What's new

Warrock Hack [C++]

Status
Not open for further replies.

Drags

Hennessey
Joined
Aug 5, 2008
Messages
1,024
Reaction score
125
Age
29
Jako ?e wiele os?b prosi mnie o hacki postanowi?em zrobi? poradnik jak zrobi? hacki samemu.

Potrzebujemy:
DX8 - Summer SDK

Scan

The Empty D3D folder!

Scan

Microsoft Visual C++ 6.0

Scan

lub (nie testowa?em)





Pobierz te 3 rzeczy i zainstaluj DX8-Summer.
Zainstaluj te? c++6.

Kiedy ju? wypelnisz w.w. (wyzej wymienione) kroki wypakuj 'EmptyD3D folder' i umie?? go na pulpicie! Teraz otw?rz c++6 i kliknij 'file/Open Workspace'
Nast?pnie wybierz folder 'EmptyD3D' a w nim wybierz plik nazwany "TatniumD3D.dsw" otw?rz go - 2x LPM - (lewy przycisk myszy)

Teraz musimy musimy za??czy? pliki z DX9-summer wi?c klikamy Tools/Options. Nast?pnie klikamy na "Directories".

W okienku "Show Directories for:
powinno by? zaznaczone 'Include files"
Teraz poni?ej ostatniego "include'a", kt?rym powinno by? Visual studio Include
w1s6k0.jpg



Kliknij pod ostatni? linijk? i powinny pojawi? si? 3 kropki, kliknij na nie. Powinno otworzy? si? okno w kt?rym musimy znale?? DX8-SummerFolder.

30c6gif.jpg


Kiedy ju? znajdziesz DX8-SummerFolder kliknij na "Include folder", wtedy kliknij na OK.

Teraz dodamy Library folders.
Naci?nij na okienko pod "Show Directories" - tam gdzie wcze?niej powinno by? 'Include files" i zmie? na Library Files.
Powinno to wygl?da? tak:

hs3k90.jpg


Teraz robimy to samo co wcze?niej - klikamy pod ostatnim "included file" a? pojawi? si? kropki. Znowu wybieramy folder DX8-summer i klikamy 2x na folder "LIB" nast?pnie klikamy OK. Znowu klikamy OK i okno powinno si? zamkn??.

Teraz postaram si? wyt?umaczy? podstawy. Postaram si?, ?eby by?o to jak najbardziej zrozumia?e. (Nie jestem z mistrzem w D3D)

Dobra, teraz przewi? stron? na g?r? i znajd? kod zaznaczony w k??ko.

23trqdw.jpg


Tutaj dodajemy Addresy do naszego hacka.
Na obrazku mamy:

#define ullammo_Addie1 0x000000
#define ullammo_Addie2 0x000000
#define ullammo_Addie3 0x000000
#define boxs_Addie1 0x00000

Wi?c je?li chcemy doda? nowego hacka napiszemy podobnie tylko zmienimy nazwe. Dla przyk?adu dodamy "Circles"!


#define ullammo_Addie1 0x000000
#define ullammo_Addie2 0x000000
#define ullammo_Addie3 0x000000
#define boxs_Addie1 0x00000
#define circles_Addie1 0x0000

Proste!

Teraz je?li przelecisz troszk? na d?? powiniene? zobaczy?:

bool CH_Unlimammo = false;
bool CH_Boxs = false;

Tutaj musimy doda? nasz nowy hack tym samym sposobem jak inne. Wi?c dodajemy "Circles" do listy:

bool CH_Unlimammo = false;
bool CH_Boxs = false;
bool CH_Circles = false;

Teraz je?li przelecimy troch? ni?ej powiniene? zobaczy? to:

int highlight[2] = {1,0};

Teraz musimy doda? 2 rzeczy. Zmienimy 2 i 1,0.. Powinno to wygl?da? tak:

int highlight[3] = {1,0,0};

Pami?taj, ?eby dodawa? ',0' zawsze kiedy dodasz nowego hacka. Wyj?tkiem jest np. Stamina - bo tam mamy offset. Ale wyt?umacz? to p??niej...

Mam nadziej? ?e si? nie zgubi?e??

Jedziemy dalej. (ni?ej )

Teraz szukamy linijek:

char unlimammostring[20] = {NULL};
char boxsstring[20] = {NULL};

Znowu dodajemy nasze "Circles". Tak jak na przyk?adzie poni?ej:

char unlimammostring[20] = {NULL};
char boxsstring[20] = {NULL};
char circlesstring[20] = {NULL};

Teraz musimy przeci?gn?? stron? ni?ej, a? znajdziemy zielony tekst
"ADD HACKS HERE!"
rtmk61.jpg

Tak jak na obrazku.

Ta cz??? mo?e by? troch? trudna dla pocz?tkuj?cych ale spr?bujemy...



Dobra.. Powinno to wygl?da? tak:

//----------------------------------------------
//-----------ADD HACKS HERE---------------------
{
if( CH_Unlimammo ) // UNLIM AMMO!
{
D3D_NOPING( ( void* )ullammo_Addie1, 3);
D3D_NOPING( ( void* )ullammo_Addie2, 3);
D3D_NOPING( ( void* )ullammo_Addie3, 3);
}
{
if( CH_Boxs )//BOXS
{
D3D_NOPING( ( void* )boxs_Addie1, 1);
}

//Add hack above here
{
return m_pD3Ddev->BeginScene();
}
}
}
//Add anouther } with every hack!

Dobra.. Wi?c dodaj "circles" powy?ej linijki

"//Add hack above here"

A nasz kod do "Circles" to:

{
if( CH_Circles )//CIRCLES
{
D3D_NOPING( ( void* )circles_Addie1, 1); //
}

Po dodaniu kodu do listy powinno to wygl?da? tak:

//----------------------------------------------
//-----------ADD HACKS HERE---------------------
{
if( CH_Unlimammo ) // UNLIM AMMO!
{
D3D_NOPING( ( void* )ullammo_Addie1, 3);
D3D_NOPING( ( void* )ullammo_Addie2, 3);
D3D_NOPING( ( void* )ullammo_Addie3, 3);
}
{
if( CH_Boxs )//BOXS
{
D3D_NOPING( ( void* )boxs_Addie1, 1);
}
{
if( CH_Circles )//CIRCLES
{
D3D_NOPING( ( void* )circles_Addie1, 1);
}
//Add hack above here
{
return m_pD3Ddev->BeginScene();
}
}
}
} - You add this in as well!
//Add anouther } with every hack!

Sprawd? czy na pewno dobrze to zrobi?e?...
Ok... w?a?nie doda?e? do twojego hacka kod na "Circles"... Idziemy dalej...

Przewi? troch? do do?u i powiniene? zobaczy? kolejny miejsce, gdzie b?dziemy musieli doda? nasz kod.

2r2t0tg.jpg


Wi?c skopiuj kod nale??cy dla "boxs" i wklej go poni?ej skopiowanej linijki.
Nast?pnie edytuj go, ?eby wygl?da? nast?puj?co:

sprintf(circlesstring, "%s", (CH_Circles ? "Circles ON" : "Circles OFF"));

To by?a linijka dla menu.. Chyba zd??yli?cie zauwa?y? do czego s?u?y..

Ok. Teraz troch? pod tym kodem powiniene? zobaczy? to.

2a4vnuo.jpg


Pod ostatni? linijk? w k??ku wklej to:

if(highlight[3]==1)
m_pFont_INFO->DrawText(15.0f, 140.0f, txtRed, circlesstring);
else
m_pFont_INFO->DrawText(15.0f,140.0f, txtGreen, circlesstring);

Zauwa? co si? zmieni?o mi?dzy tym kodem a kodem box?w. (Zmienili?my [2] na [3] - musisz to zmieni? po dodaniu ka?dej kolejne funkcji do twojego hacka. Zauwa? te?, ?e zmienili?ym "130" na "140" - je?li tego nie zmienimy napisy w menu hacka b?d? na siebie nachodzi?y.)

Wi?c teraz powinno to wygl?da? tak!
(w du?ym k??ku zaznaczone jest to co dodali?my, a w innych k??kach r??nice mi?dzy innymi funkcjami)

2sb0tup.jpg


Jedziemy dalej! O_O'

Przejed? scrollem troch? do do?u, a? zobaczysz to.

if(GetAsyncKeyState(VK_UP)&1)
{
//ADD +1 to were the 3 is so if its a new hack the 3 will be 4
for(int i=0; i < 3; i++)
{
if (highlight == 1)
{
int a = i-1;

if(a < 1)
break;

else
{
highlight[a]=1;
highlight=0;
break;
}
}
}
}


Ok teraz zobacz na obrazek i zaznaczone k??ko!

slpah1.jpg


Wi?c widzisz, ?e zaznaczy?em nr "3". Musimy zmieni? ten numer, za ka?dym razem kiedy dodamy jak?? funkcj? - wi?c teraz zmienimy "3" na "4"!

