diksus94
I ღ Kato
- Dołączył
- Kwiecień 19, 2008
- Posty
- 967
- Liczba reakcji
- 172
- Wiek
- 30
Witam.
Skrypt jest mojego autorstwa.
Nazwa skryptu: Zej?cie na d?? gdy pojawi si? potw?r.
Autor: diksus94
Wymagania (ekwipunek, potki): --
Profit: --
Opis*:
Posta? czeka przy schodach. Je?eli pojawi si? dany potw?r na ni?szym poziomie to posta? schodzi, zabija go i czeka na kolejnego respa.
Waypoint czekaj to action, na kt?rym posta? b?dzie ca?y czas sta?a, je?eli nie b?dzie potworka na ni?szym poziomie.
dol - waypoint, do kt?rego przeniesie si? bot po zauwa?eniu potwora na ni?szym poziomie.
gora - zb?dna nazwa tego waypointa. Dla samego siebie.
Screeny*:
Skrypt:
Je?eli w waszym przypadku b?dzie tylko 1 potw?r nale?y usun??:
set $xs $creature.'nightmare' | oraz || $xs.posz == 10
A je?eli na waszym respie b?dzie wi?cej ni? 2 potworki to dodajecie:
set $uu $creature.'nazwa potwora' i || $uu $posz == 10
Pami?tajcie, ?e musicie zna? pozycj? Z gdzie si? respi? potwory. Wtedy t? pozycj? wpisujecie w miejscu 10.
Skrypt jest mojego autorstwa.
Nazwa skryptu: Zej?cie na d?? gdy pojawi si? potw?r.
Autor: diksus94
Wymagania (ekwipunek, potki): --
Profit: --
Opis*:
Posta? czeka przy schodach. Je?eli pojawi si? dany potw?r na ni?szym poziomie to posta? schodzi, zabija go i czeka na kolejnego respa.
Waypoint czekaj to action, na kt?rym posta? b?dzie ca?y czas sta?a, je?eli nie b?dzie potworka na ni?szym poziomie.
dol - waypoint, do kt?rego przeniesie si? bot po zauwa?eniu potwora na ni?szym poziomie.
gora - zb?dna nazwa tego waypointa. Dla samego siebie.
Screeny*:


Skrypt:
PHP:
set $xd $creature.'nightmare scion' | set $xs $creature.'nightmare' | if [$xd.posz == 10 || $xs.posz == 10] { gotolabel 'dol' } else { gotolabel 'czekaj' }
set $xs $creature.'nightmare' | oraz || $xs.posz == 10
A je?eli na waszym respie b?dzie wi?cej ni? 2 potworki to dodajecie:
set $uu $creature.'nazwa potwora' i || $uu $posz == 10
Pami?tajcie, ?e musicie zna? pozycj? Z gdzie si? respi? potwory. Wtedy t? pozycj? wpisujecie w miejscu 10.