What's new

Actions Skrypty na zamówienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

vimpexx

Déjà vu
Joined
Sep 7, 2008
Messages
122
Reaction score
7
Witam, wraz z buchaLL oraz Ciamciaj Bigos postanowiliśmy, że pomożemy osobom w napisaniu za nich kodu, z którym nie dają sobie sami rady.
Wzór składania zamówienia:
PHP:
[B]Rodzaj skryptu:[/B] (jak nie wiesz o co chodzi - to zostaw puste)
[B]Opis skryptu:[/B]
[B]Wersja silnika:[/B]


Regulamin:
1. Przyjmujemy na raz maksymalnie 3 zlecenia, reszta będzie traktowania jako nieprzestrzeganie regulaminu tematu.
2. Użytkownik musi posiadać minimum 20 postów na swoim koncie.
3. Autor tematu ma prawo odmówić stworzenia skryptu bez podania przyczyny.
4. Na jednego posta przypada jeden skrypt.
5. Wszystkie pytania/podziękowania/błędy ze skryptem należy zgłaszać na pw - nie zaśmiecać tematu!
6. W temacie piszemy posty tylko z prośbą o skrypt, każdy inny post będzie usuwany, a autor odpowiednio nagradzany.
 

Frosbite

Active User
Joined
Dec 20, 2014
Messages
99
Reaction score
8
Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Rodzaj skryptu:c++
Opis skryptu:podane w kodzie id efektow wyswietlaja sie jedynie u osoby u ktorej uzywa sie dany efekt. np. u osoby obok nie widac efektu, widzi go kazdy z osobna.
8.6
 

buchaLL

bez spiny, luźno
Joined
Aug 2, 2011
Messages
1,013
Reaction score
68
Age
27
Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Rodzaj skryptu:c++
Opis skryptu:podane w kodzie id efektow wyswietlaja sie jedynie u osoby u ktorej uzywa sie dany efekt. np. u osoby obok nie widac efektu, widzi go kazdy z osobna.
8.6

Nie wiem jak chcesz to wykorzysta?, ale nie pro?ciej b?dzie w Lua?
Gdy gracz ma storage - widzi dane efekty.
[lua]local effects = {
[1234] = {2,3,4}, -- storage, effects
[4321] = {5,6,7,8}
}
function onThink(interval)
for _, pid in ipairs(getPlayersOnline()) do
for k, v in pairs(effects) do
if getPlayerStorageValue(pid, k) ~= -1 then
doSendMagicEffect(getCreaturePosition(pid), v[math.random(#v)], pid)
end
end
end
end[/lua]
 

Spellejk

Active User
Joined
Apr 3, 2016
Messages
83
Reaction score
2
Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Rodzaj skryptu: funkcja, lua
Opis skryptu: funkcja ktora zlicza graczy, ktorzy wszedli na event lub do jakiegos pomieszczenia. Tylko wolalbym na zasadzie storage niz dodawanie na okreslonym obszarze.
 

buchaLL

bez spiny, luźno
Joined
Aug 2, 2011
Messages
1,013
Reaction score
68
Age
27
Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Rodzaj skryptu: funkcja, lua Opis skryptu: funkcja ktora zlicza graczy, ktorzy wszedli na event lub do jakiegos pomieszczenia. Tylko wolalbym na zasadzie storage niz dodawanie na okreslonym obszarze.
Pami?taj tylko ?eby resetowa? storage po evencie.
[lua]local amount = 0
local storage = 53454

if getPlayerStorageValue(cid, storage) == 1 then
return true
end
setPlayerStorageValue(cid, storage, 1)
amount=amount+1[/lua]

Przyk?adowe u?ycie w funkcji onSay:
[lua]local amount = 0
local storage = 53454

function onSay(cid, words, param, channel)
local tile = string.explode(param, ",")
if tile[1] == "info" and getPlayerAccess(cid) > 3 then
doPlayerPopupFYI(cid, "Liczba graczy w pokoju: "..amount.."")
return true
end
if tile[1] == "reset" and getPlayerAccess(cid) > 3 then
amount = 0
for _, pid in ipairs(getPlayersOnline()) do
if getPlayerStorageValue(pid, storage) == 1 then
setPlayerStorageValue(pid, storage, -1)
end
end
return true
end
if getPlayerStorageValue(cid, storage) == 1 then
return true
end
setPlayerStorageValue(cid, storage, 1)
amount=amount+1
return true
end[/lua]

