• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

- ElfBot Walenie wave !

Status
Zamknięty.

Andren

Active User
Dołączył
Grudzień 12, 2011
Posty
65
Liczba reakcji
0
Witam , wiec mam pewien problem poszukuje skryptu kiedy expie na grimach msem chce by moja postac walila 'exevo vis hury'.
kiedy ustawiam to w targething postac raz walnie raz nie , widzialem u nie ktorych ze postacie ustawiaja sie na PRZECIW stworka i wala exevo vis hur.
Poprosze wiec o takiego skrypta .
Pozdro !!!
 
Odp: Walenie wave !

PHP:
if [$target.posx == $posx-1 && $target.posy == $posy-1] { moven | turnw } | if [$target.posx == $posx+1 && $target.posy == $posy-1] { moven | turne } | if [$target.posx == $posx+1 && $target.posy == $posy+1] { moves | turne } | if [$target.posx == $posx-1 && $target.posy == $posy+1] { moves | turnw } | if [$target.posy == $posy-1] { turnn } | if [$target.posx == $posx+1] { turne } | if [$target.posy == $posy+1] { turns } | if [$target.posx == $posx-1] { turnw } | if [$playersaround.8 == 0 && $targetingon && $monstersaround.4 >= 1 && $mp >= 300] {wave 'exevo tera hur' | wait 900}
skrypt wyci?ty st?d

posta? bije, je?li nie ma nikogo na ekranie, je?li chcesz aby bi?a nawet jak kto? b?dzie, usu? "$playersaround.8 == 0 && "
 
Odp: Walenie wave !

Skrypt wy?ej b?dzie bi? hura zanim jeszcze ustawi si? naprzeciw potworka :)

PHP:
auto 100 if [$target.posx == $posx-1 && $target.posy == $posy-1] {moven | turnw} | if [$target.posx == $posx+1 && $target.posy == $posy-1] {moven | turne} | if [$target.posx == $posx+1 && $target.posy == $posy+1] {moves | turne} | if [$target.posx == $posx-1 && $target.posy == $posy+1] {moves | turnw} | if [$target.posy == $posy-1] {turnn} | if [$target.posx == $posx+1] {turne} | if [$target.posy == $posy+1] {turns} | if [$target.posx == $posx-1] {turnw} | if [$playersaround.8 == 0 && $monstersaround.1 >= 1 && $mp >= 170] {wave 'exevo vis hur'}
 
Odp: Walenie wave !

Skrypt wy?ej b?dzie bi? hura zanim jeszcze ustawi si? naprzeciw potworka :)
PHP:
auto 100 if [$target.posx == $posx-1 && $target.posy == $posy-1] {moven | turnw} | if [$target.posx == $posx+1 && $target.posy == $posy-1] {moven | turne} | if [$target.posx == $posx+1 && $target.posy == $posy+1] {moves | turne} | if [$target.posx == $posx-1 && $target.posy == $posy+1] {moves | turnw} | if [$target.posy == $posy-1] {turnn} | if [$target.posx == $posx+1] {turne} | if [$target.posy == $posy+1] {turns} | if [$target.posx == $posx-1] {turnw} | if [$playersaround.8 == 0 && $monstersaround.1 >= 1 && $mp >= 170] {wave 'exevo vis hur'}
?artujesz sobie?
Jest funkcja "wave" kt?ra dzia?a tylko wtedy, gdy cel jest na prost nas.
My?lisz ?e jak zmienisz z 4 na 1 w "$monstersaround.1 >= 1" to wtedy b?dzie dzia?a? lepiej? A co je?li potworek jest 2sqm od nas, a mo?na go bij z tera/vis hura?
Pomy?l zanim skrytykujesz
 
Odp: Walenie wave !

Skrypt wy?ej b?dzie bi? hura zanim jeszcze ustawi si? naprzeciw potworka :)
PHP:
auto 100 if [$target.posx == $posx-1 && $target.posy == $posy-1] {moven | turnw} | if [$target.posx == $posx+1 && $target.posy == $posy-1] {moven | turne} | if [$target.posx == $posx+1 && $target.posy == $posy+1] {moves | turne} | if [$target.posx == $posx-1 && $target.posy == $posy+1] {moves | turnw} | if [$target.posy == $posy-1] {turnn} | if [$target.posx == $posx+1] {turne} | if [$target.posy == $posy+1] {turns} | if [$target.posx == $posx-1] {turnw} | if [$playersaround.8 == 0 && $monstersaround.1 >= 1 && $mp >= 170] {wave 'exevo vis hur'}

Skrypt jest w 90% m?j, widz?, ?e jest poprawny. Pisz? profesjonalne skrypty i gwarantuj?, ?e skrypt dzia?a.

@edit
Mo?e doda?bym bym tylko wait'a przed wave na oko?o 200 ms.
PHP:
auto 100 if [$target.posx == $posx-1 && $target.posy == $posy-1] {moven | turnw} | if [$target.posx == $posx+1 && $target.posy == $posy-1] {moven | turne} | if [$target.posx == $posx+1 && $target.posy == $posy+1] {moves | turne} | if [$target.posx == $posx-1 && $target.posy == $posy+1] {moves | turnw} | if [$target.posy == $posy-1] {turnn} | if [$target.posx == $posx+1] {turne} | if [$target.posy == $posy+1] {turns} | if [$target.posx == $posx-1] {turnw} | if [$playersaround.8 == 0 && $monstersaround.1 >= 1 && $mp >= 170] { wait 200 | wave 'exevo vis hur'}
 
Ostatnia edycja:
Odp: Walenie wave !

?artujesz sobie?
Jest funkcja "wave" kt?ra dzia?a tylko wtedy, gdy cel jest na prost nas.
My?lisz ?e jak zmienisz z 4 na 1 w "$monstersaround.1 >= 1" to wtedy b?dzie dzia?a? lepiej? A co je?li potworek jest 2sqm od nas, a mo?na go bij z tera/vis hura?
Pomy?l zanim skrytykujesz

Nie zauwa?y?em funkcji wave. Wybacz :(
 
Odp: Walenie wave !

Ale wypierdolicie...
Ten skrypt by pewnie nie istnial gdyby diksus go nie napisal, a gdybym ja go nie odkopal w czelusciach tego zasranego forum, wiec wszystko musi dzialac. A co do weave to nie wiem po co sie wpierdalac w ogole w czyjes skrypty ;< Ja sie tam nie wpierdalam, a przynajmniej nie zawsze ;o
 
Status
Zamknięty.
Do góry