Odp: Altaron.pl - Nowy start serwera „polskiej tibii”.
Cze??,
Jestem Catthon, od wrze?nia pomagam przy rozwijaniu projektu. (info o tym:
).
Sporo si? dzia?o w Altaronie.
Otworzyli?my serwer sezonowy:
Zamkn?li?my serwer sezonowy:
Wprowadzili?my nowego klienta gry (OTC) z efektami d?wi?kowymi i pogodowymi (mi?dzy innymi):
Wydali?my
,
,
i
aktualizacj?. Niedawno wprowdzili?my do gry kolejne zmiany, o kt?rych mo?ecie przeczyta? poni?ej. Ca?y czas pracujemy r?wnie? nad wdro?eniem kolejnych teren?w, zada? i potwor?w, co - mamy nadziej? - stanie si? w ci?gu kilku najbli?szych miesi?cy. Obecnie w porywach gra ok. 50 os?b jednocze?nie, ale ekipa jest przyjemna.
B?d? tu wrzuca? posty z aktualizacjami, by przyci?gn?? troch? uwag? potencjalnych graczy.
Pozdrawiam,
Catthon
Administrator Altaronu
Droga Spo?eczno?ci Altaronu!
Wiemy, ?e chcieliby?cie ju?, tu i teraz, us?ysze? kiedy uka?e si? d?ugo przez nas zapowiadana aktualizacja mapy.
Chcieliby?cie na w?asne oczy zobaczy? nadmorskie miasto Kogar.
Chcieliby?cie napi? si? rumu z Kapitanem Arturem w Karczmie Pomy?lnych Wiatr?w, zapolowa? na pirat?w z Czarnym Piotrem czy wesprze? pewnego naukowca w jego ?yciowym dziele.
Niestety, to jeszcze nie teraz. Prace trwaj? i powoli posuwaj? si? do przodu. Gdy sami poznamy dat? zako?czenia prac - na pewno damy Wam zna?.
Dzisiaj oficjalnie og?aszamy to, o czym cz??? z Was ju? s?ysza?a.
Kolejny serwer sezonowy Altaronu wystartuje wraz z wgraniem obiecanej aktualizacji. To na nim w pierwszej kolejno?ci pojawi? si? nowe tereny, potwory i zadania. Wy za?, je?li tylko zechcecie, b?dziecie mieli okazj? poznawa? nowe tereny na nowych postaciach, z dreszczykiem emocji znanym z pierwszych Waszych przyg?d z Altaronem. Docelowo, wszystkie zmiany zostan? oczywi?cie wgrane na serwer CPVP.
Tymczasem, przygotowali?my dla Was pakiet zmian, kt?re maj? na celu:
- wsparcie nowych graczy w odnalezieniu si? w ?wiecie Altaronu dzi?ki zmianom w zakresie dost?pno?ci poradnik?w i informacji, kt?re gracze otrzymuj? na starcie swojej przygody z Altaronem. Od teraz najwa?niejsze poradniki dost?pne b?d? ju? na samym pocz?tku rozgrywki - odno?niki do nich znajdziecie w Dzienniku zada?. Ponadto, na etapie samouczka gracze dostan? swoj? pierwsz? sakiewk? wraz z instrukcj? jej obs?ugi.
- optymalizacj? istniej?cych w Altaronie respawn?w i potwor?w tak, by uczynni? miejsca z r??nych powod?w nieodwiedzane przez graczy. Zmiany obj??y ponad 30 potwor?w!
