Oskar
Forum friend
- Dołączył
- Styczeń 24, 2009
- Posty
- 2256
- Liczba reakcji
- 331
System set?w pisany w C++, ca?a konfiguracja sprowadza si? do jednego pliku w data/XML/sets.xml, kt?ry wygl?da tak:
[xml]<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>
<sets>
<set id="1" name="iron" requiedLevel="1">
<item id="14348"/>
<item id="14349"/>
<item id="14350"/>
<item id="14351"/>
<item id="14352"/>
<item id="14339"/>
<attribute key="ignoreenemyarmor" value="31" requiedItems="3" requiedItem="14352"/>
<attribute key="armor" value="8" requiedItems="4"/>
<attribute key="absorb" type="physical" value="6" requiedItems="5" requiedItem="14339"/>
<attribute key="absorb" type="death" value="2" requiedItems="5" requiedItem="14339"/>
</set>
</sets>[/xml]
W skr?cie - po skompletowaniu konkretnego zestawu przedmiot?w (np. plate armor, plate legs, steel helmet) dostajemy jaki? bonus. Je?li dorzucimy do tego kolejny itemek (np. steel bootsy) to dostaniemy kolejny itd. Pe?na konfiguracja. Szczeg??y wyja?niam po zakupie.
Lista atrybut?w bonusowych:
Cena: 180z?
#down
Ju? jest, pod stat.
Doda?em nowy bonus, regeneration!
Za dodatkow? op?at? dorzucam mod do OTClienta:
[xml]<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>
<sets>
<set id="1" name="iron" requiedLevel="1">
<item id="14348"/>
<item id="14349"/>
<item id="14350"/>
<item id="14351"/>
<item id="14352"/>
<item id="14339"/>
<attribute key="ignoreenemyarmor" value="31" requiedItems="3" requiedItem="14352"/>
<attribute key="armor" value="8" requiedItems="4"/>
<attribute key="absorb" type="physical" value="6" requiedItems="5" requiedItem="14339"/>
<attribute key="absorb" type="death" value="2" requiedItems="5" requiedItem="14339"/>
</set>
</sets>[/xml]
W skr?cie - po skompletowaniu konkretnego zestawu przedmiot?w (np. plate armor, plate legs, steel helmet) dostajemy jaki? bonus. Je?li dorzucimy do tego kolejny itemek (np. steel bootsy) to dostaniemy kolejny itd. Pe?na konfiguracja. Szczeg??y wyja?niam po zakupie.
Lista atrybut?w bonusowych:
{"speed", ITEM_SPEED},
{"attackspeed", ITEM_ATTACK_SPEED},
{"doublehit", ITEM_DOUBLE_HIT},
{"criticalhitchance", ITEM_CRITICAL},
{"chanceblockcritical", ITEM_BLOCK_CRITICAL},
{"ignoreenemyarmor", ITEM_IGNORE_ARMOR},
{"absolutlyignorearmor",ITEM_FULL_IGNORE_ARMOR},
{"chanceonstolenlife", ITEM_CHANCE_STOLEN_LIFE},
{"percentofstolenlife", ITEM_COUNT_STOLEN_LIFE},
{"chanceblockhit", ITEM_BLOCK_HIT},
{"armor", ITEM_ARMOR},
{"magicattack", ITEM_MAGIC_ATTACK},
{"reducecriticalhit", ITEM_REDUCE_CRITICAL_HIT},
{"hitchance", ITEM_HIT_CHANCE},
{"questitem", ITEM_QUEST_ITEM},
{"luck", ITEM_LUCK},
{"deathhit", ITEM_DEATH_HIT},
{"monsterdefense", ITEM_MONSTER_DEFENSE},
{"monsterdamage", ITEM_MONSTER_DAMAGE},
{"absorb", ITEM_ABSORB},
{"bonusdamage", ITEM_BONUS_DAMAGE},
{"increment", ITEM_INCREMENT},
{"conditionticks", ITEM_CONDITION_TICKS},
{"skill", ITEM_SKILL},
{"stat", ITEM_STAT},
{"regeneration", ITEM_REGENERATION}
Cena: 180z?
#down
Ju? jest, pod stat.
Doda?em nowy bonus, regeneration!
Za dodatkow? op?at? dorzucam mod do OTClienta:
