Tamten temat niepotrzebnie zg?asza?em do zamkni?cia, bo skrypt okaza? si? klap? No ale nie b?d? dupy zielonym tru? ?eby otworzyli wi?c zrobi? nowy.
Teraz tak: Posta? GOD Tryller wchodzi na aren? (lewa cz??? zdj?cia), jest wszystko okej, je?li jakie? potwory s? na arenie to je kasuje, tworzy nowe na pozycjach podanych w skrypcie. I niby wszystko okej ale je?li postaci? Tiger Bonzo (prawa cz??? zdj?cia) u?yj? d?wigni gdy posta? GOD Tryller walczy na arenie to usuwa potwory zaznaczone na czerwono na lewej cz??ci zdj?cia i wywala komunikat, ?e kto? jest na arenie. Tylko jakim cudem ja si? pytam skoro powinno tylko komunikat wywali?? ;>
Skrypt:
[LUA]function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
local player = {x=1028,y=1190,z=9}
local target = {x=1029,y=1190,z=9}
local zombie1 = {x=1025,y=1188,z=9}
local zombie2 = {x=1025,y=1191,z=9}
local zombie3 = {x=1036,y=1188,z=9}
local zombie4 = {x=1036,y=1191,z=9}
if item.uid == 1004 then
for arenax = 1024, 1037 do
for arenay = 1186, 1194 do
local arenaPosition = {x=arenax, y=arenay, z=9, stackpos=255}
local arenaCreature = getThingfromPos(arenaPosition)
if(arenaCreature.itemid > 0 and isPlayer(arenaCreature.uid) == FALSE) then
if(isCreature(arenaCreature.uid) == TRUE) then
doRemoveCreature(arenaCreature.uid)
end
elseif(arenaCreature.itemid > 0 and isPlayer(arenaCreature.uid) == TRUE) then
doPlayerSendCancel(cid, "Aktualnie ktos wykonuje ta misje.")
return TRUE
end
end
end
doPlayerSendCancel(cid, "FIGHT!")
doTeleportThing(cid,player)
doSummonCreature("Troll",target)
doSummonCreature("Ghoul",zombie1)
doSummonCreature("Ghoul",zombie2)
doSummonCreature("Ghoul",zombie3)
doSummonCreature("Ghoul",zombie4)
end
end[/LUA]
Kto?, co?, gdzie?? ;/
Skrypt:
[LUA]function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
local player = {x=1028,y=1190,z=9}
local target = {x=1029,y=1190,z=9}
local zombie1 = {x=1025,y=1188,z=9}
local zombie2 = {x=1025,y=1191,z=9}
local zombie3 = {x=1036,y=1188,z=9}
local zombie4 = {x=1036,y=1191,z=9}
if item.uid == 1004 then
for arenax = 1024, 1037 do
for arenay = 1186, 1194 do
local arenaPosition = {x=arenax, y=arenay, z=9, stackpos=255}
local arenaCreature = getThingfromPos(arenaPosition)
if(arenaCreature.itemid > 0 and isPlayer(arenaCreature.uid) == FALSE) then
if(isCreature(arenaCreature.uid) == TRUE) then
doRemoveCreature(arenaCreature.uid)
end
elseif(arenaCreature.itemid > 0 and isPlayer(arenaCreature.uid) == TRUE) then
doPlayerSendCancel(cid, "Aktualnie ktos wykonuje ta misje.")
return TRUE
end
end
end
doPlayerSendCancel(cid, "FIGHT!")
doTeleportThing(cid,player)
doSummonCreature("Troll",target)
doSummonCreature("Ghoul",zombie1)
doSummonCreature("Ghoul",zombie2)
doSummonCreature("Ghoul",zombie3)
doSummonCreature("Ghoul",zombie4)
end
end[/LUA]
Kto?, co?, gdzie?? ;/