• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 27 Paź 2025:
    Idyllia (Optional PvP) Hostera (Open PvP) us_logo Dracobra (Open PvP)

Slingshot - dwur?czna proca dla Paladyna by Saul

Status
Zamknięty.

saul

New User
Cze??,
od paru dni pr?buj? swoich si? w dziedzinie ots. Chcia?bym przedstawi? owoce moich pierwszych przemy?le?.
(Zaznaczam, ?e jest to moja pierwsza bro?, wi?c prosz? o delikatne komentarze)
Slingshot.gif

Oto slingshot, czyli proca. Poni?ej opis przedmiotu jaki sobie wymy?li?em - kwestia gustu.
You see a slingshot (Atk:72, Def:36, speed +30).
It can only be wielded properly by paladins and royal paladins of level 120 or higher.
It weighs 2.00 oz.
It's the famous magic Slingshot.

Obra?enia zadawane Slingshotem s? zale?ne od DistanceSkill oraz Level,
oczywi?cie ka?dy mo?e edytowa? je we w?asnym zakresie. Bro? ta jest obur?czna!
------------------------------------------------------------------
oto lec?ca kula ze Slingshota:
slingshot.jpg

------------------------------------------------------------------
A oto spos?b stworzenia:
--|items.xml|​
Kod:
zamieniamy:
	<item id="5907" article="a" name="slingshot" editorsuffix=" (Unknown weight)"/>
na:
	<item id="5907" article="a" name="slingshot">
		<attribute key="description" value="It's the famous magic Slingshot."/>
		<attribute key="weight" value="200"/>
		<attribute key="attack" value="72"/>
		<attribute key="defense" value="36"/>
		<attribute key="maxHitChance" value="80"/>
		<attribute key="speed" value="60" />
		<attribute key="slotType" value="two-handed"/>
		<attribute key="weaponType" value="distance"/>
		<attribute key="range" value="7"/> 
	</item>
Nst?pnie w \data\weapons\scripts\ tworzymy proca.lua:
Nie chcia?em du?ej rozbie?no?ci w obra?eniach, dlatego hity ustawione s? do?? sztywno. Prosta regu?a, je?li posta? trafi w cel - b?dzie to zawsze do?? mocny hit.
Test na 175 palku z 150 DistanceFighting - hit w demona ?rednio oko?o 550.

--|proca.lua|​
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, 1)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 40)
function onGetFormulaValues(cid, level, skill, attack, factor)
	return -((2*skill + level) * 1.2 ), -((2*skill + level) * 2.2 )
end
setCombatCallback(combat, CALLBACK_PARAM_SKILLVALUE, "onGetFormulaValues")
function onUseWeapon(cid, var)
	return doCombat(cid, combat, var)
end
I na koniec, w \data\weapons\ w pliku weapons.xml:
--|weapons.xml|​
Kod:
	<distance id="5907" level="120" range="5" enabled="1" exhaustion="0" script="proca.lua">
		<vocation id="3"/>
		<vocation id="7"/>
	</distance>
Mam nadziej?, ?e si? podoba. My?l?, ?e to niez?a alternatywa na funOT, ale i RPG.
Testowane na NaxedOt protok?? 8.54
Pozdrawiam!
 

Our partners and their custom servers:

Odp: Slingshot - dwur?czna proca dla Paladyna by Saul

My?la?em, ?e Slingshot si? nie podaoba, bo ma?o widz? komentarzy. Ale ku mojemu zdziwieniu na kilku serwerach zastosowano m?j pomys? i wygl?da na to, ?e si? sprawdza.
Je?li macie jakie? pytania albo sugestie do projektu Slingshot'a to zapraszam do konwersacji.
Je?li Ci si? podoba, postrzela? mo?esz ju? mi?dzy innymi na Wofb Server => wofb.mine.nu . Zapraszam
pozdrawiam
Saul
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Odp: Slingshot - dwur?czna proca dla Paladyna by Saul

bardzo dobry skrypt ;] proca to bardzo ciekawa bron;] czekam na wiecje tak dobrych broni z twoej strony ;] masz talent ;] pozdro ;] ziomek ;] no ale c?? nie zawsze wszyscy wystawiaj? ci komentarze... takie ?ycie nic nie zdzaia?asz kolego ;p
 
Status
Zamknięty.
Back
Do góry Bottom