Lub w movements:
[lua]amount = 0
local storage = 53454

function onStepIn(cid, item, position, fromPosition)
if not isPlayer(cid) then return true else
setPlayerStorageValue(cid, storage, 1)
amount=amount+1
doPlayerPopupFYI(cid, "Liczba graczy w pokoju: "..amount.."")
end
end

function onStepOut(cid, item, position, fromPosition)
if getPlayerStorageValue(cid, storage) == 1 then
setPlayerStorageValue(cid, storage, -1)
amount=amount-1
doPlayerPopupFYI(cid, "Liczba graczy w pokoju: "..amount.."")
end
return true
end[/lua]
 
Last edited:

Marcin wo

Active User
Joined
Apr 28, 2015
Messages
133
Reaction score
4
Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Rodzaj skryptu: C++, lua, xml
Opis: System Instancji jest systemem, kt?ry odpowiada za generowanie losowych loch?w jak i odpowiednim dostosowywaniu si?y potwor?w, kt?re si? w nim znajduj?.
Na ?mia?k?w, kt?rzy si? odwa?? zapu?ci? w lochy czekaj? zar?wno s?awa, nagrody, jak i niebezpieczne potwory i pu?apki.
Ka?dy z loch?w jest przystosowany pod 3 osoby, jednak w przysz?o?ci pojawi? si? tak?e lochy dla wi?kszej ilo?ci graczy.
 

vimpexx

Déjà vu
Joined
Sep 7, 2008
Messages
122
Reaction score
7
Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Do regulaminu zosta? dodany punkt 6.
Wz?r sk?adania zam?wienia zosta? nieco zmieniony.
Prosz? zapozna? si? ze zmianami :)
 

buchaLL

bez spiny, luźno
Joined
Aug 2, 2011
Messages
1,013
Reaction score
68
Age
27
Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Rodzaj skryptu: C++, lua, xml
Opis: System Instancji jest systemem, kt?ry odpowiada za generowanie losowych loch?w jak i odpowiednim dostosowywaniu si?y potwor?w, kt?re si? w nim znajduj?.
Na ?mia?k?w, kt?rzy si? odwa?? zapu?ci? w lochy czekaj? zar?wno s?awa, nagrody, jak i niebezpieczne potwory i pu?apki.
Ka?dy z loch?w jest przystosowany pod 3 osoby, jednak w przysz?o?ci pojawi? si? tak?e lochy dla wi?kszej ilo?ci graczy.

Mog? wykona? pod 0.3.6, 0.4 je?li na serio chcesz ;p
 

Spellejk

Active User
Joined
Apr 3, 2016
Messages
83
Reaction score
2
Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Skoro malo chetnych to ja.
Rodzaj skryptu: c++
Opis: canHealMonster czyli dodanie takiej o to flagi do spells. Jak np. lvl. czyli od ktorego levela mozna uzywac czar. Chodzi o to ze jak damy w spellu "canHealMonster=false" to jesli naszym celem(targetem) jest jaki kolwiek monster to wyskakuje komunikat ze nie mozemy uzyc tej runy na potworze.
To ma byc zwiazane z runami nie spellami.
Wersja silnika: 0.3.6
 
Last edited:

R A H

Senior User
Joined
May 24, 2014
Messages
1,342
Reaction score
47
Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Experience Event
Rodzaj skryptu: Mods XML
Opis skryptu: "Experience Event"
Je?eli na serwerze jest zalogowane min 50 os?b to exp stages jest powi?kszony o X %.
Tabela:
50 Online 10 %
100
Online 20%
150
Online 30%
200
Online 40%
250
Online 50%
Wersja silnika:0.4
Z g?ry dzi?kuj?
R A H
 

Placek

Blue Waffle
Joined
Sep 30, 2008
Messages
6,793
Reaction score
672
Age
8
Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

@up
Nie lepiej machn?? jak?? linijk? czy trzy na krzy?, zamiast klepa? moda ca?ego? :D
Miejsc gdzie to mo?esz wrzuci? masz sporo, zna? si? nie trzeba, troch? czytania ze zrozumieniem starczy ?eby to zrobi? xd

na przyk?adzie rev 3777



 

qwasniak

Advanced User
Joined
May 9, 2013
Messages
303
Reaction score
7
Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Rodzaj skryptu: Actions
Opis skryptu: Item po uzyciu daje graczu 10% hp czeka 3 sek, znowu daje 10, czeka 5%, czeka 3% i tyle :p.
Wersja silnika:0.3.6
 

buchaLL

bez spiny, luźno
Joined
Aug 2, 2011
Messages
1,013
Reaction score
68
Age
27
Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Experience Event
Rodzaj skryptu: Mods XML
Opis skryptu: "Experience Event"
Je?eli na serwerze jest zalogowane min 50 os?b to exp stages jest powi?kszony o X %.
Tabela:
50 Online 10 %
100
Online 20%
150
Online 30%
200
Online 40%
250
Online 50%
Wersja silnika:0.4
Z g?ry dzi?kuj?
R A H

[xml]<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<mod name="Experience Bonus System" version="1.0" author="buchaLL" contact="https://tibia.net.pl/members/353628-buchaLL" enabled="yes">
<config name="exp_config"><![CDATA[
exp_table = {
[50] = {bonus_exp = 10, storage = 5352, bonus = 1.1},
[100] = {bonus_exp = 20, storage = 5353, bonus = 1.2},
[150] = {bonus_exp = 30, storage = 5354, bonus = 1.3},
[200] = {bonus_exp = 40, storage = 5355, bonus = 1.4},
[250] = {bonus_exp = 50, storage = 5356, bonus = 1.5}
}

players_online = 0
time_bonus = false
time = 10 -- minuty, je?li time_bonus = true

function doPlayerSetExperienceRate(cid, value)
return doPlayerSetRate(cid, SKILL__LEVEL, value)
end

]]></config>
<globalevent name="exp_bonus" interval="1000" event="script"><![CDATA[
domodlib('exp_config')
function onThink(interval, lastExecution)
for i, pid in pairs(getPlayersOnline()) do
players_online = i
end

for k, v in pairs(exp_table) do
if players_online >= k and getGlobalStorageValue(cid, v.storage) ~= 1 then
doBroadcastMessage("[Experience Event] ".. k .. " zalogowanych graczy! Z tej okazji exp na serzerze zostaje zwiekszony o ".. v.bonus_exp .."%!", MESSAGE_EVENT_ADVANCE)
setGlobalStorageValue(cid, v.storage, 1)
for _, on in ipairs(getPlayersOnline()) do
doPlayerSetExperienceRate(on, v.bonus)
end
if time_bonus == true then
addEvent(
function()
for _, on in ipairs(getPlayersOnline()) do
doPlayerSetExperienceRate(on, 1)
end
end,
time * 60 * 1000)
end
end
end
return true
end
]]></globalevent>
</mod>[/xml]

Rodzaj skryptu: Actions
Opis skryptu: Item po uzyciu daje graczu 10% hp czeka 3 sek, znowu daje 10, czeka 5%, czeka 3% i tyle :p.
Wersja silnika:0.3.6
Nie rozumiem.
 
Last edited:

Placek

Blue Waffle
Joined
Sep 30, 2008
Messages
6,793
Reaction score
672
Age
8
Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Rodzaj skryptu: Actions
Opis skryptu: Item po uzyciu daje graczu 10% hp czeka 3 sek, znowu daje 10, czeka 5%, czeka 3% i tyle :p.
Wersja silnika:0.3.6

[LUA]local heal_stage = {
-- [1] - healing stage, executed from top to bottom
-- percent - how much health should this stage heal (in percent)
-- delay - how much delayed this stage should be (in miliseconds)
[1] = { percent = 10, delay = 0},
[2] = { percent = 10, delay = 3000},
[3] = { percent = 5, delay = 3000},
[4] = { percent = 3, delay = 3000},
}

function onUse(cid, item)
for i = 1, table.maxn(heal_stage) do
amount = getCreatureMaxHealth(cid)/100*heal_stage.percent
delay = heal_stage.delay
addEvent(doCreatureAddHealth, delay, cid, amount)
end
end[/LUA]

Takie co??

