Kenor
Senior User
- Joined
- May 23, 2009
- Messages
- 967
- Reaction score
- 21
Siema wszystkim! Tu Replikator TV, Dzi? postanowi?em przeprowadzi? wywiad z moim kumplem - UnixStyle297 - czyli tw?rca nowej ery w ?wiecie ots?w.
Przygotowani?? To zaczynamy.
I) ?ycie u?ytkownika UnixStyle297:
1) Hej Unix, czy sie zgadzasz na przeprowadzenie wywiadu z najbardziej zapracowanym, wyobcowanym z for?w, cichym, ale przede wszystkim prowadz?cym najwi?ksz? dzia?alno?? nowej ery ots?w - czyli z Tob??
UnixStyle297: Jasne , Ile tych pyta?? sto, dwie?cie, dziewi??set?
2) To dos?ownie zajmie par? minut. A wi?c po pierwsze: Przedstaw nam sie tutaj i powiedz sk?d jeste?.
UnixStyle297: Nazywam si? Mateusz, mieszkam obecnie w Bia?ymstoku, mam 19 lat.
3) Czym si? interesujesz i do jakiej szko?y ucz?szczasz?
UnixStyle297: Hmm. tego jest od groma xd, a wi?c: Informatyka, Grafika, Programowanie, Bezpiecze?stwo system?w i ochrona przed z?o?liwym oprogramowaniem, Dobra Muza, Czaty na gg, i napewno moja dzia?alno?? czyli Nowa Era OTS - Unreal 2D.
UnixStyle297: Uczeszczam do klasy maturalnej Technikum Elektrycznego w Bia?ymstoku na profilu Informatyk.
4) Mo?e podaj swoje "parametry cia?a", ile wa?ysz, ile masz wzrostu, czym si? zajmujesz, uprawiasz sport jaki?? chodzisz na si?ownie mo?e?
UnixStyle297: Oo m?j ulubiony temat: 191 cm/h, 118 kg/w, pakuje teraz ?apy, si?ownia i stejki to moje ulubione zaj?cie, mam 47,5 cm w bicu, co tam jeszcze: basen, a m?j ulubiony sport to siedzenie przed kompem i opier.... dalej m?wi? nie musz?...
5) Jak wygl?da tw?j zwyk?y dzie?
UnixStyle297: Wstaj? o 9.00 zazwyczaj, jem ?niadanie, myj? si?, jad? do szko?y, przyjezd?am p??no oko?o 18.00 ka?dego dnia, jem obiad, ucz? si? tak z godzin?, nast?pnie podpracowuj? projekt U2D98, mam w domu si?owni?(sztanga narazie i odwa?niki i ?awka), to troch? porobi? ?apy, nast?pnie musz? zarz?dza? kana?ami na youtube, tnet, otland, gg, facebook, fotka, myspace troche tego jest, wi?c popisz? z lud?mi i id? spa? o 3 w nocy 4 nad ranem, odsypiam w weekendy.
6)Dobrze, a powiedz mi, co jesz na obiad na ?niadanie?
UnixStyle297: Stejkie wo?owe/wieprzowe, kurczaki, ziemniaki, do tego sur?wka, mleko, oko?o 8 jajek - to moja osobista dieta, kt?r? stosuj? co 3 dni. Bo codziennie mnie nie sta?.
Replikator(Xandros):dobrze przejd?my do nast?pnego dzia?u.
II) Kana? uzytkownika unixstyle297 na YT i popularno?? U2D:
1)Jaka liczba os?b was ogl?da na kanale YT:
UnixStyle297: w sumie jest to oko?o 50 filmik?w(44 filmy to playlista Unreal RTNP, 4 filmy o U2D98, i jeden poradnik komputerowy), zamierzamy wi?cej ich umieszcza? w miar? czasu i mo?liwo?ci, w sumie oglada?o nas ponad 3000 os?b jest to szczeg?lnie niewiele.
UnixStyle297: je?li chodzi o sam? nazw? Unreal nie wiem dlaczego Polacy do tego czuj? tak? odraz?, wi?kszo?? to dzieci YT po 13, 14 lat co nie potrafi? doceni? ze ten projekt to sie robi g?ownie dla nich ?eby mogli w co gra? , zeby spo?eczno?? ots?w nie upad?a na rl mapach, a oni to olewaj? i my?l? na jak? rl mapk? dzis wej?? i pogra? 1 dzie?
