What's new

-Inne TheImaginedServer - Odmieniony serwer i nowe mo?liwo?ci. [Custom TFS 1.0]

OldTejdi

Senior User
Joined
Jul 18, 2008
Messages
537
Reaction score
49
Jako i? nie widzia?em na tym forum silniku kt?ry jest warty uwagi tak jak ten, postanowi?em sobie go wrzuci? i mam zamiar update'owa? ten temat.
Mo?e najpierw przet?umacz? o co chodzi.
[silnik nie jest m?j]
Planowane ulepszenia:
Config.lua Changes
[Done] ?wiatowy czas: Dodanie czasu dnia i nocy do configu, mo?liwo?? wy??czenia. Dodane funkcje LUA do zmiany pory dnia, czy czasu serwera.
Konfiguracja opcji mieszka?: Opcje mieszka? w config.lua. PZ w domu? Zmiana nazwy domu? U?ywanie kluczy?(aleta grav tworzy klucz do drzwi)
Konfiguracja push'u: Mo?liwo?? pushu na schody?
Konfiguracja summon?w: Wi?cej opcji dla summon?w. Summony maj? zw?oki. Poziom summon?w (Mo?liwo?? lvlowania) Summon Exp % (Przelicznik z lvl na dmg)

Combat Changes - NEW
Wszystkie zmiany systemu walki b?d? dost?pne w config.lua, vocations.xml, items.xml.
Szansa unikania: Unikania atak?w b?dzie dodane do gry (automatycznie b?dzie 0 - wy??czone) i animacja uniku b?dzie mo?liwa do konfiguracji w config.lua
[50% Done] customBlockMode: Wi?cej opcji dla "defensywnego" trybu u?ywa blockChance, blockValue i blockPercent.
[50% Done] Odporno?ci gracza: wszystkie odporno?ci (ogie?, l?d, ziemia, itp) b?d? mo?liwe do konfiguracji w config.lua, vocations.xml, items.xml i player storage.
Krytyk: wszystkie warto?ci atak?w krytycznych b?d? do skonfigurowania w config.lua, vocations.xml, items.xml i player storage.

Creaturescript Changes

[Done] onWalk(cid, fromPos, toPos, dir): W pe?ni funkcjonalna funkcja w creaturescripts
[Done] onMonsterSpawn(cid)

Monster.xml Changes

[Done] Zasi?g potwor?w: Potwory mog? widzie? Ci? nawet z zasi?gu 11 kratek!
[Done] Agresja potwor?w: Potwory zmieniaj? target zale?nie od poziomu, ilo?ci zdrowia, odleg?o?ci itd.
[Done] Monster Group Flee: Je?eli potwor?w jest mniej ni? x, zaczynaj? ucieka?. (Przyk?ad: Je?eli masz spawn gdzie jest 10 orcs i wejdziesz tam w 5 graczy i zabijesz 6 orcs to pozosta?e 4 uciekn? wystraszone)
Monster Hunt Solo Players: Potwory atakuj?ce tylko samotnych graczy
Monster cornered: Potw?r mo?e nagle zawr?ci? gdy ucieka i zacz?? Ci? atakowa?
Monsters/NPCs mog? atakowa? inne Monsters/NPCs: (Orki walcz? z Minotaurami, etc)
Monster/NPC Self Defense: kreatury broni? si? atakuj?c (nawet gdy standardowo s? oboj?tne)
Creature Alert Friends: Potwory alarmuj? pobliskie stwory o Twojej obecno?ci.
Fix monster walkback: Potwory nie znikaj? gdy odejd? od respa tylko same wracaj?.
[50% Done] Wi?cej opcji w Monster.xml: Elementy, wysysanie ?ycia, health/mana regen, field damage thresh hold (how much damage a field has to do to stop the creature from walking over it).
Monster Hold Items: Potwory podnosz? dane przedmioty z ziemi, lub ze zw?ok graczy.
Patrole potwor?w.
Can Summons Summon: summony mog? mie? summony
Summon Lifetime: (Will remove creature after time limit)
Is Monster Healable: Mo?liwo?? ustawienia kt?re potwory mo?na leczy?
[Done] Mana for Monsters: Regeneracja many potwor?w
[Done] Regeneration for Monsters: Regeneracja ?ycia dla potwor?w
[Done] Monster Spellcost: Potwory u?ywaj? many do czar?w