Streszczenie zmian:
- przyspieszyli?my tempo respawnu Ymirson?w i Chillherr, Wodnik?w i Szkwa??w, Trolli Twardzieli, Praojc?w w Lesie Praojc?w, Marmurowych Golem?w, Rekino?ak?w;
- poprawili?my loot z Ymirsona, Chillherry, Upior?w, G?rskiego Trolla, Umar?ego Mnicha, Orka Zab?jcy, Orka Dow?dcy, Szlama, Krwawnika, Czerwonego Smoka, Wyrwid?ba, Czarnoksi??nika, O?wieconego Fardosa, Marmurowego Golema;
- ograniczyli?my loot z Praojc?w;
- dodali?my b?ogos?awione zwoje opancerzenia najwy?szej klasy do Piromanty, Tyrana, Proroka;
- zwi?kszyli?my szans? na drop smoczych ?usek z m?odych smok?w, m?odych czerwonych smok?w, czerwonych smok?w, smok?w;
- podwy?szyli?my do?wiadczenie zdobywane z: Ymirsona, Chillherry, Czerwonego Smoka, Hydry;
- obni?yli?my HP Upiorzycy, Wybawcy, Tyranowi, Prorokowi, Czerwonemu Smokowi, Marmurowemu Golemowi, Profanowi;
- obni?yli?my EXP Proroka (nieznacznie w zwi?zku z obni?eniem jego HP)
- obni?yli?my DMG Czerwonego Smoka i Upiorzycy;
- zmienili?my wysysanie ?ycia przez Demona (nie wysysa z przywo?anych przez siebie potwor?w);
- zmniejszyli?my wysysanie many Upiorowi oraz obni?yli?my jego bonus nocny;
- usun?li?my uciekanie Popom oraz zmniejszyli?my zakres uciekania Lodowej Wiwerny;
- zamienili?my Bagiennej Hydrze bitewn? tarcz? na ?wi?ty he?m oraz poprawili?my drop run.
O szczeg??ach zmian przeczytacie w
.
- wprowadzenie kompleksowych zmian w zawarto?ci bossowych tajemniczych skrzynek. Zgodnie z projektem
od teraz skrzynki b?d? dost?pne ze wszystkich boss?w ?rednich i silniejszych. Ponadto, loot ze skrzynek zosta? tak zaplanowany, by wyr?wna? szanse na zdobycie poszczeg?lnych element?w ekwipunku. Wprowadzany system jest na etapie test?w - po miesi?cu z Wasz? pomoc? przeprowadzimy jego ewaluacj? i zastanowimy si? czy wymaga on modyfikacji lub czy powinni?my powr?ci? do obecnego systemu z kosmetycznymi zmianami.
- zoptymalizowanie systemu ulepsze? ekwipunku. Od teraz szansa na ulepszenie w kostce broni wynosi sta?e 50%. Ponadto dodali?my b?ogos?awione zwoje opancerzenia najwy?szej klasy do Tyrana, Proroka i Piromanty, by nieco zwi?kszy? szanse na ich pozyskanie. Dodatkowo trollowy ekwipunek b?dzie m?g? by? ulepszany niebieskimi zwojami.
- popraw? klienta gry. Od jutra nie powinni?cie mie? ju? problem?w z crashami przy utracie pakiet?w. Ponadto komunikaty o awansach b?d? si? wy?wietla?y nieco d?u?ej, by umo?liwi? Wam robienie ?adnych zdj??.
- popraw? mechaniki zadawania obra?e? od ?ywio??w przez nieelementalist?w. Usun?li?my zale?no?? kt?ra powodowa?a, ?e nieelementali?ci mieli dodatkowe (poza tabelk? subprofesji) ograniczenia do ataku od ?ywio??w.
- ograniczenie liczby ?ywio?ak?w koniecznych do zabicia na wysokich poziomach w misji dziennej gildii elementalist?w
- naprawienie szeregu drobnych b??d?w w ksi??kach, dialogach NPC, kupowaniu czar?w, odprawianiu rytua??w, oddawaniu misji dziennych, ataku pugina??w, znikaniu przedmiot?w przy braku dost?pnego ud?wigu.
Pami?tajcie, by przed zalogowaniem si? do gry ?ci?gn?? zaktualizowanego klienta.
Dzi?kujemy za Wasz? aktywno??, pomoc i sugestie, kt?re daj? nam motywacj? i pozwalaj? nadal rozwija? Altaron w dobrym kierunku.
Trzymajcie si? ciep?o w te zimowe dni.
Altaron.pl
Na koniec drobna kolekcja zdj?? pod?apanych przez nas podczas Waszych codziennych przyg?d:
---------- Tre?? dodana o 22:30 ----------
Cze??,
Jestem Catthon, od wrze?nia pomagam przy rozwijaniu projektu. (info o tym:
).
Sporo si? dzia?o w Altaronie.
Otworzyli?my serwer sezonowy:
Zamkn?li?my serwer sezonowy:
Wprowadzili?my nowego klienta gry (OTC) z efektami d?wi?kowymi i pogodowymi (mi?dzy innymi):
Wydali?my
,
,
i
aktualizacj?. Niedawno wprowdzili?my do gry kolejne zmiany, o kt?rych mo?ecie przeczyta? poni?ej. Ca?y czas pracujemy r?wnie? nad wdro?eniem kolejnych teren?w, zada? i potwor?w, co - mamy nadziej? - stanie si? w ci?gu kilku najbli?szych miesi?cy. Obecnie w porywach gra ok. 50 os?b jednocze?nie, ale ekipa jest przyjemna.
B?d? tu wrzuca? posty z aktualizacjami, by przyci?gn?? troch? uwag? potencjalnych graczy.
Pozdrawiam,
Catthon
Administrator Altaronu
Droga Spo?eczno?ci Altaronu!
Wiemy, ?e chcieliby?cie ju?, tu i teraz, us?ysze? kiedy uka?e si? d?ugo przez nas zapowiadana aktualizacja mapy.
Chcieliby?cie na w?asne oczy zobaczy? nadmorskie miasto Kogar.
Chcieliby?cie napi? si? rumu z Kapitanem Arturem w Karczmie Pomy?lnych Wiatr?w, zapolowa? na pirat?w z Czarnym Piotrem czy wesprze? pewnego naukowca w jego ?yciowym dziele.
Niestety, to jeszcze nie teraz. Prace trwaj? i powoli posuwaj? si? do przodu. Gdy sami poznamy dat? zako?czenia prac - na pewno damy Wam zna?.
Dzisiaj oficjalnie og?aszamy to, o czym cz??? z Was ju? s?ysza?a.
Kolejny serwer sezonowy Altaronu wystartuje wraz z wgraniem obiecanej aktualizacji. To na nim w pierwszej kolejno?ci pojawi? si? nowe tereny, potwory i zadania. Wy za?, je?li tylko zechcecie, b?dziecie mieli okazj? poznawa? nowe tereny na nowych postaciach, z dreszczykiem emocji znanym z pierwszych Waszych przyg?d z Altaronem. Docelowo, wszystkie zmiany zostan? oczywi?cie wgrane na serwer CPVP.
Tymczasem, przygotowali?my dla Was pakiet zmian, kt?re maj? na celu:
- wsparcie nowych graczy w odnalezieniu si? w ?wiecie Altaronu dzi?ki zmianom w zakresie dost?pno?ci poradnik?w i informacji, kt?re gracze otrzymuj? na starcie swojej przygody z Altaronem. Od teraz najwa?niejsze poradniki dost?pne b?d? ju? na samym pocz?tku rozgrywki - odno?niki do nich znajdziecie w Dzienniku zada?. Ponadto, na etapie samouczka gracze dostan? swoj? pierwsz? sakiewk? wraz z instrukcj? jej obs?ugi.
- optymalizacj? istniej?cych w Altaronie respawn?w i potwor?w tak, by uczynni? miejsca z r??nych powod?w nieodwiedzane przez graczy. Zmiany obj??y ponad 30 potwor?w!
