Scutcher
Active User
- Joined
- Jun 23, 2011
- Messages
- 109
- Reaction score
- 25
Na Samym Pocz?tku chcia?bym napisa? i? autorem jest
Bruso!.
Bruso!.
Wszystko o TibiaAuto + Skrypty
Spis tre?ci
1. Instalacja i uruchomienie.
2. Fight Tools
3. Other Tools
4. AFK Tools
5. Information Tools
6. Cavebot Tools
7. Config
8. Kilka s??w od autora
1. Instalacja i uruchomienie
?ci?gamy bota z oficjalnej strony" " . My?l?, ?e nikomu nie trzeba t?umaczy? jak zainstalowa? bota. Jednak?e popularna TA wymaga biblioteki Python 2.4.3.dll b?d? Python 2.4.4.dll (w?r?d u?ytkownik?w panuje opinia, ?e 2.4.4 jest lepsza, stabilniejsza).
Bibliotek? umieszczamy w folderze z instalk? i botem, b?d? w katalogu systemowym. Jednak?e je?li nie chcemy ci?gle kopiowa? tego samego pliku zalecana jest instalacja Python.2.4.*.msi. Zar?wno bot, jak i python musz? by? zarejestrowane podczas zalogowania na komputerze jako Administrator. Je?li masz k?opot z instalacj? bota, a u?ywasz Windows Vista to kliknij TUTAJ . Antywirus Avast szale? przy pobieraniu pliku - z tego co wiem jest to spowodowane reklam?, kt?ra si? wy?wietla w bocie. Po zako?czeniu instalacji uruchamiamy klienta Tibii oraz bota. Je?eli instalujemy jedn? ze starszych wersji bota, mo?emy zosta? poproszeni o wpisanie kodu aktywacji. Uzyskamy go na stronie wklejaj?c tam podany w okienku bota Runtime ID. Po wszystkim powinno nam si? pojawi? okienko z list? klient?w, oznaczonych nazwami aktualnie zalogowanych postaci.
Wybieramy posta? i klikamy OK. Powinno si? nam ukaza? g??wne okno bota.
2. Fight Tools
a) Auto UH – w tej zak?adce mo?esz ustawi? leczenie siebie, oraz wybranych przyjaci?? za pomoc? run lecz?cych. PAMI?TAJ, ?e musisz mie? otwarty backpack z runami.
Self healing features
UH when HP below – u?yj runy je?li HP spadnie poni?ej wpisanej warto?ci
Healing rune type – rodzaj runy, kt?rej chcesz u?ywa?
Fallback to the other rune type - u?ywa innych run, je?li brak wybranej runy.
Activate hotkey (%ta selfuh) - po wpisaniu komendy %ta selfuh w oknie gry, leczy ci? (stosowane przed update 7.8, kiedy wprowadzono celowanie z run na hotkeyach)
Group healing features
UH when HP below[%] - warto?? w procentach, poni?ej kt?rej bot b?dzie leczy? przyjaciela
Healing rune type - rodzaj runy, kt?rej chcesz u?ywa?
Fallback to the other rune type - u?ywa innych run, je?li brak wybranej runy.
Group members to heal - lista os?b, kt?re chcemy leczy? (przyciskiem >>> dodajemy; przyciskiem <<< usuwamy posta? z listy)
Sleep after UH cast [ms] - przerwa mi?dzy kolejnymi u?yciami runy (standardowo na oficjalnych serwerach jest to 2000 ms)
b) Auto aim - (OBECNIE USUNI?TA FUNKCJA) w tej zak?adce mo?emy ustawi? automatyczne celowanie z run za pomoc? komend %ta <nazwa runy>. Raczej od update 7.8 rzadko stosowane. Backpack musi by? otwarty.
Z rozwijanej listy wybieramy rodzaj runy. Do wyboru mamy: LMM, HMM, GFB, EXPLO, SOULFIRE, SD.
c) Fluid Drinker - w tej zak?adce ustawiamy kiedy bot ma u?ywa? danych potion?w
HP below - warto?? HP, poni?ej kt?rej bot b?dzie u?ywa? potiona. Z prawej strony wybieramy jego rodzaj.
Mana below - warto?? Many, poni?ej kt?rej bot b?dzie u?ywa? potiona. Z prawej strony wybieramy jego rodzaj.
Custom HP/Mana item - wybrany przez nas przedmiot do u?ycia.
Sleep after drinking - przerwa, pomi?dzy piciem nast?pnych potion?w (standardowo na oficjalnych serwerach jest to 1000 ms)
Drop empty flask - wyrzuca puste viale.
Use with closed backpacks - u?ywanie potion?w z zamkni?tych backpack?w (musimy je mie? ustawione na hotkeyach!)
5% mana/hp variance to use item - zachowuje 5% rozbie?no?ci pomi?dzy u?ywaniem potion?w. Jest to narz?dzie przeciw antybotowemu systemowi CipSoftu. Ma to na celu omini?cie rzekomego sprawdzania powtarzalno?ci czynno?ci wykonywanych przez posta?.
d) Ammo Restack - w tej zak?adce ustawiamy automatyczne uzupe?nianie amunicji i broni miotanej.
Ammo to restack - rodzaj amunicji, kt?r? bot b?dzie uzupe?nia? (np. strza?y, be?ty)
Restack ammo at - uzupe?nianie, gdy ilo?? amunicji spadnie do podanej warto?ci
Restack ammo to - uzupe?nianie do podanej warto?ci
Throwable to restack - rodzaj broni, kt?r? bot b?dzie uzupe?nia? (np. w??cznie, gwiazdki)
Restack throwable at - uzupe?nianie, gdy ilo?? broni miotanej spadnie do podanej warto?ci
Restack throwable to - uzupe?nianie do podanej warto?ci
Throwable pickup area - obszar, z kt?rego posta? b?dzie podnosi? bro? (od update 8.0, wszelka bro? miotana nie upada nie ziemi?)
Pickup throwables to backpack - podnoszenie do broni do plecaka
Pickup throwables to r?ki - podnoszenie do broni do r?ki (lewej)
Move items covering throwables - przesuwanie item?w zakrywaj?cych bro?
Restack to right hand - uzupe?nianie do r?ki prawej
Pickup periods (s) - czas, nast?puje przerwa pomi?dzy jednym podnoszeniem, a drugim
No pickup when cap below - anulowanie podnoszenia, je?eli cap jest mniejszy od podanej warto?ci.
e) Auto looter - funkcja ta s?u?y do automatycznego lootowania. Je?eli u?ywasz cavebota, to odradzam u?ywanie tej funkcji. Plecaki s? numerowane w kolejno?ci otwarcia.
Auto open killed monsters and gather statistics - automatycznie otwiera cia?o zabitego potwora (je?eli znajduje si? jedn? kratk? od postaci) i zaczyna zbiera? loota. Jednocze?nie zbiera i zapisuje dane o loocie do pliku tekstowego.
Loot worms/GP/food/custom - zbiera robaki, pieni?dze, jedzenie, oraz wybrane przedmioty (jak edytowac list? wybranych przedmiot?w w dalszej cz??ci poradnika)
Loot while in Depot - lootuje tak?e b?d?c w depo (z otwartych pojemnik?w). Lepiej pozostawi? odznaczone, a?eby unikn?? niechcianego zabierania item?w z depo.
3. Other Tools
a) Enable Light - funkcja ta umo?liwia uzyskiwanie r??nych typ?w ?wiat?a w grze.
Light definition - typ uzyskiwanego ?wiat?a.
Power - nat??enie ?wiat?a
Color - tutaj ustawiamy kolor ?wiat?a (0-215)
b) Auto grouping - automatyczne grupowanie tych samych przedmiot?w
c) Sort Loot - Sortowanie loota. Numery pojemnik?w s? przydzielane wed?ug kolejno?ci ich otwierania.
Sortable item - wybrany item dodany zostaje dodany/usuni?ty do/z wybranego pojemnika przyciskami >>> oraz <<<
d) Auto Banker - funkcja ta pozwala na automatyczne chodzenie do wybranego przez nas banku i deponowaniu okre?lonej sumy. Mo?emy okre?li? jeden z dw?ch warunk?w: limit pieni?dzy, b?d? okre?lona ilo?? capa. Drog? do banku musimy mie? odkryt? poprzez zaznaczenie [Extented research map] w zak?adce [Show Map].
Banker - wybieramy npc, do kt?rego chcemy si? uda?.
Deposit when - kiedy uzbieramy podan? warto?? pieni?dzy, bot uda si? je zdeponowa?
Keep on hand - Ilo?? jak? bot ponownie wyci?gnie z banku (np. w celu kupienia jedzenia)
Caps below - kiedy cap spadnie poni?ej danej warto?ci, bot uda si? do banku
Module Priority - priorytet wykonywanych czynno?ci. Polecam zostawi? na dw?jce.
e) Auto Seller - umo?liwia sprzedawanie b?d? kupowanie podanych przedmiot?w. Drog? do sklepu musimy mie? odkryt? poprzez zaznaczenie [Extented research map] w zak?adce [Show Map].
Seller 1/2/3/4 - wybieramy spo?r?d podanych npc, do kt?rego bot ma si? uda?.
Items to sell - rzeczy do sprzedania (dodawanie/usuwanie przyciskami >>> oraz <<<)
Items to buy - rzeczy do kupienia
Sell items if capacity less than - bot uda si? do sprzedawcy, je?eli cap spadnie poni?ej warto?ci
Sell items if bags are full - uda si? sprzeda? przedmioty, je?li pojemniki b?d? pe?ne.
Module Priority - priorytet wykonywanych czynno?ci
Stop by when going to depot/bank - zatrzymanie akcji na czas udawania si? do depo/banku
Item list - wybieranie przedmiotu do dodania
"Buy up to" / "Sell when have" quantity - dokupywanie do okre?lonej warto?ci, b?d? sprzeda? gdy masz nadmiar
Buy when < - kupowanie gdy mniej ni? podana warto??
Price - cena itemu, kt?ry b?dzie kupowany.
Add recently seen seller - je?eli spotkamy sprzedawc?, kt?rego nie ma na li?cie to wpisujemy to jego imi? i klikamy przycisk.
f) FPS changer - pozwala edytowa? liczb? klatek na sekund? w grze.
Active Tibia - ilo?? fps, gdy mamy aktualnie za??czone okno z gr?
Inactive Tibia - - ilo?? fps, gdy mamy aktualnie za??czone inne okno, ale gra nie jest zminimalizowana
Minimalized Tibia - - ilo?? fps, gdy tibia jest zminimalizowana
Tibia state oraz current fps - okre?laj? aktualny stan okna i ilo?? fps.
g) Inject MC Support - ta opcja pozwala na edycj? klienta tibii do u?ycia MC.
4. AFK Tools
a) Runemaker - od update 8.6 runy mo?na robi?, maj?c blanki w backpacku.
Backpack viewer - pokazuje aktualnie otwarte backpacki i ich zawarto??.
Rune spell - czar runy, kt?r? chcemy stworzy?
Soul Points - liczba potrzebnych Souli na dan? run?
Rune Mana - liczba potrzebnej many na dan? run?
Mana limit - limit many, kiedy bot ma stworzy? run?
Make ASAP - stworzy run?, gdy tylko osi?gnie potrzebn? ilo?? many na run?
Add/Load/Delete - dodwanie/wczytywanie/usuwanie run z poni?szej listy
Use spear instead of blank rune - s?u?y do enchantowania spear?w zamiast robienia run
Use arrow slot if hands busy - przed enchantowaniem w??czni, bot w?o?y item z r?ki w miejsce strza?
Use backpack if hands busy - analogicznie jak wy?ej, z tym, ?e bot w?o?y item do backpacka.
Use up all mana when limit reached - stworzy maksymaln? ilo?? run, je?li mana limit zostanie osi?gni?ty
Promoted players - tylko dla graczy z promocj? (s?u?y tylko do poprawnego wy?wietlania statystyk)
Random cast at up to 10% more mana - robienie run z losowego przedzia?u many do 10% przewy?szaj?cego mana limit. Ma to na celu unikni?cie antybotowego systemu CipSoftu.
Statistics - Tu wy?wietlane s? statystyki
b) Spell Caster - funkcja s?u?y do automatycznego rzucania zakl??
I. Healing
Life - okre?la rodzaj czaru, ilo?? hp kiedy ma zosta? u?yty oraz minimaln? ilo?? many.
Heal paralyzis -leczy parali?
Cure poison gather than - leczy zatrucie, gdy zadawane obra?enia s? wi?ksze ni? warto??
Heal list - ustawienie "siohania" swoich przyjaci??
II. Mana burning
Cast when mana above - ilo?? many, powy?ej kt?rej bot ma rzuca? czar
Spell to cast - czar, kt?ry posta? ma rzuca?
III. Summon Control
Summon when less than - przywo?uje potwora, je?li ich ilo?? jest mniejsza ni? warto??
Mana needed for summon - ilo?? potrzebnej many na summona
Creature to summon - nazwa summona
IV. Strike Spells
Mage/Paladin/Knight - rodzaj czaru jaki ma u?y? bot
Use when mana above - ilo?? many jak? musi posiada? posta?
Defualt Spell - czar domy?lny
Targets HP above - ilo?? hp potwora, powy?ej kt?rej posta? ma rzuca? czar
V. AOE Spells
Sorcerer/Druid/Paladin/Knight - rodzaj czaru, kt?ry ma zosta? u?yty
Number of creatures to affect - minimalna liczba potwor?w, zeby rzuci? czar
VI. Timed Spells
Spell to cast, Spell mana - jak wy?ej
Cast every ... seconds - czas, po ktorym czar ma zosta? rzucony ponownie
Use mana potion if mana needed - wypija potiony, ?eby uzupe?ni? man? na czar
Enable 10% variance in cast hp and mana - tak jak w runemakerze.
Disable low mana warnings - wy??cza komunikat w oknie gry o ma?ej ilo?ci many
c) Auto go/log - S?u?y automatycznemu wylogowaniu, b?d? uciekaniu przed PK
I. Alarms:
Type - rodzaj alarmu (np. Resources)
Attribute - podmiot (np. Soulpoints)
Condition - warunek (np. Less than)
Trigger - warto?? (np. 10)
Actions - akcje, kt?re ma wykona? bot. Na ko?cu klikamy add
II. General Configuration
Black-White list - tworzenie listy przyjaci?? i wrog?w
Proximity options - wybieranie zasi?gu pi?ter
Positional options - ustalanie punktu startu i celu ucieczki przed np.
PK (Show map->Extented research map musi by? w??czone). ?eby ustawi?
ponowne wyj?cie z pz nale?y to zrobi? tak:
Event (Character moved, Character not moved, Character hit,Waypoint reached)
Highlight window when alarm sound - pod?wietla okno, je?eli alarm zostanie w??czony.
d) Auto fish - pozwala na automatyczne ?owienie ryb
Total fish in all conteiner - pokazuje aktualn? ilo?? ryb w otwartych pojemnikach
Fish reserve for minutes - pokazuje na jak dlugo starczy nam z?owionych ryb
Recognized fishy water fields - pokazuje ilo?? miejsc, w kt?rych mo?na jeszcze ?owi?
Move fish from hands to conteiner - przesuwa ryby z r?k do pojemnika
Fish only when worms are present - ?owi tylko, gdy mamy robaki
Fish when capacity above - ?owi, gdy mamy wi?cej capa ni? podana warto??
e) Auto respond - umo?liwia automatyczne odpisywanie graczom, ?eby unikn?? ?mierci z ich r?ki.
Jest to jedna z niewielu funkcji bota, kt?rej do ko?ca nie ogarniam.
Albo nie dzia?a ona prawid?owo, albo po prostu nie ogarniam totalnie.
Jedyne co mog? zrobi?, to poda? link do przyk?adowego autorespondera.
f) Food Eater - automatyczne spo?ywanie jedzenia
g) Auto login - umo?liwia automatyczne logowanie postaci do gry (np. po save-serverze)
Login settings - wype?niamy dane dotycz?ce konta i postaci. w polu delay
ustawiamy odst?p czasowy miedzy kolejnymi probami zalogowania.
Backpack control - wybieramy jakie pojemniki zostan? otwarte po zalogowaniu.
h)Anti-logout - przekr?ca nasz? posta? co 14 minut, w celu unikni?cia auto-kicka.
5. Information Tools
a) Char info - Przelicznik statystyk.
Pokazuje nasze statystyki, szybko?? zdobywanego do?wiadczenia i
umiej?tno?ci. Dodatkowo przedstawia pozosta?y czas do zako?czenia
dzia?ania czar?w.
b) Monsters - funkcja pozwalaj?ca sprawdzi? odleg?o?? dziel?c? nas od
potwora. Funkcja ta by?o wykorzystywana g??wnie przed update 8.4 (?),
kiedy to stairhopping zosta? zablokowany.
Map - na mapie mo?na obrazowo zobaczy? odleg?o?? mi?dzy potworami nie tylko na jednym pi?trze
Freeze - zamra?a aktualne pozycje na mapie
Only one level above/below - pokazuje potwory znajduj?ce sie tylko jeden poziom nad/pod nami.
c) XRay - Rentgen, prze?wietlanie poziom?w. Po zaznaczeniu poziomy zmieniamy Page Up/Down
d) Trade Monitor - funkcja umo?liwiaj?ca wielokrotne powtarzanie tej samej wiadomo?ci
Message - wiadomo??, kt?ra bedzi? ukazywana
Channel/Yell/Say - kana? Advertising, krzyczenie na Local Chat, m?wienie na Local Chat
Trade monitor - zlicza wszystkie przedmioty znalezione w oknie handlu.
e) Creature info - pokazuje informacje o potworach w oknie gry.
1. Instalacja i uruchomienie.
2. Fight Tools
3. Other Tools
4. AFK Tools
5. Information Tools
6. Cavebot Tools
7. Config
8. Kilka s??w od autora
1. Instalacja i uruchomienie
?ci?gamy bota z oficjalnej strony" " . My?l?, ?e nikomu nie trzeba t?umaczy? jak zainstalowa? bota. Jednak?e popularna TA wymaga biblioteki Python 2.4.3.dll b?d? Python 2.4.4.dll (w?r?d u?ytkownik?w panuje opinia, ?e 2.4.4 jest lepsza, stabilniejsza).
Bibliotek? umieszczamy w folderze z instalk? i botem, b?d? w katalogu systemowym. Jednak?e je?li nie chcemy ci?gle kopiowa? tego samego pliku zalecana jest instalacja Python.2.4.*.msi. Zar?wno bot, jak i python musz? by? zarejestrowane podczas zalogowania na komputerze jako Administrator. Je?li masz k?opot z instalacj? bota, a u?ywasz Windows Vista to kliknij TUTAJ . Antywirus Avast szale? przy pobieraniu pliku - z tego co wiem jest to spowodowane reklam?, kt?ra si? wy?wietla w bocie. Po zako?czeniu instalacji uruchamiamy klienta Tibii oraz bota. Je?eli instalujemy jedn? ze starszych wersji bota, mo?emy zosta? poproszeni o wpisanie kodu aktywacji. Uzyskamy go na stronie wklejaj?c tam podany w okienku bota Runtime ID. Po wszystkim powinno nam si? pojawi? okienko z list? klient?w, oznaczonych nazwami aktualnie zalogowanych postaci.
Wybieramy posta? i klikamy OK. Powinno si? nam ukaza? g??wne okno bota.
2. Fight Tools
a) Auto UH – w tej zak?adce mo?esz ustawi? leczenie siebie, oraz wybranych przyjaci?? za pomoc? run lecz?cych. PAMI?TAJ, ?e musisz mie? otwarty backpack z runami.
Self healing features
UH when HP below – u?yj runy je?li HP spadnie poni?ej wpisanej warto?ci
Healing rune type – rodzaj runy, kt?rej chcesz u?ywa?
Fallback to the other rune type - u?ywa innych run, je?li brak wybranej runy.
Activate hotkey (%ta selfuh) - po wpisaniu komendy %ta selfuh w oknie gry, leczy ci? (stosowane przed update 7.8, kiedy wprowadzono celowanie z run na hotkeyach)
Group healing features
UH when HP below[%] - warto?? w procentach, poni?ej kt?rej bot b?dzie leczy? przyjaciela
Healing rune type - rodzaj runy, kt?rej chcesz u?ywa?
Fallback to the other rune type - u?ywa innych run, je?li brak wybranej runy.
Group members to heal - lista os?b, kt?re chcemy leczy? (przyciskiem >>> dodajemy; przyciskiem <<< usuwamy posta? z listy)
Sleep after UH cast [ms] - przerwa mi?dzy kolejnymi u?yciami runy (standardowo na oficjalnych serwerach jest to 2000 ms)
b) Auto aim - (OBECNIE USUNI?TA FUNKCJA) w tej zak?adce mo?emy ustawi? automatyczne celowanie z run za pomoc? komend %ta <nazwa runy>. Raczej od update 7.8 rzadko stosowane. Backpack musi by? otwarty.