2)Dlaczego gracze gier FPP i RPG czuj? odraze do gry Unreal?
UnixStyle297: nigdy tego si? nie dowiemy, ale w tego typu gry graj? ludzie doro?li ze Stan?w Zj. co maj? po 30, 40 lat, ja osobi?cie w to nie gram, tylko robie projekt oparty o t? gr? - Unreal RTNP/Unreal 2
3)Jeste? fanem Unreala, a powiedz mi dlaczego? Co w nim takiego jest?
UnixStyle297: No w samej grze nic nie ma poza strzelanin?, ale nie rozumiem jednej rzeczy - dlaczego ludzie ceni? co? co jest skopiowane i podmieniona nazwa autora, o ile mi wiadomo o historii powstawania gier 3D FPP - to jedyny porz?dny silnik do gier 3D jeszcze w 97 roku to by? w?a?nie Unreal Engine 1.0, jedynym wyj?tkiem by? silnik doom 1 co mia?o miejsce oko?o lat 94,95 XX wieku, ale to w?a?nie Unreal Engine nale?y sk?ada? ho?d ?e powsta?y te half lify i csy, co prawda chyba nie ten silnik ale wiem tylko ?e firma ID i halflife owners wzi?li w?a?nie najwi?cej klas(prog. class) z Unreal Engine i to im powinni?my wszyscy dzi?kowa?, ?e dzi? gramy w CS.
4)Je?li chodzi o Rap po czyjej jeste? stronie, Lukasyna i Peji , czy TD i Molesty/Eldo?
UnixStyle297: Proste ?e Peja i Lukas, je?li chodzi o Polski Rap to jestem zbulwersowany tym ?e wi?kszo?? fan?w hip hopu/rapu s? za Eldo/Grubsonem/Molest?/ i TDFem, ale to s? idioci, bo prawdziwa strona Rapu to tak naprawd? Peja i nikt jemu nie dor?wna, koniec.Spo?ecze?stwo Polskie schodzi na psy.
III) Pomys? twego bloga na YT?:
1)Kiedy b?dziesz tworzy? sw?j blog na YT i jakie tematy b?dzie obejmowa?:
UnixStyle297: Od marca 2012 b?dzie moja twarz na YT, pod innym kana?em(dam odno?nik): b?d? to przede wszystkim filmiki dla ?miechu, ?mieszne teksty, ?mieszne tematy, ?mieszne tre?ci, jednym s?owem ?al-comedy dla fun'a
2) Jak my?lisz u?ytkownicy polubi? teksty hardkorowego koksa , ba?ki blog przerobione, i w twoim wydaniu? Jak b?dzie to wygl?da?o, co na to rodzina , znajomi?
UnixStyle297: Z pewno?ci? wi?szo?? przegl?daj?cych, m?j blog b?dzie si? z pewno?ci? r??ni? od innych blog?w na YT, b?dzie to krzes?o, komputer i wirtualny ?mieszny podk?ad d?wi?ku ale g?os m?j, a swoj? osob? to si? nie przejmuj? i tak to ostatni rok
3) Ha, my?lisz ?e si? to spe?ni s?ynny Armageddon 2012?
UnixStyle297: Z tego co mi wiadomo bajka to nie jest. I napewno ci co nie wierz?, zgin? w korku do Warszawy
4) My?lisz o zarobku z bloga?
UnixStyle297: narazie go nie mam i d?ugo nie b?dzie on popularny, i nie licz? mi si? pieni?dze, ale kto wie co b?dzie...
IV) Unreal 2D 98/RTNP
1) Czy uwa?asz ?e U2D b?dzie projektem cenionym przez wszystkich graczy Tibii?
UnixStyle297: By? mo?e, ale po?yjemy zobaczymy... W ko?cu tylko 7 serwer?w ma muzyk? w kliencie i w?asne grafiki(razem oko?o 7 ty? sprit?w teraz na koniec planuj? doj?? do limitu czyli: 65535 sprit?w og??em to jakie? jeszcze z 27000), a jeszcze ma?o kt?ry d?wi?ki podczas zdarzenia, walki...
2) Uwa?asz siebie za programist??
UnixStyle297: Sk?d nigdy tego nie ogarnia?em (w?a?nie sie staram), bardziej pasuje mi pseudonim grafik
3) Czy U2D98 jest odporny na crashe bugi?
