Witam, tworze sobi? nowego potka, i ma problem kt?ry polega na tym ?e je?li ilo?? hp w addCreatureHealth przekroczy 999, czyli np. 1000+ to dodaje same HP a many ju? nie. Normalnie je?li dodaj hp mniej ni? 1000 to dodaj mane i hp, jak to naprawi??
To tylko cze?? kodu. Reszta kodu to elseif kt?re sprawdza reszte profesji i end na koniec. W konsoli nie ma b??d?w.
Code:
if(getPlayerVocation(item2.uid) == 1 or getPlayerVocation(item2.uid) == 2 or getPlayerVocation(item2.uid) == 5 or getPlayerVocation(item2.uid) == 6) then
doPlayerAddMana(item2.uid, lvl*getPlayerSkill(item2.uid, 0)/2.2)
doCreatureAddHealth(item2.uid, lvl*getPlayerSkill(item2.uid, 0)/4.5)
To tylko cze?? kodu. Reszta kodu to elseif kt?re sprawdza reszte profesji i end na koniec. W konsoli nie ma b??d?w.