Z rozwijanej listy wybieramy rodzaj runy. Do wyboru mamy: LMM, HMM, GFB, EXPLO, SOULFIRE, SD.
c) Fluid Drinker - w tej zak?adce ustawiamy kiedy bot ma u?ywa? danych potion?w
HP below - warto?? HP, poni?ej kt?rej bot b?dzie u?ywa? potiona. Z prawej strony wybieramy jego rodzaj.
Mana below - warto?? Many, poni?ej kt?rej bot b?dzie u?ywa? potiona. Z prawej strony wybieramy jego rodzaj.
Custom HP/Mana item - wybrany przez nas przedmiot do u?ycia.
Sleep after drinking - przerwa, pomi?dzy piciem nast?pnych potion?w (standardowo na oficjalnych serwerach jest to 1000 ms)
Drop empty flask - wyrzuca puste viale.
Use with closed backpacks - u?ywanie potion?w z zamkni?tych backpack?w (musimy je mie? ustawione na hotkeyach!)
5% mana/hp variance to use item - zachowuje 5% rozbie?no?ci pomi?dzy u?ywaniem potion?w. Jest to narz?dzie przeciw antybotowemu systemowi CipSoftu. Ma to na celu omini?cie rzekomego sprawdzania powtarzalno?ci czynno?ci wykonywanych przez posta?.
d) Ammo Restack - w tej zak?adce ustawiamy automatyczne uzupe?nianie amunicji i broni miotanej.
Ammo to restack - rodzaj amunicji, kt?r? bot b?dzie uzupe?nia? (np. strza?y, be?ty)
Restack ammo at - uzupe?nianie, gdy ilo?? amunicji spadnie do podanej warto?ci
Restack ammo to - uzupe?nianie do podanej warto?ci
Throwable to restack - rodzaj broni, kt?r? bot b?dzie uzupe?nia? (np. w??cznie, gwiazdki)
Restack throwable at - uzupe?nianie, gdy ilo?? broni miotanej spadnie do podanej warto?ci
Restack throwable to - uzupe?nianie do podanej warto?ci
Throwable pickup area - obszar, z kt?rego posta? b?dzie podnosi? bro? (od update 8.0, wszelka bro? miotana nie upada nie ziemi?)
Pickup throwables to backpack - podnoszenie do broni do plecaka
Pickup throwables to r?ki - podnoszenie do broni do r?ki (lewej)
Move items covering throwables - przesuwanie item?w zakrywaj?cych bro?
Restack to right hand - uzupe?nianie do r?ki prawej
Pickup periods (s) - czas, nast?puje przerwa pomi?dzy jednym podnoszeniem, a drugim
No pickup when cap below - anulowanie podnoszenia, je?eli cap jest mniejszy od podanej warto?ci.
e) Auto looter - funkcja ta s?u?y do automatycznego lootowania. Je?eli u?ywasz cavebota, to odradzam u?ywanie tej funkcji. Plecaki s? numerowane w kolejno?ci otwarcia.
Auto open killed monsters and gather statistics - automatycznie otwiera cia?o zabitego potwora (je?eli znajduje si? jedn? kratk? od postaci) i zaczyna zbiera? loota. Jednocze?nie zbiera i zapisuje dane o loocie do pliku tekstowego.
Loot worms/GP/food/custom - zbiera robaki, pieni?dze, jedzenie, oraz wybrane przedmioty (jak edytowac list? wybranych przedmiot?w w dalszej cz??ci poradnika)
Loot while in Depot - lootuje tak?e b?d?c w depo (z otwartych pojemnik?w). Lepiej pozostawi? odznaczone, a?eby unikn?? niechcianego zabierania item?w z depo.
3. Other Tools
a) Enable Light - funkcja ta umo?liwia uzyskiwanie r??nych typ?w ?wiat?a w grze.
Light definition - typ uzyskiwanego ?wiat?a.
Power - nat??enie ?wiat?a
Color - tutaj ustawiamy kolor ?wiat?a (0-215)
b) Auto grouping - automatyczne grupowanie tych samych przedmiot?w
c) Sort Loot - Sortowanie loota. Numery pojemnik?w s? przydzielane wed?ug kolejno?ci ich otwierania.
Sortable item - wybrany item dodany zostaje dodany/usuni?ty do/z wybranego pojemnika przyciskami >>> oraz <<<
d) Auto Banker - funkcja ta pozwala na automatyczne chodzenie do wybranego przez nas banku i deponowaniu okre?lonej sumy. Mo?emy okre?li? jeden z dw?ch warunk?w: limit pieni?dzy, b?d? okre?lona ilo?? capa. Drog? do banku musimy mie? odkryt? poprzez zaznaczenie [Extented research map] w zak?adce [Show Map].
Banker - wybieramy npc, do kt?rego chcemy si? uda?.
Deposit when - kiedy uzbieramy podan? warto?? pieni?dzy, bot uda si? je zdeponowa?
Keep on hand - Ilo?? jak? bot ponownie wyci?gnie z banku (np. w celu kupienia jedzenia)
Caps below - kiedy cap spadnie poni?ej danej warto?ci, bot uda si? do banku
Module Priority - priorytet wykonywanych czynno?ci. Polecam zostawi? na dw?jce.
e) Auto Seller - umo?liwia sprzedawanie b?d? kupowanie podanych przedmiot?w. Drog? do sklepu musimy mie? odkryt? poprzez zaznaczenie [Extented research map] w zak?adce [Show Map].
Seller 1/2/3/4 - wybieramy spo?r?d podanych npc, do kt?rego bot ma si? uda?.
Items to sell - rzeczy do sprzedania (dodawanie/usuwanie przyciskami >>> oraz <<<)
Items to buy - rzeczy do kupienia
Sell items if capacity less than - bot uda si? do sprzedawcy, je?eli cap spadnie poni?ej warto?ci
Sell items if bags are full - uda si? sprzeda? przedmioty, je?li pojemniki b?d? pe?ne.
Module Priority - priorytet wykonywanych czynno?ci
Stop by when going to depot/bank - zatrzymanie akcji na czas udawania si? do depo/banku
Item list - wybieranie przedmiotu do dodania
"Buy up to" / "Sell when have" quantity - dokupywanie do okre?lonej warto?ci, b?d? sprzeda? gdy masz nadmiar
Buy when < - kupowanie gdy mniej ni? podana warto??
Price - cena itemu, kt?ry b?dzie kupowany.
Add recently seen seller - je?eli spotkamy sprzedawc?, kt?rego nie ma na li?cie to wpisujemy to jego imi? i klikamy przycisk.
f) FPS changer - pozwala edytowa? liczb? klatek na sekund? w grze.
Active Tibia - ilo?? fps, gdy mamy aktualnie za??czone okno z gr?
Inactive Tibia - - ilo?? fps, gdy mamy aktualnie za??czone inne okno, ale gra nie jest zminimalizowana
Minimalized Tibia - - ilo?? fps, gdy tibia jest zminimalizowana
Tibia state oraz current fps - okre?laj? aktualny stan okna i ilo?? fps.
g) Inject MC Support - ta opcja pozwala na edycj? klienta tibii do u?ycia MC.
