What's new

-Skrypt Szybsze Skillowanie Broni?

Status
Not open for further replies.

merfus

Advanced User
Joined
Jan 23, 2009
Messages
158
Reaction score
5
A wi?c szukam skrypta dzi?ki kt?rego b?d? dan? broni? skilla? szybciej ni? innymi danego skilla, chodzi mi o to:

Powiedzmy ze postac skilla sworda z szybkoscia 1.0 no to dzi?ki pewnemu swordowi b?dzie ona skila?a z szybkoscia 0.8 (chyba mniej oznacza szybciej), czy da sie tak zrobic? oraz czy jest taki skrypt poniewa? szuka?em na forum i nie znalaz?em.
U?ywam silnika : Tibia 8.54 TFS 0.3.6pl1
Notka moderatorska:
Przeczytaj i zastosuj si? do regulaminu dzia?u //Xemorin
 

Sco

Senior User
Joined
Mar 6, 2011
Messages
548
Reaction score
58
Odp: Szybsze Skillowanie Broni?

W config.lua masz takie linijki:

experienceStages = false
rateExperience = 8.0
rateExperienceFromPlayers = 3
rateSkill = 8
rateMagic = 8
rateLoot = 1
rateSpawn = 1

rateSkill = 8
To odpowiada za skilowanie, jak wpiszesz tam 2, to b?dzie 2x szybciej skillowa?o w por?wnaniu z rl tibi?.

Pozdrawiam.
 

merfus

Advanced User
Joined
Jan 23, 2009
Messages
158
Reaction score
5
Odp: Szybsze Skillowanie Broni?

W config.lua masz takie linijki:
To odpowiada za skilowanie, jak wpiszesz tam 2, to b?dzie 2x szybciej skillowa?o w por?wnaniu z rl tibi?.
Pozdrawiam.

Mi nie chodzi o skillowanie 2x szybciej og??em tylko JEDNA BRONI?, mniejsza o rate bo tu nie o to chodzi,

Skillam sobie ka?dym axem tak samo lecz je?li za?o?e Ultra Axe (powiedzmy nazwa itemu) o id 2222 to b?dzie mi skila?o 2x szybciej, i czy jeszcze da si? ustawi? aby item mo?na by?o zak?ada? nie zale?nie od lvla tylko zale?nie od skilla? np wymaga 50 axe fighting
 

zygzagZ

Advanced User
Joined
Aug 14, 2008
Messages
281
Reaction score
34
Odp: Szybsze Skillowanie Broni?

Podw?jny skill:
Weapons/Weapons.xml:
Code:
<melee id="XXXX" unproperly="1" event="script" value="superaxe.lua"/>
Weapons/scripts/superaxe.lua:
Code:
function onUseWeapon(cid, var)
	return doPlayerAddSkillTry(cid,SKILL_AXE,1)
end
Je?li skilluje za ma?o zwi?ksz liczb? 1.
B??dy: Skilla dodaje przy ka?dym u?yciu broni, bez wzgl?du na to czy by? bloodhit i jak dawno.

Dla broni od skilla (nie wiem czy b?dzie dzia?a?):
Movements.xml:
Code:
<movevent event="Equip" itemid="Item ID" slot="hand" script=”jakastambron1.lua” />
<movevent type="DeEquip" itemid="Item ID" slot="hand" event="function" value="onDeEquipItem"/>

Movements/scripts/jakastambron1.lua:
Code:
function onEquip(cid, item, slot)
	if(slot >= 5) and (slot <= 6) and (getPlayerSkill(cid, SKILL_AXE) > 20) then -- 5 = prawa reka 6 = lewa reka
		return TRUE
	else
		return FALSE
	end
	return FALSE
end
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Top