Rarzillo De Bonzo
Senior User
- Joined
- Apr 10, 2009
- Messages
- 726
- Reaction score
- 27
Bawi?c si? komendami, zobaczy?em ciekaw? opcje, kt?r? mo?na wykorzysta? i zmieni? ;D. Tak, wi?c chodzi mi o /cliport i zauwa?y?em CONDITION_GAMEMASTER, GAMEMASTER_TELEPORT, wi?c przeszed?em do source i zacz??em edytowa?. Oto zanzoken (ma exh, ma efekt, teleportuje do kratki, nie teleportuje do pz, w ?ciany. itd)
Tak, wi?c przechodzimy do game.cpp, szukamy bool Game:layerAutoWalk(uint32_t playerId, std::list<Direction>& listDir)
i zmieniamy na t? z linku :
Potem tak?e w game.cpp szukamy funkcji
i teraz znajdujemy
i zamieniamy na
Teraz wystarczy w spellu doda?
local teleport = createConditionObject(CONDITION_GAMEMASTER, -1, false, GAMEMASTER_TELEPORT)
i
doAddCondition(cid, teleport)
Testowane na tfs 0.3.6plr1.
Filmik z test?w zanzokena:
Btw. Je?eli chcesz gdzie? udost?pnia? ten kod(np. na otlandzie), to prosz? napisa? "This code was created by Raezil" ;D.
---------- Tre?? dodana o 23:59 ----------
Nikt nie komentuje,ahh. Smutno mi ;C.
---------- Tre?? dodana o 02:53 ----------
Wersja z zabieraniem many przy zanzokenie i innym exh dla danej profesji
http://wklej.to/HWQ3J
Tak, wi?c przechodzimy do game.cpp, szukamy bool Game:layerAutoWalk(uint32_t playerId, std::list<Direction>& listDir)
i zmieniamy na t? z linku :
Potem tak?e w game.cpp szukamy funkcji
Code:
Position Game::getClosestFreeTile(Creature* creature, Position pos, bool extended/* = false*/, bool ignoreHouse/* = true*/)
i zamieniamy na
Teraz wystarczy w spellu doda?
local teleport = createConditionObject(CONDITION_GAMEMASTER, -1, false, GAMEMASTER_TELEPORT)
i
doAddCondition(cid, teleport)
Testowane na tfs 0.3.6plr1.
Filmik z test?w zanzokena:
!Stworzone przez Raezil!
Btw. Je?eli chcesz gdzie? udost?pnia? ten kod(np. na otlandzie), to prosz? napisa? "This code was created by Raezil" ;D.
---------- Tre?? dodana o 23:59 ----------
Nikt nie komentuje,ahh. Smutno mi ;C.
---------- Tre?? dodana o 02:53 ----------
Wersja z zabieraniem many przy zanzokenie i innym exh dla danej profesji
http://wklej.to/HWQ3J