Odp: Xsefo - SMS Shop d?wignie
Po co ci cala funkcja getPlayerCap? Nie wykorzystujesz jej to raz. Dwa, jest zle zrobiona bo sprawda caly cap a nie wolny cap.
Czemu przy kazdym uzyciu dzwigni ustalasz od nowa niezmienna wartosc tablicy shop oraz stalych dotyczacych exhaustu?
Co jesli gracz ma cap ale nie ma miejsca w plecaku?
No i proponowal bym dodac save postaci po dodaniu itemu, bo item dodaje, punkty usuwa. Punkty w bazie sa zapisywane, item na postaci nie jest. Mala cofka, punktow nie ma, itemu nie ma. ;p
Kolejna rzecz to to, ze itemy i ceny mogly by byc z bazy pobierane, chociaz tutaj to dyskusyjna sprawa, bo moze ktos chce ten skrypt zamiast tradycyjnego na stronie, albo chce tylko niektore itemy(wtedy w sumie wystarczy na mapie nie dodawac). No ale to juz sie nie czepiajmy

Czemu chociazby w prostym komentarzu nie dodales info o tym jakie wartosci jak w tabeli umiescic? Ok ok, poradzic sobie mozna bez wiekszego problemu, ale nie dla kazdego to takie proste. No i jak juz udostepniasz skrypt to mogl bys to zrobic w sposob ogarniety ;P Lekka "dokumetnacje" zarzucic. Opisac sposob dzialania i pokazac jak dziala. Ok, niby kazdy powinien wiedziec o co chodzi i sie domyslac bez problemu. Ale moze jednak nie kazdy?
Poza tym wydaje sie byc ok. Takz spoko ze skrypcik trafil tu i bedzie latwy do znalezienia. Poprawki moze nie sa niezbedne i wszystko moze dzialac nawet tak jak jest. Ale moglo by byc lepiej ;p
No i na koniec taki maly pomysl. Nie trzeba od razu robic tego co przychodzi pierwsze na mysl... Czyli walnac wszystkie dzwignie w depo po normalnej cenie itp. Mozna zrobic jakis quest czy cokolwiek gdzie np te itemy beda o 5% tansze niz normalnie. Np dla zwycieskiej gildii w zamku czy cokolwiek w ten desen. Albo po co rozdawac itemy za darmo w eventach? Dac znizke 10% czy 50 % dla zwyciezcy i niech sobie cos ladnego kupi xd
Mozna kombinowac i wymyslac.