What's new

Narzędzia OT 8.6 Potworki nie widz? gracza

DiS

Advanced User
Joined
Apr 5, 2008
Messages
274
Reaction score
12
Witam, mam taki nietypowy problem, postanowi?e, zn?w postawi? sw?j stary server, postawi?em vps, odpali?em i wszystko gra.
Jednak jest jeden problem... kt?rego nie by?o kiedy?.
Silnik to otxserver2 pod 8.6, bazuje to na TFS w 99%

Zwyk?y gracz, bez flag, bez acces?w.
Wchodz? na expa a potworki mnie nie widz?, ignoruj? (dop?ki ich nie zaatakuje, po oddaniu hita w potworka on normalnie mnie targetuje i zaczyna atak.

CO JEST NIE TAK? dziwne no nie

---------- Tre?? dodana o 14:44 ----------

dobra... okaza?o si? ?e skompilowa?em NOWSZ? wersje silinka, kt?ra to posiada wprowadzon? funkcj? "Simple passive monsters" czyli posiada 'passive flag to monsters'.
Tylko, ?e autor domy?lnie ustawi? ka?dego potworka PASYWNEGO (atakuje dopiero gdy gracz go pierwszy zaatakuje)
i teraz ?eby mie? normalne potworki musia?bym w ka?dym pliku potworka doda? flage <flag passive="0" />. ?eby normalnie atakowa?, a po co flagowa? warto?? 0..
brak tej linijki <flag passive="0" /> powinien by? odczytywany jako "0", a dop?ki jej nie dopisze dzia?a jak <flag passive="1" />
Zrozumia?e ????

Jak zmieni? posta? domy?ln? potwork?w, ?eby domy?lnie brak tej linijki (flagi) w pliku oznacza?o 0 a nie 1 jak teraz, i dopiero po dodaniu flagi <flag passive="1" /> stawa?y si? pasywne???? czyli atakuj?ce dopiero po tym jak gracz je uderzy

---------- Tre?? dodana o 15:21 ----------

podpowie kto? jak zmieni? source ?eby jako domy?lne by?o passive=0 a nie 1???

wydaje mi si? ?e znalaz?em odpowiedni fragment kodu w
monsters.cpp


canPushItems = canPushCreatures = isSummonable = isIllusionable = isConvinceable = isLureable = isWalkable = hideName = hideHealth = eliminable = false;
pushable = isAttackable = isHostile = isPassive = true;

czy dobrze to rozumiem jak zamienie na to ni?ej to b?dzie tak jak chce?????

canPushItems = canPushCreatures = isSummonable = isIllusionable = isConvinceable = isLureable = isWalkable = hideName = hideHealth = eliminable = isPassive = false;
pushable = isAttackable = isHostile = true;
 

DiS

Advanced User
Joined
Apr 5, 2008
Messages
274
Reaction score
12
Odp: 8.6 Potworki nie widz? gracza

okej, kod dobrze poprawiony
 
Top