Streszczenie zmian:
- przyspieszyli?my tempo respawnu Ymirson?w i Chillherr, Wodnik?w i Szkwa??w, Trolli Twardzieli, Praojc?w w Lesie Praojc?w, Marmurowych Golem?w, Rekino?ak?w;
- poprawili?my loot z Ymirsona, Chillherry, Upior?w, G?rskiego Trolla, Umar?ego Mnicha, Orka Zab?jcy, Orka Dow?dcy, Szlama, Krwawnika, Czerwonego Smoka, Wyrwid?ba, Czarnoksi??nika, O?wieconego Fardosa, Marmurowego Golema;
- ograniczyli?my loot z Praojc?w;
- dodali?my b?ogos?awione zwoje opancerzenia najwy?szej klasy do Piromanty, Tyrana, Proroka;
- zwi?kszyli?my szans? na drop smoczych ?usek z m?odych smok?w, m?odych czerwonych smok?w, czerwonych smok?w, smok?w;
- podwy?szyli?my do?wiadczenie zdobywane z: Ymirsona, Chillherry, Czerwonego Smoka, Hydry;
- obni?yli?my HP Upiorzycy, Wybawcy, Tyranowi, Prorokowi, Czerwonemu Smokowi, Marmurowemu Golemowi, Profanowi;
- obni?yli?my EXP Proroka (nieznacznie w zwi?zku z obni?eniem jego HP)
- obni?yli?my DMG Czerwonego Smoka i Upiorzycy;
- zmienili?my wysysanie ?ycia przez Demona (nie wysysa z przywo?anych przez siebie potwor?w);
- zmniejszyli?my wysysanie many Upiorowi oraz obni?yli?my jego bonus nocny;
- usun?li?my uciekanie Popom oraz zmniejszyli?my zakres uciekania Lodowej Wiwerny;
- zamienili?my Bagiennej Hydrze bitewn? tarcz? na ?wi?ty he?m oraz poprawili?my drop run.
O szczeg??ach zmian przeczytacie w
.
- wprowadzenie kompleksowych zmian w zawarto?ci bossowych tajemniczych skrzynek. Zgodnie z projektem
od teraz skrzynki b?d? dost?pne ze wszystkich boss?w ?rednich i silniejszych. Ponadto, loot ze skrzynek zosta? tak zaplanowany, by wyr?wna? szanse na zdobycie poszczeg?lnych element?w ekwipunku. Wprowadzany system jest na etapie test?w - po miesi?cu z Wasz? pomoc? przeprowadzimy jego ewaluacj? i zastanowimy si? czy wymaga on modyfikacji lub czy powinni?my powr?ci? do obecnego systemu z kosmetycznymi zmianami.
- zoptymalizowanie systemu ulepsze? ekwipunku. Od teraz szansa na ulepszenie w kostce broni wynosi sta?e 50%. Ponadto dodali?my b?ogos?awione zwoje opancerzenia najwy?szej klasy do Tyrana, Proroka i Piromanty, by nieco zwi?kszy? szanse na ich pozyskanie. Dodatkowo trollowy ekwipunek b?dzie m?g? by? ulepszany niebieskimi zwojami.
- popraw? klienta gry. Od jutra nie powinni?cie mie? ju? problem?w z crashami przy utracie pakiet?w. Ponadto komunikaty o awansach b?d? si? wy?wietla?y nieco d?u?ej, by umo?liwi? Wam robienie ?adnych zdj??.
- popraw? mechaniki zadawania obra?e? od ?ywio??w przez nieelementalist?w. Usun?li?my zale?no?? kt?ra powodowa?a, ?e nieelementali?ci mieli dodatkowe (poza tabelk? subprofesji) ograniczenia do ataku od ?ywio??w.
- ograniczenie liczby ?ywio?ak?w koniecznych do zabicia na wysokich poziomach w misji dziennej gildii elementalist?w
- naprawienie szeregu drobnych b??d?w w ksi??kach, dialogach NPC, kupowaniu czar?w, odprawianiu rytua??w, oddawaniu misji dziennych, ataku pugina??w, znikaniu przedmiot?w przy braku dost?pnego ud?wigu.
Pami?tajcie, by przed zalogowaniem si? do gry ?ci?gn?? zaktualizowanego klienta.
Dzi?kujemy za Wasz? aktywno??, pomoc i sugestie, kt?re daj? nam motywacj? i pozwalaj? nadal rozwija? Altaron w dobrym kierunku.
Trzymajcie si? ciep?o w te zimowe dni.