4. AFK Tools
a) Runemaker - od update 8.6 runy mo?na robi?, maj?c blanki w backpacku.
Backpack viewer - pokazuje aktualnie otwarte backpacki i ich zawarto??.
Rune spell - czar runy, kt?r? chcemy stworzy?
Soul Points - liczba potrzebnych Souli na dan? run?
Rune Mana - liczba potrzebnej many na dan? run?
Mana limit - limit many, kiedy bot ma stworzy? run?
Make ASAP - stworzy run?, gdy tylko osi?gnie potrzebn? ilo?? many na run?
Add/Load/Delete - dodwanie/wczytywanie/usuwanie run z poni?szej listy
Use spear instead of blank rune - s?u?y do enchantowania spear?w zamiast robienia run
Use arrow slot if hands busy - przed enchantowaniem w??czni, bot w?o?y item z r?ki w miejsce strza?
Use backpack if hands busy - analogicznie jak wy?ej, z tym, ?e bot w?o?y item do backpacka.
Use up all mana when limit reached - stworzy maksymaln? ilo?? run, je?li mana limit zostanie osi?gni?ty
Promoted players - tylko dla graczy z promocj? (s?u?y tylko do poprawnego wy?wietlania statystyk)
Random cast at up to 10% more mana - robienie run z losowego przedzia?u many do 10% przewy?szaj?cego mana limit. Ma to na celu unikni?cie antybotowego systemu CipSoftu.
Statistics - Tu wy?wietlane s? statystyki
b) Spell Caster - funkcja s?u?y do automatycznego rzucania zakl??
I. Healing
Life - okre?la rodzaj czaru, ilo?? hp kiedy ma zosta? u?yty oraz minimaln? ilo?? many.
Heal paralyzis -leczy parali?
Cure poison gather than - leczy zatrucie, gdy zadawane obra?enia s? wi?ksze ni? warto??
Heal list - ustawienie "siohania" swoich przyjaci??
II. Mana burning
Cast when mana above - ilo?? many, powy?ej kt?rej bot ma rzuca? czar
Spell to cast - czar, kt?ry posta? ma rzuca?
III. Summon Control
Summon when less than - przywo?uje potwora, je?li ich ilo?? jest mniejsza ni? warto??
Mana needed for summon - ilo?? potrzebnej many na summona
Creature to summon - nazwa summona
IV. Strike Spells
Mage/Paladin/Knight - rodzaj czaru jaki ma u?y? bot
Use when mana above - ilo?? many jak? musi posiada? posta?
Defualt Spell - czar domy?lny
Targets HP above - ilo?? hp potwora, powy?ej kt?rej posta? ma rzuca? czar
V. AOE Spells
Sorcerer/Druid/Paladin/Knight - rodzaj czaru, kt?ry ma zosta? u?yty
Number of creatures to affect - minimalna liczba potwor?w, zeby rzuci? czar
VI. Timed Spells
Spell to cast, Spell mana - jak wy?ej
Cast every ... seconds - czas, po ktorym czar ma zosta? rzucony ponownie
Use mana potion if mana needed - wypija potiony, ?eby uzupe?ni? man? na czar
Enable 10% variance in cast hp and mana - tak jak w runemakerze.
Disable low mana warnings - wy??cza komunikat w oknie gry o ma?ej ilo?ci many
c) Auto go/log - S?u?y automatycznemu wylogowaniu, b?d? uciekaniu przed PK
I. Alarms:
Type - rodzaj alarmu (np. Resources)
Attribute - podmiot (np. Soulpoints)
Condition - warunek (np. Less than)
Trigger - warto?? (np. 10)
Actions - akcje, kt?re ma wykona? bot. Na ko?cu klikamy add
Code:
Lista rodzaji i podmiot?w:
Skill (Any, Level, Magic Level, Fishing, Fist, Club, Sword, Axe, Distance, Shielding
Resources (HP, Mana, Exp, Soul Points, Stamina, Capacity, Item Space)
Condition (Poisoned, Burning, Electrificed, Drunk, Mana shield, Paralyzed, Hasted, Logout-block, Drowning, Freezing, Dazzled, Cursed, Strengthened, PZ block, In PZ, Bleeding)
Proximity (Player, Monster/NPC, GM/CM, Creature on battlelist, Black skull, Red skull, White skull, Green skull, Yellow skull, Attacking player)
Online Status (Current Player, Vip, Vip <mark> [np. z vip oznaczony serduszkiem])
Item (Food, wybrany przez nas)
Messeges (All, public, private)
Black-White list - tworzenie listy przyjaci?? i wrog?w
Proximity options - wybieranie zasi?gu pi?ter
Positional options - ustalanie punktu startu i celu ucieczki przed np.
PK (Show map->Extented research map musi by? w??czone). ?eby ustawi?
ponowne wyj?cie z pz nale?y to zrobi? tak:
Event (Character moved, Character not moved, Character hit,Waypoint reached)
Code:
1. W Alarms zaznacz
a. Proximity
b. White skull
c. Nearby
2. W Actions - Go to runaway.
3. Ustaw runaway position w General tab.
oraz
1. W Alarms zaznacz
a. Proximity
b. White skull
c. out of screen
2. W Actions, Go to start
3. Ustaw start point w General tab.
d) Auto fish - pozwala na automatyczne ?owienie ryb
Total fish in all conteiner - pokazuje aktualn? ilo?? ryb w otwartych pojemnikach
Fish reserve for minutes - pokazuje na jak dlugo starczy nam z?owionych ryb
Recognized fishy water fields - pokazuje ilo?? miejsc, w kt?rych mo?na jeszcze ?owi?
Move fish from hands to conteiner - przesuwa ryby z r?k do pojemnika
Fish only when worms are present - ?owi tylko, gdy mamy robaki
Fish when capacity above - ?owi, gdy mamy wi?cej capa ni? podana warto??
e) Auto respond - umo?liwia automatyczne odpisywanie graczom, ?eby unikn?? ?mierci z ich r?ki.
Jest to jedna z niewielu funkcji bota, kt?rej do ko?ca nie ogarniam.
Albo nie dzia?a ona prawid?owo, albo po prostu nie ogarniam totalnie.
Jedyne co mog? zrobi?, to poda? link do przyk?adowego autorespondera.
f) Food Eater - automatyczne spo?ywanie jedzenia
g) Auto login - umo?liwia automatyczne logowanie postaci do gry (np. po save-serverze)
Login settings - wype?niamy dane dotycz?ce konta i postaci. w polu delay
ustawiamy odst?p czasowy miedzy kolejnymi probami zalogowania.
Backpack control - wybieramy jakie pojemniki zostan? otwarte po zalogowaniu.
h)Anti-logout - przekr?ca nasz? posta? co 14 minut, w celu unikni?cia auto-kicka.
5. Information Tools
a) Char info - Przelicznik statystyk.