Teraz przejed? jeszcze troch? ni?ej. Wygl?da tak samo jak poprzedni ale tutaj zmienimy 2wie rzeczy... (Sp?jrz na obrazek)

33ej70z.jpg


Ok. Widzisz, ?e zaznaczy?em numer "3". Zasada si? powtarza - zwi?kszamy, za ka?dym razem kiedy dodajemy jak?? funkcj? do naszego hacka - analogicznie znowu zmieniamy "3" na "4"...

W drugim k??ku zaznaczy?em numer "2". Oznacza on 'ile funkcji ma nasz hack' - zmieniamy "2" na "3" // - (proste biggrin.gif)

Dobra.. Zosta?a nam ostatnia rzecz.. (chyba..)
Przejed? troch? ni?ej a? zobaczysz to!

40zt1.jpg


Teraz skopiuj kod odpowiedzialny za Boxs i wklej poni?ej.
Wi?c powinno to wygl?da? tak:

if(highlight[1] == 1 && (GetAsyncKeyState(VK_RIGHT)&1))
CH_Unlimammo = !CH_Unlimammo;

if(highlight[2] == 1 && (GetAsyncKeyState(VK_RIGHT)&1))
CH_Boxs = !CH_Boxs;

if(highlight[2] == 1 && (GetAsyncKeyState(VK_RIGHT)&1))
CH_Boxs = !CH_Boxs;

Teraz dostosuj to do Circles (zmie? z Boxs na Cicrcles)
A b?dzie to wygl?da?o tak:

if(highlight[1] == 1 && (GetAsyncKeyState(VK_RIGHT)&1))
CH_Unlimammo = !CH_Unlimammo;

if(highlight[2] == 1 && (GetAsyncKeyState(VK_RIGHT)&1))
CH_Boxs = !CH_Boxs;

if(highlight[3] == 1 && (GetAsyncKeyState(VK_RIGHT)&1))
CH_Circles = !CH_Circles;

To tak jakby koniec..

No mo?e troch? tego du?o jak na pocz?tek ale teraz z czasem b?dzie to dla ciebie ?atwiejsze

Dobra. Teraz kliknij na "Build" nast?pnie na 'Rebuild All" !
Je?li zrobi?e? wszystko dobrze.. // - (I je?li przet?umaczy?em dobrze biggrin.gif)
To nie powiniene? mie? ?adnych b??d?w (errors) O_O.

Teraz znowu kliknij na "Build" nast?pnie na "Batch Build" i "Rebuild ALL".
Teraz przejd? do twojego folderu "Empty_D3D" nast?pnie do "Release"
Powiniene? zobaczy? nowy plik "Tatnium D3D".
Wi?c w??cz go.
Powinno pisa? "wchang.com D3D press End for end the injection" - Naci?nij OK
Teraz w??cz Warrocka i zaloguj si?. Powiniene? zobaczy? twoje menu D3D po lewej stronie twojego monitora.

U?ywaj przycisk?w "Up" i "Down", ?eby porusza? si? po li?cie.
?eby ustawi? hacka na "On" albo na "Off" kliknij praw? strza?k?.


Mam nadziej?, ?e to wam pomog?o


PORADNIK PISANY W CZ??CI PRZE ZEMNIE I W CZ??CI PRZEZ DWIE OSOBY.

ZABRANIAM KOPIOWANIA NA INNE FORA BEZ MOJEJ ZGODY.
 
Last edited:

dudek098

User
Joined
Dec 23, 2008
Messages
18
Reaction score
0
Odp: Warrock Hack [C++]

dziex za pomoc pszyda sie chce pszetestowac te hacki podales zly link:potrzebujemy:
DX8 - Summer SDK

Scan
 
Last edited:

jazza

Advanced User
Joined
Aug 30, 2008
Messages
350
Reaction score
29
Odp: Warrock Hack [C++]

Thx, szukalem tego troche :) niedlugo sproboje jak sciagne warrocka znowu bo sie zwalil ;/

Ogolem to niezle musiales sie nad nim nameczyc o_O
 

dudek098

User
Joined
Dec 23, 2008
Messages
18
Reaction score
0
Odp: Warrock Hack [C++]

niegadaj ze bedziesz hackowac lol2 a jak bedziesz to na germanach bo ba poland jest tak i tak duzo hackerow
 

Mspiewak3

Active User
Joined
Apr 26, 2008
Messages
78
Reaction score
0
Odp: Warrock Hack [C++]

Drag wyja?nij dok?adnie do czego to s?u?y bo niekt?rzy pewnie nie domy?l? si?. Ja na przyk?ad nie wiem do czego ;) I wrzu? dzia?aj?ce linki do ?ci?gania.
 
Status
Not open for further replies.
Top