Cze??,
od paru dni pr?buj? swoich si? w dziedzinie ots. Chcia?bym przedstawi? owoce moich pierwszych przemy?le?.
(Zaznaczam, ?e jest to moja pierwsza bro?, wi?c prosz? o delikatne komentarze)
Oto slingshot, czyli proca. Poni?ej opis przedmiotu jaki sobie wymy?li?em - kwestia gustu.
You see a slingshot (Atk:72, Def:36, speed +30).
It can only be wielded properly by paladins and royal paladins of level 120 or higher.
It weighs 2.00 oz.
It's the famous magic Slingshot.
Obra?enia zadawane Slingshotem s? zale?ne od DistanceSkill oraz Level,
oczywi?cie ka?dy mo?e edytowa? je we w?asnym zakresie. Bro? ta jest obur?czna!
------------------------------------------------------------------
oto lec?ca kula ze Slingshota:
------------------------------------------------------------------
A oto spos?b stworzenia:
Nst?pnie w \data\weapons\scripts\ tworzymy proca.lua:
Nie chcia?em du?ej rozbie?no?ci w obra?eniach, dlatego hity ustawione s? do?? sztywno. Prosta regu?a, je?li posta? trafi w cel - b?dzie to zawsze do?? mocny hit.
Test na 175 palku z 150 DistanceFighting - hit w demona ?rednio oko?o 550.
I na koniec, w \data\weapons\ w pliku weapons.xml:
Mam nadziej?, ?e si? podoba. My?l?, ?e to niez?a alternatywa na funOT, ale i RPG.
Testowane na NaxedOt protok?? 8.54
Pozdrawiam!
od paru dni pr?buj? swoich si? w dziedzinie ots. Chcia?bym przedstawi? owoce moich pierwszych przemy?le?.
(Zaznaczam, ?e jest to moja pierwsza bro?, wi?c prosz? o delikatne komentarze)
Oto slingshot, czyli proca. Poni?ej opis przedmiotu jaki sobie wymy?li?em - kwestia gustu.
You see a slingshot (Atk:72, Def:36, speed +30).
It can only be wielded properly by paladins and royal paladins of level 120 or higher.
It weighs 2.00 oz.
It's the famous magic Slingshot.
Obra?enia zadawane Slingshotem s? zale?ne od DistanceSkill oraz Level,
oczywi?cie ka?dy mo?e edytowa? je we w?asnym zakresie. Bro? ta jest obur?czna!
------------------------------------------------------------------
oto lec?ca kula ze Slingshota:
------------------------------------------------------------------
A oto spos?b stworzenia:
--|items.xml|
Kod:
zamieniamy:
<item id="5907" article="a" name="slingshot" editorsuffix=" (Unknown weight)"/>
na:
<item id="5907" article="a" name="slingshot">
<attribute key="description" value="It's the famous magic Slingshot."/>
<attribute key="weight" value="200"/>
<attribute key="attack" value="72"/>
<attribute key="defense" value="36"/>
<attribute key="maxHitChance" value="80"/>
<attribute key="speed" value="60" />
<attribute key="slotType" value="two-handed"/>
<attribute key="weaponType" value="distance"/>
<attribute key="range" value="7"/>
</item>
Nie chcia?em du?ej rozbie?no?ci w obra?eniach, dlatego hity ustawione s? do?? sztywno. Prosta regu?a, je?li posta? trafi w cel - b?dzie to zawsze do?? mocny hit.
Test na 175 palku z 150 DistanceFighting - hit w demona ?rednio oko?o 550.
--|proca.lua|
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, 1)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 40)
function onGetFormulaValues(cid, level, skill, attack, factor)
return -((2*skill + level) * 1.2 ), -((2*skill + level) * 2.2 )
end
setCombatCallback(combat, CALLBACK_PARAM_SKILLVALUE, "onGetFormulaValues")
function onUseWeapon(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
--|weapons.xml|
Kod:
<distance id="5907" level="120" range="5" enabled="1" exhaustion="0" script="proca.lua">
<vocation id="3"/>
<vocation id="7"/>
</distance>
Testowane na NaxedOt protok?? 8.54
Pozdrawiam!