Altaron.pl
Na koniec drobna kolekcja zdj?? pod?apanych przez nas podczas Waszych codziennych przyg?d:
---------- Tre?? dodana o 22:30 ----------
Cze??,
Jestem Catthon, od wrze?nia pomagam przy rozwijaniu projektu. (info o tym:
).
Sporo si? dzia?o w Altaronie.
Otworzyli?my serwer sezonowy:
Zamkn?li?my serwer sezonowy:
Wprowadzili?my nowego klienta gry (OTC) z efektami d?wi?kowymi i pogodowymi (mi?dzy innymi):
Wydali?my
,
,
i
aktualizacj?. Niedawno wprowdzili?my do gry kolejne zmiany, o kt?rych mo?ecie przeczyta? poni?ej. Ca?y czas pracujemy r?wnie? nad wdro?eniem kolejnych teren?w, zada? i potwor?w, co - mamy nadziej? - stanie si? w ci?gu kilku najbli?szych miesi?cy. Obecnie w porywach gra ok. 50 os?b jednocze?nie, ale ekipa jest przyjemna.
B?d? tu wrzuca? posty z aktualizacjami, by przyci?gn?? troch? uwag? potencjalnych graczy.
Pozdrawiam,
Catthon
Administrator Altaronu
Droga Spo?eczno?ci Altaronu!
Wiemy, ?e chcieliby?cie ju?, tu i teraz, us?ysze? kiedy uka?e si? d?ugo przez nas zapowiadana aktualizacja mapy.
Chcieliby?cie na w?asne oczy zobaczy? nadmorskie miasto Kogar.
Chcieliby?cie napi? si? rumu z Kapitanem Arturem w Karczmie Pomy?lnych Wiatr?w, zapolowa? na pirat?w z Czarnym Piotrem czy wesprze? pewnego naukowca w jego ?yciowym dziele.
Niestety, to jeszcze nie teraz. Prace trwaj? i powoli posuwaj? si? do przodu. Gdy sami poznamy dat? zako?czenia prac - na pewno damy Wam zna?.
Dzisiaj oficjalnie og?aszamy to, o czym cz??? z Was ju? s?ysza?a.
Kolejny serwer sezonowy Altaronu wystartuje wraz z wgraniem obiecanej aktualizacji. To na nim w pierwszej kolejno?ci pojawi? si? nowe tereny, potwory i zadania. Wy za?, je?li tylko zechcecie, b?dziecie mieli okazj? poznawa? nowe tereny na nowych postaciach, z dreszczykiem emocji znanym z pierwszych Waszych przyg?d z Altaronem. Docelowo, wszystkie zmiany zostan? oczywi?cie wgrane na serwer CPVP.
Tymczasem, przygotowali?my dla Was pakiet zmian, kt?re maj? na celu:
- wsparcie nowych graczy w odnalezieniu si? w ?wiecie Altaronu dzi?ki zmianom w zakresie dost?pno?ci poradnik?w i informacji, kt?re gracze otrzymuj? na starcie swojej przygody z Altaronem. Od teraz najwa?niejsze poradniki dost?pne b?d? ju? na samym pocz?tku rozgrywki - odno?niki do nich znajdziecie w Dzienniku zada?. Ponadto, na etapie samouczka gracze dostan? swoj? pierwsz? sakiewk? wraz z instrukcj? jej obs?ugi.
- optymalizacj? istniej?cych w Altaronie respawn?w i potwor?w tak, by uczynni? miejsca z r??nych powod?w nieodwiedzane przez graczy. Zmiany obj??y ponad 30 potwor?w!
