Odp: 1cc za fraga (nie wiem jak to sformu?owa?)
Dzia?a na wszystkich serwerach posiadaj?ce creaturescripts, ale spos?b budowy skryptu mo?e si? r??ni?. Ja daj? dla TFS'a.
[lua]local config = {
onlyIfKilledByPlayer = true, -- czy dodawac itemy tylko wtedy, gdy gracz zostal zabity przez innego gracza (jesli false, gdy gracz padnie od potwora, to tez itemki zostana dodane)
items = {
[2160] = 1,
}
}
function onDeath(cid, corpse, deathList)
if(config.onlyIfKilledByPlayer) then
local found = false
for k, v in ipairs(deathList) do
if(tonumber(v) ~= nil and isPlayer(v)) then
found = true
break
end
end
if(not found) then
return true
end
end
for k, v in pairs(config.items) do
doAddContainerItem(corpse.uid, k, v)
end
return true
end[/lua]
creaturescripts.xml
[xml]<event name="PlayerDeathCustomDrop" type="death" event="script" value="sciezka_do_skryptu.lua"/>[/xml]
do login.lua, gdzie? przed return true
[lua]registerCreatureEvent(cid, "PlayerDeathCustomDrop")[/lua]
// PS: Skrypt nie sprawdzany.