Pokazuje nasze statystyki, szybko?? zdobywanego do?wiadczenia i
umiej?tno?ci. Dodatkowo przedstawia pozosta?y czas do zako?czenia
dzia?ania czar?w.
b) Monsters - funkcja pozwalaj?ca sprawdzi? odleg?o?? dziel?c? nas od
potwora. Funkcja ta by?o wykorzystywana g??wnie przed update 8.4 (?),
kiedy to stairhopping zosta? zablokowany.
Map - na mapie mo?na obrazowo zobaczy? odleg?o?? mi?dzy potworami nie tylko na jednym pi?trze
Freeze - zamra?a aktualne pozycje na mapie
Only one level above/below - pokazuje potwory znajduj?ce sie tylko jeden poziom nad/pod nami.
c) XRay - Rentgen, prze?wietlanie poziom?w. Po zaznaczeniu poziomy zmieniamy Page Up/Down
d) Trade Monitor - funkcja umo?liwiaj?ca wielokrotne powtarzanie tej samej wiadomo?ci
Message - wiadomo??, kt?ra bedzi? ukazywana
Channel/Yell/Say - kana? Advertising, krzyczenie na Local Chat, m?wienie na Local Chat
Trade monitor - zlicza wszystkie przedmioty znalezione w oknie handlu.
e) Creature info - pokazuje informacje o potworach w oknie gry.
Code:
Expression_Tags_Monster - Tagi dla potwor?w.
[COLOR=Blue][B]weakness -[/B][/COLOR] Pokazuje s?abo?ci potwora
[COLOR=Blue][B]strength -[/B][/COLOR] Pokazuje cz??ciowe odporno?ci potwora
[COLOR=Blue][B]immunity -[/B][/COLOR] Pokazuje ca?kowite odporno?ci potwora
[COLOR=Blue][B]noneffect - [/B][/COLOR]Pokazuje w stosunku jakich ?ywio??w potw?r jest neutralny
[COLOR=Blue][B]exp -[/B][/COLOR] Pokazuje liczb? expa za zabicie potwora
[COLOR=Blue][B]maxHp -[/B][/COLOR] Pokazuje maksymaln? liczb? HP potwora
[COLOR=Blue][B]description -[/B][/COLOR] Pokazuje opis potwora
[COLOR=Green][B]Expression_Tags_Self -[/B][/COLOR] Tagi dla naszej postaci.
[COLOR=Green][B]mana -[/B][/COLOR] Pokazuje aktualn? ilo?? many
[COLOR=Green][B]maxmana -[/B][/COLOR] Pokazuje maksymaln? ilo?? many
[COLOR=Green][B]capacity -[/B][/COLOR] Pokazuje aktualn? ilo?? capa
[COLOR=Green][B]maxcapacity -[/B][/COLOR] Pokazuje maksymaln? ilo?? capa
[COLOR=Green][B]soulpoints -[/B][/COLOR] Pokazuje aktualn? ilo?? soulpoint?w
[COLOR=Green][B]exp -[/B][/COLOR] Pokazuje aktualn? ilo?? expa
[COLOR=Sienna][B]expleft -[/B][/COLOR] Pokazuje aktualn? ilo?? expa do nast?pnego poziomu
[COLOR=Sienna][B]expperh -[/B][/COLOR] Pokazuje aktualn? ilo?? exp/h
[COLOR=Sienna][B]level -[/B][/COLOR] Pokazuje aktualny poziom.
[COLOR=Sienna][B]level% -[/B][/COLOR] Pokazuje aktualn? ilo?? expa w % jak? zdoby?e? do nast?pnego poziomu
[COLOR=Sienna][B]levelperh -[/B][/COLOR] Pokazuje ile poziom?w/h awansujesz
[COLOR=Sienna][B]levelupin -[/B][/COLOR] Pokazuje czas, kt?ry potrzebny jest do osi?gni?cia nast?pnego poziomu
[COLOR=Sienna][B]magiclevel - [/B][/COLOR]Pokazuje tw?j poziom magiczny
[COLOR=Sienna][B]magiclevel% -[/B][/COLOR] Pokazuje aktualny % mlvl jak? zdoby?e? do nast?pnego poziomu
[COLOR=Sienna][B]magiclevelperh -[/B][/COLOR] Pokazuje ile poziom?w/h awansujesz
[COLOR=Sienna][B]magiclevelupin -[/B][/COLOR] Pokazuje czas, kt?ry potrzebny jest do osi?gni?cia nast?pnego poziomu
[COLOR=Sienna][B]skillsword -[/B][/COLOR] Pokazuje tw?j poziom w sword fighting
[COLOR=Sienna][B]skillaxe [/B][/COLOR]- Pokazuje tw?j poziom w axe fighting
[COLOR=Sienna][B]skillclub -[/B][/COLOR] Pokazuje tw?j poziom w club fighting
[COLOR=Sienna][B]skillshield -[/B][/COLOR] Pokazuje tw?j poziom w shieldingu
[COLOR=Sienna][B]skilldistance [/B][/COLOR]- Pokazuje tw?j poziom w distance fighting
[COLOR=Sienna][B]skillfishing [/B][/COLOR]- Pokazuje tw?j poziom w fishingu
[COLOR=Sienna][B]skillfist [/B][/COLOR]- Pokazuje tw?j poziom w fist fighting
[COLOR=Sienna][B]skillsword% -[/B][/COLOR] Pokazuje aktualny % sword fighting jaki zdoby?e? do nast?pnego poziomu
[COLOR=Sienna][B]skillswordperh -[/B][/COLOR] Pokazuje ile poziom?w/h awansujesz
[COLOR=Sienna][B]skillswordupin -[/B][/COLOR] Pokazuje czas, kt?ry potrzebny jest do osi?gni?cia nast?pnego poziomu
[COLOR=Sienna][B]skillaxe% -[/B][/COLOR] Pokazuje aktualny % axe fighting jaki zdoby?e? do nast?pnego poziomu
[COLOR=RoyalBlue][B]skillaxeperh -[/B][/COLOR] Pokazuje ile poziom?w/h awansujesz
[COLOR=RoyalBlue][B]skillaxeupin -[/B][/COLOR] Pokazuje czas, kt?ry potrzebny jest do osi?gni?cia nast?pnego poziomu
[COLOR=RoyalBlue][B]skillclub% - [/B][/COLOR]Pokazuje aktualny % club fighting jaki zdoby?e? do nast?pnego poziomu
[COLOR=RoyalBlue][B]skillclubperh -[/B][/COLOR] Pokazuje ile poziom?w/h awansujesz
[COLOR=RoyalBlue][B]skillclubupin -[/B][/COLOR] Pokazuje czas, kt?ry potrzebny jest do osi?gni?cia nast?pnego poziomu
[COLOR=RoyalBlue][B]skillshield% -[/B][/COLOR] Pokazuje aktualny % shieldingu jak? zdoby?e? do nast?pnego poziomu
[COLOR=RoyalBlue][B]skillshieldperh -[/B][/COLOR] Pokazuje ile poziom?w/h awansujesz
[COLOR=RoyalBlue][B]skillshieldupin -[/B][/COLOR] Pokazuje czas, kt?ry potrzebny jest do osi?gni?cia nast?pnego poziomu
