1. Autor: Baabuseek
2. Link do oryginalnego tematu:
3. Opis: Spos?b aby te progi nie znika?y. Krew b?dzie pod nimi. Dodatkowo dodam, ?e edycja tibia.dat to jak robienie clienta. Dlatego dla wi?kszo?ci b??d i tak b?dzie widoczny.
4. Kod:
1. Otwieramy nasze source. Nast?pnie przechodzimy do pliku game.cpp i szukamy:
[CPP]#ifdef TJ_MONSTER_BLOOD
if((drawBlood || attackedCreature->health <= 0) && damage > 0 && attackedCreature->bloodsplash != 255) {
Item* splash = Item::CreateItem(dead? ITEM_POOL : ITEM_SPLASH, attackedCreature->bloodsplash);
game->addThing(NULL, CreaturePos, splash);
game->startDecay(splash);[/CPP]
I pod tym dodajemy:
[CPP]#ifdef _WCK_BBK_BORDER_FIX
game->updateTile(CreaturePos); //bbk blood
#endif //_WCK_BBK_BORDER_FIX[/CPP]
na samym dole game.cpp dodaj:
[CPP]void Game::updateTile(const Position& pos)
{
SpectatorVec list;
SpectatorVec::iterator i;
getSpectators(Range(pos), list);
for(i = list.begin(); i != list.end(); ++i)
(*i)->onTileUpdated(pos);
}[/CPP]
i w game.h pod:
[CPP]class Game {
public:
Game();
~Game();[/CPP]
dodaj:
[CPP]void updateTile(const Position& pos);[/CPP]
2. Dodajemy do projektu:
3. Cieszymy si? nieznikaj?cymi borderami.
2. Link do oryginalnego tematu:
3. Opis: Spos?b aby te progi nie znika?y. Krew b?dzie pod nimi. Dodatkowo dodam, ?e edycja tibia.dat to jak robienie clienta. Dlatego dla wi?kszo?ci b??d i tak b?dzie widoczny.
4. Kod:
1. Otwieramy nasze source. Nast?pnie przechodzimy do pliku game.cpp i szukamy:
[CPP]#ifdef TJ_MONSTER_BLOOD
if((drawBlood || attackedCreature->health <= 0) && damage > 0 && attackedCreature->bloodsplash != 255) {
Item* splash = Item::CreateItem(dead? ITEM_POOL : ITEM_SPLASH, attackedCreature->bloodsplash);
game->addThing(NULL, CreaturePos, splash);
game->startDecay(splash);[/CPP]
I pod tym dodajemy:
[CPP]#ifdef _WCK_BBK_BORDER_FIX
game->updateTile(CreaturePos); //bbk blood
#endif //_WCK_BBK_BORDER_FIX[/CPP]
na samym dole game.cpp dodaj:
[CPP]void Game::updateTile(const Position& pos)
{
SpectatorVec list;
SpectatorVec::iterator i;
getSpectators(Range(pos), list);
for(i = list.begin(); i != list.end(); ++i)
(*i)->onTileUpdated(pos);
}[/CPP]
i w game.h pod:
[CPP]class Game {
public:
Game();
~Game();[/CPP]
dodaj:
[CPP]void updateTile(const Position& pos);[/CPP]
2. Dodajemy do projektu:
Code:
-D_WCK_BBK_BORDER_FIX
3. Cieszymy si? nieznikaj?cymi borderami.