UnixStyle297: Narazie nie wiadomo, ale wszystko wyjdzie przy pierwszych testach na online... najwa?niejsze ?e b?dzie hostowany na prawdziwym dedyku z oprogramowaniem Kaspersky Endpoint Security, podpi?tym do super szybkiej sieci szkieletowej dzielonej na 30 komputer?w(serwer?w), w kt?rych przypada pr?dko?? po 80/80 downloadu uploadu z procesorem Intel Core i9 3,4 ghz z 32 gb ramu na 64 bitowym systemie windows server 2008
4) W skali od 1-10 na jak? skal? oceniasz zoorganizowanie w swojej firmie - Liandri Mining Corporation Inc.?
UnixStyle297: 4/10 - a to zbyt ma?o, g??wnie za ma?o ludzi do wsp??pracy w projekcie
5) Dlaczego bierzesz grafiki od Epic Games(ocena ludzi), wiesz ?e jest to karalne(ludzie chc? nabroi?)?
UnixStyle297o 1 grafiki s? stare i niepotrzebne im , po 2 nikt nie b?dzie marnowac czasu na zak?adanie mi kary z powodu przerysowania piksel po pikselu grafik, po 3 sam je robi?em , no z lekk? pomoc? Epic Games(widac ?e s? inne/inny kontur), po 4 epic games si? nie interesuje osobami prywatnymi tylko firmami typu Cipsoft(to przyk?ad), po 5 jak mi to udowodni? ?e to s? ich modele, skoro widoczna jest p?aszczyzna i to o niebo inna ni? na epic games,a tyl i boki to kopie p?aszczyzny przekszta?cone w r??ne siatki mapy prawdziwych program?w tj. Corel Photo Suite x6, po 7 nak?ada?em kolory, ostro?? i pikselizacj? , czemu s?dzisz ?e ich okrad?em, na pewno nie my?lcie ?e to CTRL+C, CTRL+V, to ponad 1 dzie? roboty na 3 obrazki modelu.
6)Jak my?lisz dlaczego ludzie ci chc? odebra? t? dzia?alno???
UnixStyle297: zazdro??, pomys?, chciwo??, i wi?kszo?? polak?w to Rosjanie - od stalina/komuna (dalecy krewni Rosjan) - dlatego maj? co? z g?ow?
7) Jak uwa?asz b?d? rywale/przeszkody?
UnixStyle297: Tak i to od groma, b?d? pr?bowac mnie na?ladowa? po to ?eby pokaza? ?e dzieci te? sta?, jak mo?e zbior? team 70 os?b to dogoni? mnie w modelach 2D
8)Jak postanowisz zebra? um?wion? ekip??
UnixStyle297: przez renom? bo to najwa?niejsze
9)Co jak projekt si? nie uda? nie ?al b?dzie ci czasu?
UnixStyle297: Nie to czysta przyjemno??
10)Powiedz nam jeszcze, jak zamierzasz zrobi? 27000 sprit?w 32x32 w przeci?gu 6 miesi?cy?
UnixStyle297: bra? si? do roboty i si? "nia upierd....?" .
V)Og??y:
1)Lubisz pracowa?/lubisz swoj? prac? jako grafik?
UnixStyle297: Taa. Na 100 %.
2)Masz jakie? hobby opr?cz informatycznych?
UnixStyle297: Si?ownia, Jedzenie, Rybki Akwariowe - mam 3 wielkie akwaria - handluj?.
3)Co chodujesz w tak du?ych akwariach:
UnixStyle297: gupiki, krewetki, molinezje, ro?liny - razem oko?o 200 z? zarobku na 3 miesi?ce
4)Jak? muzyk? lubisz pr?cz Rapu:
UnixStyle297: g??wnie metal i pop
5)Jakiej muzyki nie lubisz?
UnixStyle297: Techno = ?al*?al*|?al*3|/2 i Justina Biebera to kompletne zero, ale widzisz - kas? ma.
6)Gra?e? w Tibi? kiedy?? czy tylko na OTS?
UnixStyle297: Taa, Secura, Guardia, Pandoria, Celesta, Luminera
7) Oo a jakie lvl mia?e??