[COLOR=RoyalBlue][B]skilldistance% -[/B][/COLOR] Pokazuje aktualny % distance fighting jaki zdoby?e? do nast?pnego poziomu
[COLOR=RoyalBlue][B]skilldistanceperh - [/B][/COLOR]Pokazuje ile poziom?w/h awansujesz
[COLOR=RoyalBlue][B]skilldistanceupin -[/B][/COLOR] Pokazuje czas, kt?ry potrzebny jest do osi?gni?cia nast?pnego poziomu
[COLOR=RoyalBlue][B]skillfishing% -[/B][/COLOR] Pokazuje aktualny % fishingu jaki zdoby?e? do nast?pnego poziomu
[COLOR=RoyalBlue][B]skillfishingperh -[/B][/COLOR] Pokazuje ile poziom?w/h awansujesz
[COLOR=RoyalBlue][B]skillfishingupin - [/B][/COLOR]Pokazuje czas, kt?ry potrzebny jest do osi?gni?cia nast?pnego poziomu
[COLOR=RoyalBlue][B]skillfist% -[/B][/COLOR] Pokazuje aktualny % fist fighting jaki zdoby?e? do nast?pnego poziomu
[COLOR=RoyalBlue][B]skillfistperh - [/B][/COLOR]Pokazuje ile poziom?w/h awansujesz
[COLOR=RoyalBlue][B]skillfistupin -[/B][/COLOR] Pokazuje czas, kt?ry potrzebny jest do osi?gni?cia nast?pnego poziomu
[COLOR=RoyalBlue][B]timehaste -[/B][/COLOR] Pokazuje pozosta?y czas trwania haste
[B][COLOR=RoyalBlue]timestronghaste -[/COLOR][/B] Pokazuje pozosta?y czas trwania strong haste
[COLOR=RoyalBlue][B]timeinvisible -[/B][/COLOR] Pokazuje pozosta?y czas trwania invisible
[COLOR=RoyalBlue][B]timeshield - [/B][COLOR=Black]Pokazuje pozosta?y czas trwania utamo vita[/COLOR]
[B]crstatMostHp -[/B][/COLOR] ?
[COLOR=RoyalBlue][B]crstatMostExp -[/B][/COLOR] ?
[B]Expression_Tags_Player - [/B]Tagi dla innych postaci.
[B]guildname - [/B]Pokazuje nazw? w gildii
[B]guildrank -[/B] Pokazuje rang? w gildii
[B]guilddescription -[/B] Pokazuje opis gildii
[B]level - [/B]Pokazuje poziom postaci
[B]voc -[/B] Pokazuje pierwsz? lub dwie pierwsze (promocja) litery nazwy profesji gracza
[B]vocation - [/B] Pokazuje pe?n? nazw? profesji gracza
[B]speedmodif -[/B] Pokazuje dodatkow? szybko?? gracza (np. poprzez zalo?enie boh)
[B]Expression_Tags_All -[/B] Tagi dla wszystkich.
[B]hp - [/B]Pokazuje ilo?? HP potwora/gracza.
[B]maxhp -[/B] Pokazuje maksymaln? ilo?? HP potwora/gracza.
[B]name - [/B]Pokazuje imi? potwora/gracza.
[B]type - [/B]Pokazuje typ potwora/gracza.
[B]relz -[/B] ?
[COLOR=Purple][B]Expression_Tags_Internals -[/B][/COLOR] tagi do wewn?trznego sterowania clientem(?).
tibiaid - id okna gry.
[COLOR=Red][B]x[/B][/COLOR] - [COLOR=Blue][B]X[/B][/COLOR] wsp??rz?dna
[COLOR=Blue][B]y[/B][/COLOR] - [COLOR=DarkOrange][B]Y[/B][/COLOR] wsp??rz?dna
[COLOR=DarkOrange][B]z[/B][/COLOR] -[B] [COLOR=DarkOliveGreen]Z[/COLOR][/B] wsp??rz?dna
[B]outfitid -[/B] Id naszego outfitu.
[B]monstertype - [/B]rodzaj potwora
[B]hppercleft -[/B] % Hp jaki pozosta? przeciwnikowi.
[B]lookdir - [/B]Looking directory of creature/player.
[B]colorhead -[/B] kolor g?owy
[B]colorbody -[/B] kolor cia?a
[B]colorlegs -[/B] kolor spodni
[B]colorfoot -[/B] kolor st?p
[B]walkspeed -[/B] szybko?? gracza.
[B]skulls -[/B] Status czaszki gracza.
Additional info request for fast creatures - dodatkowe info o szybkich potworach
Name Changer - s?u?y do zmiany nick?w w oknie gry. Przydatne do treningu na slimie.
f) Map hacks - pomocne narz?dzia wykorzystuj?ce map?.
Reveal water with no fish - zmienia wod? w kt?rej nie ma ryb na law?
Always show creature name/hp bar - Zawsze pokazuje nazw? i pasek ?ycia potwor?w pi?tro wy?ej/ni?ej
Multi-level Minimap research - odkrywa minimap? na wielu pietrach
6. Cavebot Tools
a) Show map - Mapa w oknie bota. Mo?na j? tak?e edytowa? prawym przyciskiem myszy.
Research map - odkrywanie mapy w bocie. [Bot nie odkrywa przej?? mi?dzy pi?trami]
Extended research map - odkrywanie mapy, ale bot wykrywa rope-spoty,
fire fieldy etc. Podczas robienia waypoint?w warto mie? zaznaczon? t?
funkcj?.
Clear map - czy?ci aktualnie odkryt? map?.
b) Auto Attack
I. Monster attacking i Waypoint walker.
Monster to attack/ignore - Lista potwor?w (ich kolejno??, to priorytet z
jakim bot b?dzie je zaznacza?), kt?re bot ma atakowa?/ingorowa?
Auto Follow Mode - bot b?dzie goni? potwora
Stick To Monster - bot nie zmieni celu podczas walki
Suspend when can't attack for 30 seconds - je?eli potw?r jest nieosi?galny (np. za rzek?) to bot porzuci cel
Backattack alien with runes - rzuci run? SD w potwory, kt?re nas
atakuj?, a nie s? na li?cie. ?eby zmieni? run?, kt?r? ma rzuci? bot,
musimy zmieni? id sdka w item config
<
Code:
const code="runeSD" value="0xc53"/>
wersjach bot zwyk? ich atakowa?, teraz jest to naprawione, ale dla
pewno?ci radz? zaznaczy?)
Reduce attack when player on screen - Je?eli na ekranie jest inny gracz,
to bot zacznie atakowa? tylko te potwory, kt?re nas atakuj?
Attack only monsters attacking you - bot zacznie atakowa? tylko te potwory, kt?re nas atakuj?
Force attack when attacked - zaatakuje wszystko, chyba ?e jest w li?cie
ignorowanych. Zaatakuje tak?e graczy, je?eli "pi?stka" b?dzie zaznaczona
Share force attacked - b?dzie atakowa? wszystkie potwory, nawet te, kt?re atakuj? innego gracza.
Unreachable After [seconds] - Je?li potw?r b?dzie nieosi?galny, lub
przez X sekund nie zadamy obra?en, to potw?r zostanie zignorowany.
Suspend after unreachable [seconds] - Tutaj nale?y wpisa?, po jakim
czasie zignorowany potw?r mo?e zosta? na nowo zaznaczony przez bota.
Attack Mode - tryb ataku (do wyboru: full defense, balanced, full attack)
Attack creatures with HP%> - atakuje tylko te potwory, kt?rych status HP jest wy?szy od podanej warto?ci
Consider monsters in range - zaznacza tylo te potwory, kt?re s? oddalone od nas o X kratek
Waypoints Select Mode - bot chodzi po wpt losowo (Random), b?d? po kolei (Round-robin)
PRZED ROBIENIEM WPT ZALECAM ZAZNACZYC EXTENTED RESEARCH MAP
Load from minimap - umo?liwia dodawanie waypoint?w z minimapy.
Radius/Delay >>> - tutaj nale?y okre?li? promie? oraz czas w
jakim bot sie zatrzyma przed p?j?ciem do nast?pnego waypointu
X/Y/Z >>> - tutaj pokazuj? sie wsp??rz?dne na kt?rych aktualnie stoimy. Wpt dodajemy przyciskiem >>>
Map used - do wyboru mamy dwa typy map: Hybrid map, czyli tradycyjna
mapa Tibii w kliencie gry (bot nie b?dzie chodzi? mi?dzy pi?trami i mo?e
zosta? zablokowany przez fieldy/parcele) i TA map, czyli mapa, kt?r?
odkrywasz w zak?adce Show Map. ?eby bot chodzi? mi?dzy pi?trami, musisz
ustawi? wpt na np. rope spot i pi?tro wy?ej przy hole. Pami?taj, ?e lina
musi by? dost?pna i znajdowa? si? w otwartym plecaku.
Stand still after reaching waypoint [seconds] - czas w sekundach, jaki odczeka bot przed p?j?ciem do nast?pnego wpt
Automatically Research the Map - jest to automatyczne badanie mapy po
zaladowaniu wpt przez przycisk Load from minimap. Niestety narz?dzie to
nie jest do ko?ca stabilne (przynajmniej u mnie sie bot crashowa?,
dlatego ja robi? wpt zawsze przyciskiem >>>)
II. Corpse looting
Loot capacity limit - je?eli nasz cap spadnie poni?ej tej warto?ci bot przestanie zbiera? itemy
Loot X - zbiera X. Custom mo?emy ustawi? w zak?adce item config.
Loot from floor - zbieranie tak?e z ziemii
Drop - wyrzucanie na ziemi?. W Drop list ustawiamy przedmioty kt?re bot ma wyrzuca?
Eat from corpse - zjadanie po?ywienia z cia?
Loot while killing - jednoczesne zabijanie i lootowanie item?w.
III. Depot walker (lepiej ustawi?
Drop items instead of depositing - posta? wyrzuci przedmioty pod siebie zamiast w?o?y? do skrzynki w depo
When A/Remain B >>> - uzupe?nia b?d? odk?ada wybrane itemy z rozwijanej listy z podanej warto?ci A do warto?ci B.
Stop by depot when sell/bank - zatrzymuje depositera na czas udania si? postaci do npc ustawionego w Sellerze czy Bankerze.
IV. Training i Debuging
Activate training mode - aktywuje tryb treningu
Training weapon - wybieramy tu nasz? bro? przeznaczon? do treningu (prawdopodbnie club, knife, sickle)
Fight weapon - wybieramy tu nasz? normaln? bro?
Training mode - tryb ataku (do wyboru: full defense, balanced, full attack)
Blood Hit Control - je?eli posta? nie zada przez 30 sekund obra?e? to
automatycznie zmieni bro? na silniejsz? dop?ki nie zada obra?e?
Fight when surrounded - je?li zaczn? Ci? atakowa? 3 lub wi?cej potworki
automatycznie zmieni bro? na silniejsz? dop?ki nie zostan? 2 moby.
Fight when alien found - je?li zaczn? Ci? atakowa? potw?r spoza listy
automatycznie zmieni bro? na silniejsz? dop?ki nie zostanie on zabity.
Use right hand - zaznacz je?eli standardowo trzymasz bro? w prawej r?ce
Enable cavebot debuging - w??cza debugowanie cavebota, je?eli znajdzie b??dy. Zalecam zaznaczenie.
7. Config
a) Load Config - pozwala wczyta? konfiguracj?
b) Save Config - pozwala zapisa? aktualn? konfiguracj?
c) Item Config
Tutaj mo?emy edytowa? listy przedmiot?w, tworzy? nowe katalogi, sortowa? itemy. Tak?e zmienia? ich ID
d) Modules - Pokazuje wszystkie funkcje (modu?y) w bocie, oraz ich
status. Mo?emy tak?e w?aczy?/wy??czy? modu?y z poziomu tego okienka
prawym przyciskiem myszy.
e) Python scripts - Pozwala na wczytanie dodatkowych skrypt?w 'w pytk?'
Pythona. Generalnie jednym z najprzydatniejszych jest Keep Distance.
Sporo skrypt?w mo?na znale?? na oficjalnym forum bota.
General options and statistics
8. Kilka s??w od autora
Uwa?am, ?e popularna TA to najlepszy darmowy bot do Tibii. Co prawda
najlepszym botem nigdy nie by?, ale moim zdaniem ju? dawno przegoni?
blackd proxy (patrz?c na wykrywalno?? blackd) i Tibiabot NG (patrz?c na
funckje i ?atwo?? obs?ugi).
Sam zawsze wraca?em do tego bota (czy to po zbyt cz?stych crashach ng,
czy to po wygasnieciu licencji blackd, czy to w koncu po braku
aktualizacji Elfbota). Obecnie s?dz?, ze na rynku mamy tylko dwa lepsze
boty, jednak?e oba s? p?atne - BBot oraz niepodwa?alny kr?l bot?w na
rynku - Neobot.
Polecam tak?e poni?sze przydatne linki:
- oficjalna strona bota.
- angloj?zyczna wikipedia o bocie
- forum, na kt?rym mo?na znale?? wiele python script?w, waypoint?w i innych ustawie? bota.
Carlin:
1)
Folda -2
Potwory: Frost Troll, Rotworm, Slime, Poison Spider, Minotaur, Minotaur ArcherKazordoon:
Kazordoon:
2)
4Kopalnia licz?c od g?ry, poziomy -1 oraz -2.
Potwory: Dwarfy, Rotwormy, mo?liwy poison spider
Rookgaard:
3)
Al dee - kana?y
Potwory: Raty, Bugi
4)
Poison Cave (na zachodzie), wymagana w?dka i robaki w plecaku.
Potwory: Rat, Spidery, Bugi, Poison Spidery
Venore:
5)
Dark Cathedral -1
Potwory: Bandit, Smuggler, Wild Warrior, Centipede, Slime, Scorpion, Poison Spider, Bat, Rotworm, Cave Rat
Notka moderatorska: |
Sklejam w ca?o??. |