What's new

Zanzoken

Status
Not open for further replies.

Rarzillo De Bonzo

Senior User
Joined
Apr 10, 2009
Messages
726
Reaction score
27
Bawi?c si? komendami, zobaczy?em ciekaw? opcje, kt?r? mo?na wykorzysta? i zmieni? ;D. Tak, wi?c chodzi mi o /cliport i zauwa?y?em CONDITION_GAMEMASTER, GAMEMASTER_TELEPORT, wi?c przeszed?em do source i zacz??em edytowa?. Oto zanzoken (ma exh, ma efekt, teleportuje do kratki, nie teleportuje do pz, w ?ciany. itd)

Tak, wi?c przechodzimy do game.cpp, szukamy bool Game::playerAutoWalk(uint32_t playerId, std::list<Direction>& listDir)
i zmieniamy na t? z linku :


Potem tak?e w game.cpp szukamy funkcji
Code:
Position Game::getClosestFreeTile(Creature* creature, Position pos, bool extended/* = false*/, bool ignoreHouse/* = true*/)
i teraz znajdujemy

i zamieniamy na


Teraz wystarczy w spellu doda?
local teleport = createConditionObject(CONDITION_GAMEMASTER, -1, false, GAMEMASTER_TELEPORT)
i
doAddCondition(cid, teleport)


Testowane na tfs 0.3.6plr1.

Filmik z test?w zanzokena:

!Stworzone przez Raezil!

Btw. Je?eli chcesz gdzie? udost?pnia? ten kod(np. na otlandzie), to prosz? napisa? "This code was created by Raezil" ;D.

---------- Tre?? dodana o 23:59 ----------

Nikt nie komentuje,ahh. Smutno mi ;C.

---------- Tre?? dodana o 02:53 ----------

Wersja z zabieraniem many przy zanzokenie i innym exh dla danej profesji
http://wklej.to/HWQ3J
 

Arkam

Forum friend
Joined
Dec 20, 2008
Messages
1,980
Reaction score
180
Odp: Zanzoken

Raezil kur.... ?e si? nie chc? wyra?a? ale zanim wrzucisz kolejny shit tego typu na forum to si? zastan?w. Zdaj sobie wreszcie spraw?, ?e edytuj?c ISTNIEJ?CE funkcj? tfsa wp?ywasz na ich dzia?anie w ca?ym silniku, bo nikt ich nie tworzy? tylko po to, ?eby sobie le?a?y. Jak ju? musisz sobie babra? w silniku to nie m?? w g?owach ludzi kt?rzy b?d? tu zagl?dali. Wypisze ci list? moich zastrze?e? do tego... zaczynaj?c od najl?ejszych:

1.Kto? kiedy? wynalaz? tabulatory, do ich stosowania masz nawet magiczny przycisk TAB na klawiaturze i s?u?? one m.in temu, ?eby kod by? bardziej czytelny.
2.Istniej? te? znaczniki na forum, kt?re umo?liwiaj? wrzucanie kodu bezpo?rednio na stronie, ma?o tego S? CZYTELNE!
3.Sp?jrzmy wi?c na tw?j "kod"... z funkcji: getClosestTile korzysta kilka kluczowych funkcji tfsa, a g??wnie teleporty. Zmieniaj?c wi?c cokolwiek w tej funkcji zmieniasz te? dzia?anie m.in tych rzeczy.
4.Korzystanie z item?w 'naitemowych' czy jak to si? tam nazywa ..Ex i cokolwiek jest innego na mapie w x odleg?o?ci od Ciebie. Wi?c tw?j kod b?dzie bugowa? multum rzeczy i nie chce mi si? nawet t?umaczy? dok?adnie. No nie wspominaj?c o tym, ?e to co pokaza?e? na "filmiku" mo?na du?o pro?ciej osi?gn?? w skrypcie LUA kt?ry nie zjebie serwera przez niewiedze kogo? kto edytuje jego kod ?r?d?owy.
 
Status
Not open for further replies.
Top