fabian766
Active User
- Joined
- Apr 15, 2008
- Messages
- 126
- Reaction score
- 17
Uwaga! kod do poprawnego dzia?ania wymaga edycji hex?w klienta(czyli tak zwanego w?asnego klienta)
Modyfikacje serwerowe by?y przeprowadzone pod tfs 7.6 wi?c mo?liwe ze na innych silnikach inaczej to wygl?da
protocol76.cpp
zamieniamy:
na:
w funkcji: void Protocol76::AddCreatureInvisible(NetworkMessage_ptr msg, const Creature* creature)
na:
w funkcji: void Protocol76::AddCreatureOutfit(NetworkMessage_ptr msg, const Creature* creature, const Outfit_t& outfit)
na:
Modyfikacje serwerowe by?y przeprowadzone pod tfs 7.6 wi?c mo?liwe ze na innych silnikach inaczej to wygl?da
protocol76.cpp
zamieniamy:
PHP:
msg->AddByte(0xC8);
AddCreatureOutfit(msg, player, player->getDefaultOutfit());
PHP:
msg->AddByte(0xC8);
const Outfit_t& outfit = player->getDefaultOutfit();
msg->AddByte(outfit.lookType);
msg->AddByte(outfit.lookHead);
msg->AddByte(outfit.lookBody);
msg->AddByte(outfit.lookLegs);
msg->AddByte(outfit.lookFeet);
w funkcji: void Protocol76::AddCreatureInvisible(NetworkMessage_ptr msg, const Creature* creature)
PHP:
msg->AddByte(0);
msg->AddU16(0);
PHP:
msg->AddU16(0);
msg->AddU16(0);
w funkcji: void Protocol76::AddCreatureOutfit(NetworkMessage_ptr msg, const Creature* creature, const Outfit_t& outfit)
PHP:
msg->AddByte(outfit.lookType);
PHP:
msg->AddU16(outfit.lookType);
Hexy:
address: 0x39D2
zmieniamy: DA na EA
address: 0x39DB
zmieniamy: B6 na B7
address: 0x2292
zmieniamy: 1A na 2A
address: 0x2297
zmieniamy: B6 na B7
address: 0x23F8
zmieniamy: B4 na C4
address: 0x23FD
zmieniamy: B6 na B7
zmieniamy: DA na EA
address: 0x39DB
zmieniamy: B6 na B7
address: 0x2292
zmieniamy: 1A na 2A
address: 0x2297
zmieniamy: B6 na B7
address: 0x23F8
zmieniamy: B4 na C4
address: 0x23FD
zmieniamy: B6 na B7