UnixStyle297: Niskie, Hackni?te mi to: Royal Thorlen Secura 74 lvl, Galdeox Fugis 60 lvl, Edora Ksinndu 88 lvl, Eeaksandroon on Luminerra 37 lvl, Eksandron On Luminera 115 lvl, Hainton Afus Montain - 56 lvl Pandoria, reszta to 30,40 lvle shackowane, odebrane (mi), mia?em duzo hack?w gdy? mia?em pecha w ?yciu. Obecnie gram troch?(po 4 h /tydz.) na Pandorii(tak dla relaksu) mam 78 lvl(nick w tajemnicy).
8)Dobrze b?dziemy ju? ko?czy?, powiedz mi ile dziennie po?wiecasz dla rozwoju projektu U2D?
UnixStyle297: oko?o pi?tnastu godzin w dni wolne i czterech w dni powszednie(czasami nie sypiam do pi?tej nad ranem.
9) Nie czujesz si? przem?czony prac??
UnixStyle297: Niee, to czysta przyjemno??...
10)Powiedz nam mo?e o s?ynnym grey/blue sharku i medusie na koniec
UnixStyle297: za czas?w ma?olata wymy?la?em ulepszenia do gry tibia i testowa?em to na OTS, to ja wymy?li?em oko?o roku 2007 grey i blue sharka i oko?o 2006 medus? - mia?a wygl?da? jak skorpion chodz?cy ty?em.
11) Co proponujesz dla Cipsoftu jakie pomys?y?
UnixStyle297: Nie chc? mi si? o tym gada?, to firma wielkich oszust?w ?upi?c? kas? za nic... PACC 90 dni - 105 z? Ha! Ha! i ?eby se pogra? top musisz si? wysila? 30 godzin /24 na FACC, a wi?c drogi Cipsofcie: daj? Tobie pomys?: wa?ka (fly) z Unreala RTNP, Schlaf gut...
Replikator TV:
Dzi?kuj? wszystkim to by? UnixStyle297: "Cz?owiek nies?usznie zbanowany przez Znote i Elfa, co planuje zmienic Tibi?", a my wracamy do studia Longhorn Polish Unreal 2D Studio. Dzi?kuj? ci za wywiad Unix.
Credits:
Wyst?pili: Replikator i Unix
Pomys?: Syria i Lauren
Opracowanie: Unix i Xeman Najman
Pozdrawia Elitarna Ekipa Unreal 2D.
Przygotowani?? To zaczynamy.
I) ?ycie u?ytkownika UnixStyle297:
1) Hej Unix, czy sie zgadzasz na przeprowadzenie wywiadu z najbardziej zapracowanym, wyobcowanym z for?w, cichym, ale przede wszystkim prowadz?cym najwi?ksz? dzia?alno?? nowej ery ots?w - czyli z Tob??
UnixStyle297: Jasne , Ile tych pyta?? sto, dwie?cie, dziewi??set?
2) To dos?ownie zajmie par? minut. A wi?c po pierwsze: Przedstaw nam sie tutaj i powiedz sk?d jeste?.
UnixStyle297: Nazywam si? Mateusz, mieszkam obecnie w Bia?ymstoku, mam 19 lat.
3) Czym si? interesujesz i do jakiej szko?y ucz?szczasz?
UnixStyle297: Hmm. tego jest od groma xd, a wi?c: Informatyka, Grafika, Programowanie, Bezpiecze?stwo system?w i ochrona przed z?o?liwym oprogramowaniem, Dobra Muza, Czaty na gg, i napewno moja dzia?alno?? czyli Nowa Era OTS - Unreal 2D.
UnixStyle297: Uczeszczam do klasy maturalnej Technikum Elektrycznego w Bia?ymstoku na profilu Informatyk.
4) Mo?e podaj swoje "parametry cia?a", ile wa?ysz, ile masz wzrostu, czym si? zajmujesz, uprawiasz sport jaki?? chodzisz na si?ownie mo?e?
UnixStyle297: Oo m?j ulubiony temat: 191 cm/h, 118 kg/w, pakuje teraz ?apy, si?ownia i stejki to moje ulubione zaj?cie, mam 47,5 cm w bicu, co tam jeszcze: basen, a m?j ulubiony sport to siedzenie przed kompem i opier.... dalej m?wi? nie musz?...
5) Jak wygl?da tw?j zwyk?y dzie?