Ps. Z?ama?em regulamin. Prosz? o nagrod? xD
 

Randi

User
Joined
May 23, 2017
Messages
19
Reaction score
1
Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

<b>Rodzaj skryptu:</b> Jest to C++ :)
<b>Opis skryptu:</b> Wiecie co to jest Parcel system? Chodzi oto, ?e codziennie o godzinie 16:00 na mapie xxxxx pozycji pojawiaj? si? parcele jest ich bardzo du?o a w tych parcelach znajduj? si? itemach np na 100 parceli jest 5 item?w. I pozycj? co dziennie si? zmieniaj? zeby itemy nie by?y w tym samym miejscu. ;)
<b>Wersja silnika:</b> YurOTS tibia 7.60
 

Baczqo

User
Joined
Jun 9, 2015
Messages
26
Reaction score
1
Age
30
Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

<b>Rodzaj skryptu:</b> creaturescript
<b>Opis skryptu:</b> Dodawanie do cia?a potwor?w po ?mierci pieni?dze.
doAddContainerItem(corpse, 2148, 1550) problem w tym ?e doda 15 sqm po 100 gp i 1 sqm 50 gp a ja nie chcia?bym zawali?
cia?a gpkami wi?c potrzebuj? funkcj? kt?ra przetworzy to jako? na np 15 platynek i 50 gp w z?ocie.
<b>Wersja silnika:</b> 8.60

Dodam co? co pr?bowa?em zrobi?, tylko ?e to dodaje losow? ilo?? cc nie dzia?a tak jak bym chcia?.

[LUA]function dropGP(cid, target, lastHit)

local coin = 2160
local gp = math.random(50, 1800)

local creature = getCreatureName(target):lower()

if (isPlayer(target) or isSummon(target)) then
return true
end

local creatureCorpse = getMonsterInfo(getCreatureName(target)).lookCorpse
local function createGP(pos, creatureCorpse, cid, item, count)
local corpse = getTileItemById(pos, creatureCorpse).uid
doAddContainerItem(corpse, item, count)
end

addEvent(createGP, 0, getThingPos(target), creatureCorpse, cid, coin, gp)

return true
end[/LUA]
 
Last edited:

buchaLL

bez spiny, luźno
Joined
Aug 2, 2011
Messages
1,013
Reaction score
68
Age
27
Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

a ja poprosz? o skrypt a raczej funkcj? na kasiork? chodzi mi dok?adnie o to...
doAddContainerItem(corpse, itemid, count) zamiast dodawac np do deda item id i count to dzialalo na zasadzie doAddContainerItem(corpse, 152050)
ze pojawi si? 1 cc 52 platinum coin i 50 gold coin ;p
Regulamin.
Z edytuj post a postaram si? pom?c.
 
Last edited:

Ruby Shark

Advanced User
Joined
Feb 6, 2010
Messages
325
Reaction score
16
Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Rodzaj skryptu: LUA, XML, Actions
Opis skryptu:
Mining: Po u?yciu Pickaxe na danym kamieniu dostajemy item o id: 2532. z Tym ?e mo?emy sta? na jednej ze stron kamienia (e,w,n,s) tylko, a >(en,ew,es,ws) brak efektu jakiegokolwiek

Wersja silnika: TFS 1.2

Edit: czyli propozycja nie przejdzie XD
 
Last edited:

Frosbite

Active User
Joined
Dec 20, 2014
Messages
99
Reaction score
8
Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Rodzaj skryptu: LUA
Opis skryptu:Skrzynka ktora zdobywamy np. z moba ktora po uzyciu w eq(i na ziemi) daje nam item z tabeli w configu skryptu lecz:
Skrzynia ma % na dany przedmiot, jezeli jest tylko 1 to % na szanse rownowazy sie z zadna nagroda. Gdy w configu jest np.
10 - item x
20 - item y
70 - item z
To tak jak widac jest 70% na item Z itp...
Mozliwosc dodania nieograniczonej ilosci przedmiotow jezeli suma % wynosi 100% zas jak przekracza sume % to skrypt po prostu mialby nie dzialac.
Wersja silnika: 8.6
z gory dziekuje i pozdrawiam serdecznie :)
 

mentosik123

Active User
Joined
Feb 16, 2011
Messages
133
Reaction score
1
Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

Odp: Skrypty na zam?wienie (lua, php, mysql, c++ [podstawy])

witam potrzebuje skryptu jak z gifu poni?ej lecz ?eby by? on na questa a nie na arene i by? na 1 team
zBa9Nau.gif
 
Top