DanJ93
ElfBot Helper
- Joined
- Jan 18, 2009
- Messages
- 2,631
- Reaction score
- 198
Skrypt polega na tym, ?e u?ywaj?c jakiego? itema (np. kilofa) na innych itemach wypisanych w [kwadratowych nawiasach] (np. kamienie szlachetne) i mamy X% szansy ?e otrzymamy losowy item z {nawias?w} przypisanych do item?w, na kt?rych u?yli?my np. kilofa
Skrypt jest autorstwa [USER]DanJ93[/USER], przy skrypcie pomaga? [USER]Oskar[/USER].
data/actions/actions.xml
data/actions/scripts/ tworzymy plik gornik.lua i wklejamy do niego:
Skrypt jest autorstwa [USER]DanJ93[/USER], przy skrypcie pomaga? [USER]Oskar[/USER].
data/actions/actions.xml
PHP:
<action itemid="XXX" event="script" value="gornik.lua"/>
PHP:
--[[
Author: DanJ93 & Oskar
--]]
local config = {
[1294] = {111, 112, 113, 114}, -- small stone
[2145] = {222, 223, 224, 225}, -- small diamond
[2146] = {2493, 2494, 2495, 7891}, -- small sapphire
[2147] = {2493, 2494, 2495, 7891}, -- small ruby
[2149] = {2493, 2494, 2495, 7891}, -- small emerald
[2150] = {2493, 2494, 2495, 7891} -- small amethyst
}
local items = {}
for item, _ in pairs(config) do
table.insert(items, item)
end
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
local teksty = {'Nic sie nie krylo w ' .. getItemNameById(itemEx.itemid) .. '', 'Zbyt mocno udezyles, roztrzaskales przedmiot znajdujacy sie w ' .. getItemNameById(itemEx.itemid) .. '', 'Nic nie bylo w ' .. getItemNameById(itemEx.itemid) .. '', 'Upusciles ' .. getItemNameById(itemEx.itemid) .. ' ktory sie rozwalil'}
local tekst = math.random(1, #teksty)
if config[itemEx.itemid] then
local itemek = config[itemEx.itemid][math.random(1, #config[itemEx.itemid])]
if math.random(100) <= 33 then
doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid), CONST_ME_POFF)
return doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, 'Uderzenie bylo za lekkie, aby rozlupac' .. getItemNameById(itemEx.itemid) .. '.')
end
if math.random(100) <= 14 then
doRemoveItem(item.uid, 1)
doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid), CONST_ME_POFF)
return doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, 'Zniszczyles ' .. getItemNameById(item.itemid) .. '.')
end
doRemoveItem(itemEx.uid, 1)
if math.random(100) <= 4 then
doRemoveItem(item.uid, 1)
doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid), CONST_ME_POFF)
return doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, 'Zniszczyles ' .. getItemNameById(item.itemid) .. ' i ' .. getItemNameById(itemEx.itemid) .. '.')
end
if math.random(100) <= 13 then
doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid), CONST_ME_POFF)
return doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, '' .. teksty[tekst] .. '.')
end
if math.random(100) <= 20 then
doPlayerAddItem(cid, itemek)
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, 'Wykules ' .. getItemNameById(itemek) .. ', ale ' .. getItemNameById(item.itemid) .. ' ulegl zniszczeniu!')
return doRemoveItem(item.uid, 1)
else
doPlayerAddItem(cid, itemek)
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, 'Wykules ' .. getItemNameById(itemek) .. '!')
end
else
local x = ''
for i = 1, #items do
x = x .. getItemNameById(items[i]) .. (i < #items-1 and ', ' or i == #items-1 and ' lub ' or '.')
end
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, '' .. getItemNameById(item.itemid) .. ' musisz uzyc na jednym z tych kamieni: ' .. x)
end
return true
end