Dzi? chcia?bym odda? w wasze r?ce skrypt na kratk? przez kt?r? mo?e przej?? lvl mniejszy niz xx lub wi?kszy wi?c zaczynamy. Testowany na TFS 0.4 . Scrypt nie jest m?j!!! Wyci?gn??em go ze swojej daty.
/data/movements/scripts/ robimy plik o nazwie tp.lua
[LUA]function onStepIn(cid, item, pos)
local tp = {x=xxxxx, y=xxxxx, z=x} -- Ustawiamy gdzie ma teleportowac kratka
local backtp = {x=xxxxx, y=xxxxx, z=x} -- gdzie ma teleportowac gracza jesli ma wiekszy niz xx lvl
if getPlayerLevel(cid) <= Mniejszy lvl od tego co tu wpiszemy moze przejsc then
if item.actionid == 50040 then
doTeleportThing(cid,tp)
doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid),10)
end
else
doTeleportThing(cid,backtp)
doPlayerSendTextMessage(cid,25,"Wpisujemy wiadomosc dla gracza ktory ma wiekszy lvl od podanego")
doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid),2)
end
return 1
end [/LUA]
Nastepnie w /data/movements otwieramy plik movements.xml i dodajemy tako o to linijk? [LUA]<movevent type="StepIn" actionid="Wpisujemy actionid" event="script" value="tp.lua" />[/LUA]
Teraz wystaczy da? w map editorze actionid danej kratce i gotowe. Je?li jest ju? taki scrypt na forum to przepraszam za niedopatrzenie ale go nie zauwa?y?em
/data/movements/scripts/ robimy plik o nazwie tp.lua
[LUA]function onStepIn(cid, item, pos)
local tp = {x=xxxxx, y=xxxxx, z=x} -- Ustawiamy gdzie ma teleportowac kratka
local backtp = {x=xxxxx, y=xxxxx, z=x} -- gdzie ma teleportowac gracza jesli ma wiekszy niz xx lvl
if getPlayerLevel(cid) <= Mniejszy lvl od tego co tu wpiszemy moze przejsc then
if item.actionid == 50040 then
doTeleportThing(cid,tp)
doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid),10)
end
else
doTeleportThing(cid,backtp)
doPlayerSendTextMessage(cid,25,"Wpisujemy wiadomosc dla gracza ktory ma wiekszy lvl od podanego")
doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid),2)
end
return 1
end [/LUA]
Nastepnie w /data/movements otwieramy plik movements.xml i dodajemy tako o to linijk? [LUA]<movevent type="StepIn" actionid="Wpisujemy actionid" event="script" value="tp.lua" />[/LUA]
Teraz wystaczy da? w map editorze actionid danej kratce i gotowe. Je?li jest ju? taki scrypt na forum to przepraszam za niedopatrzenie ale go nie zauwa?y?em