• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

-Skrypt Szybsze Skillowanie Broni?

Status
Zamknięty.

merfus

Advanced User
Dołączył
Styczeń 23, 2009
Posty
158
Liczba reakcji
5
A wi?c szukam skrypta dzi?ki kt?rego b?d? dan? broni? skilla? szybciej ni? innymi danego skilla, chodzi mi o to:

Powiedzmy ze postac skilla sworda z szybkoscia 1.0 no to dzi?ki pewnemu swordowi b?dzie ona skila?a z szybkoscia 0.8 (chyba mniej oznacza szybciej), czy da sie tak zrobic? oraz czy jest taki skrypt poniewa? szuka?em na forum i nie znalaz?em.
U?ywam silnika : Tibia 8.54 TFS 0.3.6pl1
Notka moderatorska:
Przeczytaj i zastosuj si? do regulaminu dzia?u //Xemorin
 
Odp: Szybsze Skillowanie Broni?

W config.lua masz takie linijki:

experienceStages = false
rateExperience = 8.0
rateExperienceFromPlayers = 3
rateSkill = 8
rateMagic = 8
rateLoot = 1
rateSpawn = 1

To odpowiada za skilowanie, jak wpiszesz tam 2, to b?dzie 2x szybciej skillowa?o w por?wnaniu z rl tibi?.

Pozdrawiam.
 
Odp: Szybsze Skillowanie Broni?

W config.lua masz takie linijki:
To odpowiada za skilowanie, jak wpiszesz tam 2, to b?dzie 2x szybciej skillowa?o w por?wnaniu z rl tibi?.
Pozdrawiam.

Mi nie chodzi o skillowanie 2x szybciej og??em tylko JEDNA BRONI?, mniejsza o rate bo tu nie o to chodzi,

Skillam sobie ka?dym axem tak samo lecz je?li za?o?e Ultra Axe (powiedzmy nazwa itemu) o id 2222 to b?dzie mi skila?o 2x szybciej, i czy jeszcze da si? ustawi? aby item mo?na by?o zak?ada? nie zale?nie od lvla tylko zale?nie od skilla? np wymaga 50 axe fighting
 
Odp: Szybsze Skillowanie Broni?

Podw?jny skill:
Weapons/Weapons.xml:
Kod:
<melee id="XXXX" unproperly="1" event="script" value="superaxe.lua"/>
Weapons/scripts/superaxe.lua:
Kod:
function onUseWeapon(cid, var)
	return doPlayerAddSkillTry(cid,SKILL_AXE,1)
end
Je?li skilluje za ma?o zwi?ksz liczb? 1.
B??dy: Skilla dodaje przy ka?dym u?yciu broni, bez wzgl?du na to czy by? bloodhit i jak dawno.

Dla broni od skilla (nie wiem czy b?dzie dzia?a?):
Movements.xml:
Kod:
<movevent event="Equip" itemid="Item ID" slot="hand" script=”jakastambron1.lua” />
<movevent type="DeEquip" itemid="Item ID" slot="hand" event="function" value="onDeEquipItem"/>

Movements/scripts/jakastambron1.lua:
Kod:
function onEquip(cid, item, slot)
	if(slot >= 5) and (slot <= 6) and (getPlayerSkill(cid, SKILL_AXE) > 20) then -- 5 = prawa reka 6 = lewa reka
		return TRUE
	else
		return FALSE
	end
	return FALSE
end
 
Ostatnia edycja:
Status
Zamknięty.
Do góry