UnixStyle297: Wstaj? o 9.00 zazwyczaj, jem ?niadanie, myj? si?, jad? do szko?y, przyjezd?am p??no oko?o 18.00 ka?dego dnia, jem obiad, ucz? si? tak z godzin?, nast?pnie podpracowuj? projekt U2D98, mam w domu si?owni?(sztanga narazie i odwa?niki i ?awka), to troch? porobi? ?apy, nast?pnie musz? zarz?dza? kana?ami na youtube, tnet, otland, gg, facebook, fotka, myspace troche tego jest, wi?c popisz? z lud?mi i id? spa? o 3 w nocy 4 nad ranem, odsypiam w weekendy.
6)Dobrze, a powiedz mi, co jesz na obiad na ?niadanie?
UnixStyle297: Stejkie wo?owe/wieprzowe, kurczaki, ziemniaki, do tego sur?wka, mleko, oko?o 8 jajek - to moja osobista dieta, kt?r? stosuj? co 3 dni. Bo codziennie mnie nie sta?.
Replikator(Xandros):dobrze przejd?my do nast?pnego dzia?u.
II) Kana? uzytkownika unixstyle297 na YT i popularno?? U2D:
1)Jaka liczba os?b was ogl?da na kanale YT:
UnixStyle297: w sumie jest to oko?o 50 filmik?w(44 filmy to playlista Unreal RTNP, 4 filmy o U2D98, i jeden poradnik komputerowy), zamierzamy wi?cej ich umieszcza? w miar? czasu i mo?liwo?ci, w sumie oglada?o nas ponad 3000 os?b jest to szczeg?lnie niewiele.
UnixStyle297: je?li chodzi o sam? nazw? Unreal nie wiem dlaczego Polacy do tego czuj? tak? odraz?, wi?kszo?? to dzieci YT po 13, 14 lat co nie potrafi? doceni? ze ten projekt to sie robi g?ownie dla nich ?eby mogli w co gra? , zeby spo?eczno?? ots?w nie upad?a na rl mapach, a oni to olewaj? i my?l? na jak? rl mapk? dzis wej?? i pogra? 1 dzie?
2)Dlaczego gracze gier FPP i RPG czuj? odraze do gry Unreal?
UnixStyle297: nigdy tego si? nie dowiemy, ale w tego typu gry graj? ludzie doro?li ze Stan?w Zj. co maj? po 30, 40 lat, ja osobi?cie w to nie gram, tylko robie projekt oparty o t? gr? - Unreal RTNP/Unreal 2
3)Jeste? fanem Unreala, a powiedz mi dlaczego? Co w nim takiego jest?
UnixStyle297: No w samej grze nic nie ma poza strzelanin?, ale nie rozumiem jednej rzeczy - dlaczego ludzie ceni? co? co jest skopiowane i podmieniona nazwa autora, o ile mi wiadomo o historii powstawania gier 3D FPP - to jedyny porz?dny silnik do gier 3D jeszcze w 97 roku to by? w?a?nie Unreal Engine 1.0, jedynym wyj?tkiem by? silnik doom 1 co mia?o miejsce oko?o lat 94,95 XX wieku, ale to w?a?nie Unreal Engine nale?y sk?ada? ho?d ?e powsta?y te half lify i csy, co prawda chyba nie ten silnik ale wiem tylko ?e firma ID i halflife owners wzi?li w?a?nie najwi?cej klas(prog. class) z Unreal Engine i to im powinni?my wszyscy dzi?kowa?, ?e dzi? gramy w CS.
4)Je?li chodzi o Rap po czyjej jeste? stronie, Lukasyna i Peji , czy TD i Molesty/Eldo?
UnixStyle297: Proste ?e Peja i Lukas, je?li chodzi o Polski Rap to jestem zbulwersowany tym ?e wi?kszo?? fan?w hip hopu/rapu s? za Eldo/Grubsonem/Molest?/ i TDFem, ale to s? idioci, bo prawdziwa strona Rapu to tak naprawd? Peja i nikt jemu nie dor?wna, koniec.Spo?ecze?stwo Polskie schodzi na psy.
III) Pomys? twego bloga na YT?:
1)Kiedy b?dziesz tworzy? sw?j blog na YT i jakie tematy b?dzie obejmowa?:
UnixStyle297: Od marca 2012 b?dzie moja twarz na YT, pod innym kana?em(dam odno?nik): b?d? to przede wszystkim filmiki dla ?miechu, ?mieszne teksty, ?mieszne tematy, ?mieszne tre?ci, jednym s?owem ?al-comedy dla fun'a
2) Jak my?lisz u?ytkownicy polubi? teksty hardkorowego koksa , ba?ki blog przerobione, i w twoim wydaniu? Jak b?dzie to wygl?da?o, co na to rodzina , znajomi?
UnixStyle297: Z pewno?ci? wi?szo?? przegl?daj?cych, m?j blog b?dzie si? z pewno?ci? r??ni? od innych blog?w na YT, b?dzie to krzes?o, komputer i wirtualny ?mieszny podk?ad d?wi?ku ale g?os m?j, a swoj? osob? to si? nie przejmuj? i tak to ostatni rok
3) Ha, my?lisz ?e si? to spe?ni s?ynny Armageddon 2012?
UnixStyle297: Z tego co mi wiadomo bajka to nie jest. I napewno ci co nie wierz?, zgin? w korku do Warszawy
4) My?lisz o zarobku z bloga?
UnixStyle297: narazie go nie mam i d?ugo nie b?dzie on popularny, i nie licz? mi si? pieni?dze, ale kto wie co b?dzie...
IV) Unreal 2D 98/RTNP
1) Czy uwa?asz ?e U2D b?dzie projektem cenionym przez wszystkich graczy Tibii?
UnixStyle297: By? mo?e, ale po?yjemy zobaczymy... W ko?cu tylko 7 serwer?w ma muzyk? w kliencie i w?asne grafiki(razem oko?o 7 ty? sprit?w teraz na koniec planuj? doj?? do limitu czyli: 65535 sprit?w og??em to jakie? jeszcze z 27000), a jeszcze ma?o kt?ry d?wi?ki podczas zdarzenia, walki...
2) Uwa?asz siebie za programist??
UnixStyle297: Sk?d nigdy tego nie ogarnia?em (w?a?nie sie staram), bardziej pasuje mi pseudonim grafik
3) Czy U2D98 jest odporny na crashe bugi?
UnixStyle297: Narazie nie wiadomo, ale wszystko wyjdzie przy pierwszych testach na online... najwa?niejsze ?e b?dzie hostowany na prawdziwym dedyku z oprogramowaniem Kaspersky Endpoint Security, podpi?tym do super szybkiej sieci szkieletowej dzielonej na 30 komputer?w(serwer?w), w kt?rych przypada pr?dko?? po 80/80 downloadu uploadu z procesorem Intel Core i9 3,4 ghz z 32 gb ramu na 64 bitowym systemie windows server 2008
4) W skali od 1-10 na jak? skal? oceniasz zoorganizowanie w swojej firmie - Liandri Mining Corporation Inc.?
UnixStyle297: 4/10 - a to zbyt ma?o, g??wnie za ma?o ludzi do wsp??pracy w projekcie
5) Dlaczego bierzesz grafiki od Epic Games(ocena ludzi), wiesz ?e jest to karalne(ludzie chc? nabroi?)?
UnixStyle297o 1 grafiki s? stare i niepotrzebne im , po 2 nikt nie b?dzie marnowac czasu na zak?adanie mi kary z powodu przerysowania piksel po pikselu grafik, po 3 sam je robi?em , no z lekk? pomoc? Epic Games(widac ?e s? inne/inny kontur), po 4 epic games si? nie interesuje osobami prywatnymi tylko firmami typu Cipsoft(to przyk?ad), po 5 jak mi to udowodni? ?e to s? ich modele, skoro widoczna jest p?aszczyzna i to o niebo inna ni? na epic games,a tyl i boki to kopie p?aszczyzny przekszta?cone w r??ne siatki mapy prawdziwych program?w tj. Corel Photo Suite x6, po 7 nak?ada?em kolory, ostro?? i pikselizacj? , czemu s?dzisz ?e ich okrad?em, na pewno nie my?lcie ?e to CTRL+C, CTRL+V, to ponad 1 dzie? roboty na 3 obrazki modelu.
6)Jak my?lisz dlaczego ludzie ci chc? odebra? t? dzia?alno???
UnixStyle297: zazdro??, pomys?, chciwo??, i wi?kszo?? polak?w to Rosjanie - od stalina/komuna (dalecy krewni Rosjan) - dlatego maj? co? z g?ow?
7) Jak uwa?asz b?d? rywale/przeszkody?
UnixStyle297: Tak i to od groma, b?d? pr?bowac mnie na?ladowa? po to ?eby pokaza? ?e dzieci te? sta?, jak mo?e zbior? team 70 os?b to dogoni? mnie w modelach 2D
8)Jak postanowisz zebra? um?wion? ekip??
UnixStyle297: przez renom? bo to najwa?niejsze
9)Co jak projekt si? nie uda? nie ?al b?dzie ci czasu?
UnixStyle297: Nie to czysta przyjemno??
10)Powiedz nam jeszcze, jak zamierzasz zrobi? 27000 sprit?w 32x32 w przeci?gu 6 miesi?cy?
UnixStyle297: bra? si? do roboty i si? "nia upierd....?" .
V)Og??y:
1)Lubisz pracowa?/lubisz swoj? prac? jako grafik?
UnixStyle297: Taa. Na 100 %.
2)Masz jakie? hobby opr?cz informatycznych?
UnixStyle297: Si?ownia, Jedzenie, Rybki Akwariowe - mam 3 wielkie akwaria - handluj?.
3)Co chodujesz w tak du?ych akwariach:
UnixStyle297: gupiki, krewetki, molinezje, ro?liny - razem oko?o 200 z? zarobku na 3 miesi?ce
4)Jak? muzyk? lubisz pr?cz Rapu:
UnixStyle297: g??wnie metal i pop
5)Jakiej muzyki nie lubisz?
UnixStyle297: Techno = ?al*?al*|?al*3|/2 i Justina Biebera to kompletne zero, ale widzisz - kas? ma.
6)Gra?e? w Tibi? kiedy?? czy tylko na OTS?
UnixStyle297: Taa, Secura, Guardia, Pandoria, Celesta, Luminera
7) Oo a jakie lvl mia?e??
UnixStyle297: Niskie, Hackni?te mi to: Royal Thorlen Secura 74 lvl, Galdeox Fugis 60 lvl, Edora Ksinndu 88 lvl, Eeaksandroon on Luminerra 37 lvl, Eksandron On Luminera 115 lvl, Hainton Afus Montain - 56 lvl Pandoria, reszta to 30,40 lvle shackowane, odebrane (mi), mia?em duzo hack?w gdy? mia?em pecha w ?yciu. Obecnie gram troch?(po 4 h /tydz.) na Pandorii(tak dla relaksu) mam 78 lvl(nick w tajemnicy).
8)Dobrze b?dziemy ju? ko?czy?, powiedz mi ile dziennie po?wiecasz dla rozwoju projektu U2D?
UnixStyle297: oko?o pi?tnastu godzin w dni wolne i czterech w dni powszednie(czasami nie sypiam do pi?tej nad ranem.
9) Nie czujesz si? przem?czony prac??
UnixStyle297: Niee, to czysta przyjemno??...
10)Powiedz nam mo?e o s?ynnym grey/blue sharku i medusie na koniec
UnixStyle297: za czas?w ma?olata wymy?la?em ulepszenia do gry tibia i testowa?em to na OTS, to ja wymy?li?em oko?o roku 2007 grey i blue sharka i oko?o 2006 medus? - mia?a wygl?da? jak skorpion chodz?cy ty?em.
11) Co proponujesz dla Cipsoftu jakie pomys?y?
UnixStyle297: Nie chc? mi si? o tym gada?, to firma wielkich oszust?w ?upi?c? kas? za nic... PACC 90 dni - 105 z? Ha! Ha! i ?eby se pogra? top musisz si? wysila? 30 godzin /24 na FACC, a wi?c drogi Cipsofcie: daj? Tobie pomys?: wa?ka (fly) z Unreala RTNP, Schlaf gut...
Replikator TV:
Dzi?kuj? wszystkim to by? UnixStyle297: "Cz?owiek nies?usznie zbanowany przez Znote i Elfa, co planuje zmienic Tibi?", a my wracamy do studia Longhorn Polish Unreal 2D Studio. Dzi?kuj? ci za wywiad Unix.
Credits:
Wyst?pili: Replikator i Unix
Pomys?: Syria i Lauren
Opracowanie: Unix i Xeman Najman
Pozdrawia Elitarna Ekipa Unreal 2D.