS},
{"skill", ITEM_SKILL},
{"stat", ITEM_STAT},
{"regeneration", ITEM_REGENERATION}

Cena: 180z?

#down
Ju? jest, pod stat.
Doda?em nowy bonus, regeneration!

Za dodatkow? op?at? dorzucam mod do OTClienta:
KtYmt9j.png
 
Odp: Set system - C++

Mozesz dodac bonusowe HP i MANE po zlozeniu seta ^^ W % i normalnie.
 
Odp: Set system - C++

Za dodatkow? op?at? dorzucam mod do OTClienta:
KtYmt9j.png
 
Odp: Set system - C++

Przepraszam za nic nie wnosz?cy post ale ... o? maj gad.. czy to jeszcze tibia?? sam set sytem zawsze jest dobrym pomys?em, ale sam mod mi zaimponowa?, dodaje wygl?d i opis w taki spos?b w jaki mi si? marzy?o od zawsze ?eby mie? w tibii, #?linotok Pozdrawiam i ?ycz? powodzenia ^^
 
Odp: Set system - C++

Od?wie?am, skrypt dost?pny r?wnie? pod TFS 1.2
 
Do góry