Oskar
Forum friend
- Dołączył
- Styczeń 24, 2009
- Posty
- 2256
- Liczba reakcji
- 331
Prosta funkcja, a cz?sto potrzebna:
U?ycie bardzo proste:
requiedItems to wymagane przedmioty, kt?re gracz musi posiada? przy sobie, wype?niamy w ten spos?b: {itemId1, count1, itemId2, count2, ... , itemIdX, countX}.
rewardItemId to itemId przedmiotu, kt?ry otrzymamy w zamian za wymian? wy?ej wymienionych
rewardCount to ilo?? nagrody.
Proste?
PHP:
function doChangeItems(requiedItems, rewardItemId, rewardCount)
local count = 0
for i = 1, #v.requiedItems / 2 do
if getPlayerItemCount(cid, v.requiedItems[i*2-1]) >= v.requiedItems[i*2] then
count = count + 1
end
end
if count == #requiedItems / 2 then
for i = 1, #requiedItems / 2 do
doPlayerRemoveItem(cid, requiedItems[i*2-1], requiedItems[i*2])
end
return doPlayerAddItem(cid, rewardItemId, rewardCount)
end
return true
end
PHP:
doChangeItems(requiedItems, rewardItemId, rewardCount)
rewardItemId to itemId przedmiotu, kt?ry otrzymamy w zamian za wymian? wy?ej wymienionych
rewardCount to ilo?? nagrody.
Proste?