Nieruchomy Poruszyciel
Advanced User
- Joined
- Mar 4, 2013
- Messages
- 250
- Reaction score
- 14
Witam,
ot?? zmagam si? z pewnym problemem i to nie od dzi?, a mianowicie z problemem dotycz?cym gospodarki na serwerze, jak wiadomo gospodark? tworz? i nap?dzaj? gracze, m ich wi?cej tym lepsza i bardziej rozwini?ta ona jest, to oni wyznaczaj? ceny za poszczeg?lne itemy b?d? us?ugi w grze, lecz co z tego skoro pieni?dz nie ma praktycznie ?adnej warto?ci? Na ilu to ju? otsach widzia?em domki wysadzane po brzegi kas?, rozrzucanie pieni?dzy w dp jakby to by?y jakie? ?mieci dla low lvl no bo w sumie na co nam one skoro mo?na za nie kupi? domek, aola czy jakie? potki.
Coraz to cz??ciej my?l? o tym jak zwi?kszy? warto?? waluty w grze tak by nigdy nie by?o jej za du?o. Chcia?bym pozna? r?wnie? wasze zdanie na ten temat, a mo?e macie jakie? pomys?y odno?nie tej kwestii, osobi?cie my?l? nad kilkoma ideami:
-utrudnione zdobywanie pieni?dzy - z mob?w nie lootniemy za du?o pieni?dzy, wr?cz prawie wcale, za to mo?emy zdoby? z nich common itemy za kt?e w du?ych ilo?ciach mo?emy zainkasowa? par? groszy oraz rare itemy za kt?re mo?emy dosta? ju? bardziej przyzwoite pieni??ki, rare itemy b?d? r?wnie? s?u?y?y do quest?w oraz story quest?w czy nawet sag dzi?ki czemu ich warto?? nie b?dzie dyktowana przez npc, lecz graczy i zapotrzebowanie na dany item.
-upgrade item?w - ka?dy item jaki lotniemy, nie wa?ne jakiego tieru czy najwy?szego czy najni?szego b?dzie na pierwszym poziomie i jego bazowe statystki b?d? wynosi? 1:1, zale?nie od tieru itemy b?d? mia?y mo?liwo?? upgradu na dany lvl, ilo?? dodatkowych statystyk po upgradzie b?dzie r?wnie? zale?y od tieru, dodatkowo cena upgradu b?dzie ros?a wraz z lvl itemu i te? b?dzie zale?na od tieru, dzi?ki czemu pieni?dz b?dzie nieustannie potrzebny chocia?by po to by?my mogli nosi? gone eq, lvl i tiery pozwol? na r??norodno?? cenow? - im wy?szy tier i lvl tym wi?cej pieni?dzy b?dzie m?g? zarobi? sprzedaj?cy
-brak item shopa, caly premium content typu exp boost, loot boost, pacc b?d? dost?pne do kupienia w grze u npc, a w zamian za dotacj? b?dziemy mogli otrzyma? premium walut? za kt?r? kupimy to samo, kupimy outfit, zmienimy sw?j nick.
-itemy regeneracyjny b?d? zr??nicowane, itemy te b?d? mia?e sw?j lvl stage, im wi?kszy lvl postaci tym dro?sze specyfiki.
-aole i blessy b?d? drogie co zmusi graczy do grania z g?ow? by nie umrze? gdy? b?dzie to ma?o op?acalne, jest to te? w pewnym stopniu zach?ta do grania r?cznie gdy? moby b?d? tak skonfigurowane, ?e expienie na bocie b?dzie zbyt risky.
Na razie to wszystko co przychodzi mi do g?owy. Czekam na wasze opinie i pomys?y
ot?? zmagam si? z pewnym problemem i to nie od dzi?, a mianowicie z problemem dotycz?cym gospodarki na serwerze, jak wiadomo gospodark? tworz? i nap?dzaj? gracze, m ich wi?cej tym lepsza i bardziej rozwini?ta ona jest, to oni wyznaczaj? ceny za poszczeg?lne itemy b?d? us?ugi w grze, lecz co z tego skoro pieni?dz nie ma praktycznie ?adnej warto?ci? Na ilu to ju? otsach widzia?em domki wysadzane po brzegi kas?, rozrzucanie pieni?dzy w dp jakby to by?y jakie? ?mieci dla low lvl no bo w sumie na co nam one skoro mo?na za nie kupi? domek, aola czy jakie? potki.
Coraz to cz??ciej my?l? o tym jak zwi?kszy? warto?? waluty w grze tak by nigdy nie by?o jej za du?o. Chcia?bym pozna? r?wnie? wasze zdanie na ten temat, a mo?e macie jakie? pomys?y odno?nie tej kwestii, osobi?cie my?l? nad kilkoma ideami:
-utrudnione zdobywanie pieni?dzy - z mob?w nie lootniemy za du?o pieni?dzy, wr?cz prawie wcale, za to mo?emy zdoby? z nich common itemy za kt?e w du?ych ilo?ciach mo?emy zainkasowa? par? groszy oraz rare itemy za kt?re mo?emy dosta? ju? bardziej przyzwoite pieni??ki, rare itemy b?d? r?wnie? s?u?y?y do quest?w oraz story quest?w czy nawet sag dzi?ki czemu ich warto?? nie b?dzie dyktowana przez npc, lecz graczy i zapotrzebowanie na dany item.
-upgrade item?w - ka?dy item jaki lotniemy, nie wa?ne jakiego tieru czy najwy?szego czy najni?szego b?dzie na pierwszym poziomie i jego bazowe statystki b?d? wynosi? 1:1, zale?nie od tieru itemy b?d? mia?y mo?liwo?? upgradu na dany lvl, ilo?? dodatkowych statystyk po upgradzie b?dzie r?wnie? zale?y od tieru, dodatkowo cena upgradu b?dzie ros?a wraz z lvl itemu i te? b?dzie zale?na od tieru, dzi?ki czemu pieni?dz b?dzie nieustannie potrzebny chocia?by po to by?my mogli nosi? gone eq, lvl i tiery pozwol? na r??norodno?? cenow? - im wy?szy tier i lvl tym wi?cej pieni?dzy b?dzie m?g? zarobi? sprzedaj?cy
-brak item shopa, caly premium content typu exp boost, loot boost, pacc b?d? dost?pne do kupienia w grze u npc, a w zamian za dotacj? b?dziemy mogli otrzyma? premium walut? za kt?r? kupimy to samo, kupimy outfit, zmienimy sw?j nick.
-itemy regeneracyjny b?d? zr??nicowane, itemy te b?d? mia?e sw?j lvl stage, im wi?kszy lvl postaci tym dro?sze specyfiki.
-aole i blessy b?d? drogie co zmusi graczy do grania z g?ow? by nie umrze? gdy? b?dzie to ma?o op?acalne, jest to te? w pewnym stopniu zach?ta do grania r?cznie gdy? moby b?d? tak skonfigurowane, ?e expienie na bocie b?dzie zbyt risky.
Na razie to wszystko co przychodzi mi do g?owy. Czekam na wasze opinie i pomys?y