Streszczenie zmian:
- przyspieszyli?my tempo respawnu Ymirson?w i Chillherr, Wodnik?w i Szkwa??w, Trolli Twardzieli, Praojc?w w Lesie Praojc?w, Marmurowych Golem?w, Rekino?ak?w;
- poprawili?my loot z Ymirsona, Chillherry, Upior?w, G?rskiego Trolla, Umar?ego Mnicha, Orka Zab?jcy, Orka Dow?dcy, Szlama, Krwawnika, Czerwonego Smoka, Wyrwid?ba, Czarnoksi??nika, O?wieconego Fardosa, Marmurowego Golema;
- ograniczyli?my loot z Praojc?w;
- dodali?my b?ogos?awione zwoje opancerzenia najwy?szej klasy do Piromanty, Tyrana, Proroka;
- zwi?kszyli?my szans? na drop smoczych ?usek z m?odych smok?w, m?odych czerwonych smok?w, czerwonych smok?w, smok?w;
- podwy?szyli?my do?wiadczenie zdobywane z: Ymirsona, Chillherry, Czerwonego Smoka, Hydry;
- obni?yli?my HP Upiorzycy, Wybawcy, Tyranowi, Prorokowi, Czerwonemu Smokowi, Marmurowemu Golemowi, Profanowi;
- obni?yli?my EXP Proroka (nieznacznie w zwi?zku z obni?eniem jego HP)
- obni?yli?my DMG Czerwonego Smoka i Upiorzycy;
- zmienili?my wysysanie ?ycia przez Demona (nie wysysa z przywo?anych przez siebie potwor?w);
- zmniejszyli?my wysysanie many Upiorowi oraz obni?yli?my jego bonus nocny;
- usun?li?my uciekanie Popom oraz zmniejszyli?my zakres uciekania Lodowej Wiwerny;
- zamienili?my Bagiennej Hydrze bitewn? tarcz? na ?wi?ty he?m oraz poprawili?my drop run.
O szczeg??ach zmian przeczytacie w
.
- wprowadzenie kompleksowych zmian w zawarto?ci bossowych tajemniczych skrzynek. Zgodnie z projektem
od teraz skrzynki b?d? dost?pne ze wszystkich boss?w ?rednich i silniejszych. Ponadto, loot ze skrzynek zosta? tak zaplanowany, by wyr?wna? szanse na zdobycie poszczeg?lnych element?w ekwipunku. Wprowadzany system jest na etapie test?w - po miesi?cu z Wasz? pomoc? przeprowadzimy jego ewaluacj? i zastanowimy si? czy wymaga on modyfikacji lub czy powinni?my powr?ci? do obecnego systemu z kosmetycznymi zmianami.
- zoptymalizowanie systemu ulepsze? ekwipunku. Od teraz szansa na ulepszenie w kostce broni wynosi sta?e 50%. Ponadto dodali?my b?ogos?awione zwoje opancerzenia najwy?szej klasy do Tyrana, Proroka i Piromanty, by nieco zwi?kszy? szanse na ich pozyskanie. Dodatkowo trollowy ekwipunek b?dzie m?g? by? ulepszany niebieskimi zwojami.
- popraw? klienta gry. Od jutra nie powinni?cie mie? ju? problem?w z crashami przy utracie pakiet?w. Ponadto komunikaty o awansach b?d? si? wy?wietla?y nieco d?u?ej, by umo?liwi? Wam robienie ?adnych zdj??.
- popraw? mechaniki zadawania obra?e? od ?ywio??w przez nieelementalist?w. Usun?li?my zale?no?? kt?ra powodowa?a, ?e nieelementali?ci mieli dodatkowe (poza tabelk? subprofesji) ograniczenia do ataku od ?ywio??w.
- ograniczenie liczby ?ywio?ak?w koniecznych do zabicia na wysokich poziomach w misji dziennej gildii elementalist?w
- naprawienie szeregu drobnych b??d?w w ksi??kach, dialogach NPC, kupowaniu czar?w, odprawianiu rytua??w, oddawaniu misji dziennych, ataku pugina??w, znikaniu przedmiot?w przy braku dost?pnego ud?wigu.
Pami?tajcie, by przed zalogowaniem si? do gry ?ci?gn?? zaktualizowanego klienta.
Dzi?kujemy za Wasz? aktywno??, pomoc i sugestie, kt?re daj? nam motywacj? i pozwalaj? nadal rozwija? Altaron w dobrym kierunku.
Trzymajcie si? ciep?o w te zimowe dni.
Altaron.pl
Na koniec drobna kolekcja zdj?? pod?apanych przez nas podczas Waszych codziennych przyg?d: