What's new

- Xenobot Xenobot przerabianie/pisanie skryptow

Sung

New User
Joined
Apr 18, 2014
Messages
8
Reaction score
0
Siemka, potrzebuje linkow do poradnikow , lub jak kto? chce moze mi tutaj wmiare pomoc. Ot?z, skrypty w XenoBocie umiem wmiare przerabiac, tzn. Tak ze wylapie czy jest to Full Afk i ogoloci nas z pieniedzy calych.. Umiem to usunac poprostu , lub zmienic na swoja korzysc..
Potrzebne mi sa informacje, co moge w skryptach uzywac. Chodzi mi glownie o np. Self.WithdrawMoney, czy cos w tym stylu. Szukalem poradnikow na Googlu, ale niestety nic nie wylapalem.
Nie chce byc jakims zaawansowanym skrypterem, nie potrzeba mi wiedzy do pisania skrypta na Casyno, tylko przerobic / napisac byle jakie np. Zeby kupywal manaski jak bedzie mial malo. Wiem ze jest od groma takich skryptow , ale wolalbym sam.
Z g?ry dzieki :)
 

TenTypSwir

NNSTORY.EU Developer
Joined
Jun 8, 2010
Messages
1,653
Reaction score
117
Odp: Xenobot przerabianie/pisanie skryptow

Tu masz dokumentacj? xenobota i wszystkie funkcje kt?re w nim s?:
 

Sung

New User
Joined
Apr 18, 2014
Messages
8
Reaction score
0
Odp: Xenobot przerabianie/pisanie skryptow

Moj pierwszy skrypt. Nie jest on doko?ca mojego autorstwa , tylko wzorowalem sie na tamtym aby osiagnac swoj cel. Tylko nie zabardzo mi to wyszlo. Niby kase od bankiera wyplaca, ale z sprawdzaniem, kupowaniem potek itd. To nie zbyt sobie radzi.
Jakies rady ?

[LUA]---------------------------------
--------Twoj Waypoint------------
-------Created By Sung----------
---------------------------------

----------- BP SETUP ------------
--~ [BP 1] ~-- Main
--~ [BP 2] ~-- Produkty
--~ [BP 3] ~-- Gold

----------- DP SETUP ------------
--~ [DP 1] ~-- Rare
--~ [DP 2] ~-- Produkty

------------ Settings -----------

-- Mana Potions --

local ManasToLeave = 10 -- Z iloma manasami wraca?
local WantedManas = 200 -- Ile Manasow kupi?
local ManaPotID = 268 -- Mana Potion ID
local ManaCost = 1 -- Mana Potion koszt

-- Health Potions --

local HealthToLeave = 8 -- Z iloma healtami wraca?
local WantedHealth = 20 -- Ile Healtow Kupi?
local HealthPotID = 236 -- Health Potion ID
local HealthCost = 1 -- Koszt HP Potka

-- Other Options --

local MainBP = 2867 -- ID plecaka glownego (Czerwony)
local ItemBP = 9602 -- ID plecaka na itemy (Pomaranczowy)
local GoldBP = 2872 -- ID plecaka na kase (Camouflage)
local MinCap = 50 -- Od ilu Capa wraca?
local HideEquipment = true -- Zminimalizowa? EQ

-- Floor Settings --

local SecondFloor = true -- Tego nie zmieniajcie


Targeting.Start()
Looter.Start()
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------

registerEventListener(WALKER_SELECTLABEL, "onWalkerSelectLabel")

local info = [[]]
wait(5000)

print([[
--<Skrypt na bicie MLVLA>--]])
wait(5000)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
function onWalkerSelectLabel(labelName)

if (labelName == "sprawdzanie" ) then
if (Self.itemCount(ManaPotID) <= ManasToLeave) then
gotoLabel ("wyjdz")
else
gotoLabel ("potuj")
end

elseif (labelName == "potki") then
setWalkerEnabled(false)
Self.Say "hi"
sleep(math.random(800, 1700))
Self.SayToNpc "trade"
sleep(math.random(2000, 2400))
elf.ShopBuyItem(ManaPotID, (WantedManas-Self.ItemCount(ManaPotID)))
sleep(math.random(800, 1700))
setWalkerEnabled(true)

elseif (labelName == "kasa") then
setWalkerEnabled(false)
Self.SayToNpc "hi"
sleep(math.random(2000, 2400))
Self.WithdrawMoney (ManaCost*(WantedManas-Self.ItemCount(ManaPotId)))
sleep(math.random(800, 1700))
Self.WithdrawMoney (100)
sleep(math.random(800, 1700))
Self.SayToNpc "yes"
setWalkerEnabled (true)


elseif (labelName == "fullsprawdzeni") then
if (Self.itemCount(ManaPotID) < WantedManas) then
gotoLabel ("kasa")
else
gotoLabel ("potki")
end

elseif (labelName == "ResetBp") then
Walker.Stop()

Container.Close(ItemBP)
wait(1000)
Container.Close(GoldBP)
wait(1000)
Container.GetFirst():OpenChildren(ItemBP)
wait(1000)
Container.GetFirst():OpenChildren(GoldBP)
wait(1000)
Container.GetByName(ItemBP):Minimize()
wait(1000)
Container.GetByName(GoldBP):Minimize()
wait(200)
if (HideEquipment) then
Client.HideEquipment()
wait(1000)
end
Walker.Start()
end
end[/LUA]
 

dami1310

Poskramiacz Internet?w
Joined
Jun 1, 2009
Messages
1,385
Reaction score
113
Odp: Xenobot przerabianie/pisanie skryptow

Popatrz na linijke 77
 

Sung

New User
Joined
Apr 18, 2014
Messages
8
Reaction score
0
Odp: Xenobot przerabianie/pisanie skryptow

Elf.... Jeden problem rozwi?zany, teraz m?g?bys spojrze? na fullsprawdzenie? Bo tam mi wy?wietla b??d jaki?

---------- Tre?? dodana o 13:33 ----------

Troche w nim pozmienialem. Wyplaca mi kase i kupuje potki , tylko jest gorzej z tym ze jak ma wystarczajaca ilosc potek to i tak idzie znow kupic i wyplacic kase, tak jest ciagle nwm dlaczego.. Problem jest raczej z checkerem i fullcheckerem. Moze ktos pomoc ?
[LUA] ---------------------------------
--------Twoj Waypoint------------
-------Created By Sung----------
---------------------------------

----------- BP SETUP ------------
--~ [BP 1] ~-- Main
--~ [BP 2] ~-- Produkty
--~ [BP 3] ~-- Gold

----------- DP SETUP ------------
--~ [DP 1] ~-- Rare
--~ [DP 2] ~-- Produkty

------------ Settings -----------

-- Mana Potions --

local ManasToLeave = 10 -- Z iloma manasami wraca?
local WantedManas = 15 -- Ile Manasow kupi?
local ManaPotID = 268 -- Mana Potion ID
local ManaCost = 120 -- Mana Potion koszt

-- Health Potions --

local HealthToLeave = 8 -- Z iloma healtami wraca?
local WantedHealth = 20 -- Ile Healtow Kupi?
local HealthPotID = 236 -- Health Potion ID
local HealthCost = 1 -- Koszt HP Potka

-- Other Options --

local MainBP = 2867 -- ID plecaka glownego (Czerwony)
local ItemBP = 9602 -- ID plecaka na itemy (Pomaranczowy)
local GoldBP = 2872 -- ID plecaka na kase (Camouflage)
local MinCap = 50 -- Od ilu Capa wraca?
local HideEquipment = true -- Zminimalizowa? EQ

-- Floor Settings --

local SecondFloor = true -- Tego nie zmieniajcie


Targeting.Start()
Looter.Start()
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------

registerEventListener(WALKER_SELECTLABEL, "onWalkerSelectLabel")

local info = [[]]
wait(5000)

print([[
--<Skrypt na bicie Mlvl//By Sung>--]])
wait(5000)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
function onWalkerSelectLabel(labelName)

if (labelName == "Checker") then
if (Self.ItemCount(ManaPotID) <= ManasToLeave) then
gotoLabel("Leave")
else
gotoLabel("Start Hunt")
end

elseif (labelName == "Potki") then
setWalkerEnabled(false)
Self.SayToNpc "hi"
sleep(math.random(800, 1700))
Self.SayToNpc "trade"
sleep(math.random(2000, 2400))
Self.ShopBuyItem(ManaPotID, (WantedManas-Self.ItemCount(ManaPotID)))
sleep(math.random(800, 1700))
setWalkerEnabled(true)

elseif (labelName == "Deposit") then
setWalkerEnabled(false)
Self.SayToNpc ("hi")
sleep(math.random(700, 1400))
Self.SayToNpc ("deposit all")
sleep(math.random(700, 1400))
Self.SayToNpc ("yes")
setWalkerEnabled(true )

elseif (labelName == "Withdraw") then
setWalkerEnabled(false)
Self.SayToNpc "hi"
sleep(math.random(2000, 2400))
Self.WithdrawMoney (ManaCost*(WantedManas-Self.ItemCount(ManaPotId)))
sleep(math.random(800, 1700))
Self.WithdrawMoney (100)
sleep(math.random(800, 1700))
Self.SayToNpc "yes"
setWalkerEnabled (true)


elseif (labelName == "FullCheck") then
if (Self.ItemCount(ManaPotID) < WantedManas) then
gotoLabel ("Predeposit")
else
gotoLabel ("LetsHunt")
end

elseif (labelName == "ResetBp") then
Walker.Stop()

Container.Close(ItemBP)
wait(1000)
Container.Close(GoldBP)
wait(1000)
Container.GetFirst():OpenChildren(ItemBP)
wait(1000)
Container.GetFirst():OpenChildren(GoldBP)
wait(1000)
Container.GetByName(ItemBP):Minimize()
wait(1000)
Container.GetByName(GoldBP):Minimize()
wait(200)
if (HideEquipment) then
Client.HideEquipment()
wait(1000)
end
Walker.Start()
end
end[/LUA]
 
Top