NPC Changes

[Done] NPC/Monster Outfit Randomizer: Npc przebiera ubrania.
NPC Blocked Trigger: NPC mo?e przesuwa? blokuj?ce przedmioty, niszczy? czy zabija?.
NPC Timed Events: NPC daj? taski, czy zadania, zale?ne od czasu
NPC Aggro: NPC mo?e pod??a? za Tob?, atakowa? itp.
Attackable NPCs: NPC mo?e walczy?, po czym respi? si?

Tibia Spell Options

More Spell Customization: (czary mog? odejmowa? ?ycia, potrzebowa? przedmiot?w, czy odpowiednich skilli.

---
Wi?cej opcji w Vocations.xml: Zmiana id zw?ok (male/female), szybko?? na poziom, max summons, odporno?ci, wysysanie ?ycia, pushable, walk-through.

Silnik:
OTClient:

Tw?rc? jest "Flatlander" z r?wnoleg?ego forum.
@Update 0.1 w pierwszym po?cie

Tutorial kompilacji silnika:
 

Natrios

Advanced User
Joined
Jun 11, 2009
Messages
215
Reaction score
13
Odp: TheImaginedServer - Odmieniony serwer i nowe mo?liwo?ci. [Custom TFS 1.0]

Ty "ulepszasz"? Czy kto? z tamtego forum, a ty poprostu wrzucasz info/silnik ? ps. ca?kiem nie?le si? zapowiada :)
 

OldTejdi

Senior User
Joined
Jul 18, 2008
Messages
537
Reaction score
49
Odp: TheImaginedServer - Odmieniony serwer i nowe mo?liwo?ci. [Custom TFS 1.0]

Rozpowszechniam tutaj.
Mam zgod? autora i b?d? up'date-owa? ten temat ;)
 

Kahras

Senior User
Joined
Aug 26, 2011
Messages
2,714
Reaction score
167
Age
25
Odp: TheImaginedServer - Odmieniony serwer i nowe mo?liwo?ci. [Custom TFS 1.0]

Jakie

---------- Tre?? dodana o 13:03 ----------

Kto to przerabia dokladniej? nick ? xd?
+ dobree
 

Rarzillo De Bonzo

Senior User
Joined
Apr 10, 2009
Messages
726
Reaction score
27
Odp: TheImaginedServer - Odmieniony serwer i nowe mo?liwo?ci. [Custom TFS 1.0]

Ciekawie to wygl?da. Gz dla autora.
 

Beztroski

Banned
Joined
Nov 18, 2013
Messages
221
Reaction score
4
Odp: TheImaginedServer - Odmieniony serwer i nowe mo?liwo?ci. [Custom TFS 1.0]

Spoko fajne. Podoba si?, zasysam.
 

Piesel

User
Joined
Jan 1, 2014
Messages
23
Reaction score
2
Odp: TheImaginedServer - Odmieniony serwer i nowe mo?liwo?ci. [Custom TFS 1.0]

Jakie

---------- Tre?? dodana o 13:03 ----------

Kto to przerabia dokladniej? nick ? xd?
+ dobree
Flatlander z otlandu
jak dla mnie to zwyk?y tfs wprowadzaj?cy kilka bezu?ytecznych opcji
poczekamy to zobaczymy jak to si? rozwinie
 

ROKI721

User
Joined
Apr 23, 2013
Messages
36
Reaction score
0
Odp: TheImaginedServer - Odmieniony serwer i nowe mo?liwo?ci. [Custom TFS 1.0]

Pewnie sporo bugow

---------- Tre?? dodana o 03:29 ----------

Pewnie du?o bug?w, wol? nie ryzykowa?, jeszcze mi komp si?dzie i co ja zrobi?.
 

Krozzer

User
Joined
Jan 20, 2015
Messages
44
Reaction score
0
Odp: TheImaginedServer - Odmieniony serwer i nowe mo?liwo?ci. [Custom TFS 1.0]

Serwer niczego sobie lecz troszke b??d?w
 
Top