karkucik
Active User
- Joined
- Apr 26, 2008
- Messages
- 146
- Reaction score
- 9
- Age
- 32
World of Herakles 8.1
Witam Po paru tygodniach rozmy?le? i ponad miesi?cu pracy sko?czy?em silnik OTSa, OTSa jakiego jeszcze nie by?o. Dlaczego tak uwa?am?
Nie nudzi?a was nigdy rutyna jak? wyr??nia si? tibia i OTSy? Nudne expienie, potem skilowanie/bicie mlv, te z g?ry narzucone przez tw?rc?w "raty", liniowy rozw?j postaci? Mnie tak.
Herakles b?dzie si? wyr??nia? tym, ?e rozw?j postaci b?dzie w pe?ni kontrolowany przez gracza! To gracz zdecyduje ile hp mu potrzeba, ile many i jakie skille chce mie?. Do tego dojd? dodatkowe umiej?tno?ci, wp?ywaj?ce na walk?. Jak to dok?adnie b?dzie wygl?da?? Tajemnica ; )
Herakles ma tak?e system dobra i z?a. Gracz przez swoje uczynki b?dzie m?g? decydowa? czy p?jdzie w stron? dobra czy z?a. Jak to si? prze?o?y na gr?? Ot?? mapa b?dzie podzielona na dobre i z?e miasta (mo?e tak?e neutralne).
?li gracze nie b?d? mile widziani w dobrych miastach, kupcy b?d? im sprzedawa? towary po podwy?szonych cenach, a niekt?rzy npc ich po prostu zignoruj? lub zaatakuj?! I analogicznie dla dobrych graczy.
Do tego dojd? zmiany w systemie czar?w. Zawsze wydawa?o mi si? ?e pewne rzeczy mo?na robi? lepiej, inne gorzej. Dlaczego nie powinno by? tak samo z czarami?! Ka?dy czar b?dzie mia? kilka stopni opanowania a jego si?a i exhausted jaki pozostawia b?dzie zale?e? od tego w?a?nie poziomu!
Serwer full RPG:
Exp x5~
Skill x0 (!)
MLV x0 (!)
Drop x1~
Jest jeszcze wiele ciekawych nowinek ale wszystkich nie wyjawi?.
Jednak jako programista nie zrobi? ca?ego ots sam... Kogo potrzebuj??
-Mappera. - Mapa musi by? du?a, dostosowana do OTSa i robiona od 0.
Reszta (+1 mapper g??wny) ju? jest
Co oferuj??
-Sta?? posad?
-Mi?? atmosfer?
-GM na otsie
-Ew. Reklam?
Gdy ots b?dzie w 100% gotowy i przetestowany stanie na dedyku.
Zg?osze? oczekuj? w tym temacie, licz? na profesjonalne i lojalne osoby, znaj?ce si? na tym co robi?.
Przypominam ?e silnik jest gotowy, pozosta?a kwestia mapy, oskryptowania i ACM
Pozdrawiam